Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ilyen volt benn anno:

http://citybike.hu/spd/BR9ES/G...
Hát ezt a kis gifet nem ide céloztam bocsánat a fórumlakóktól!
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.
Jah még egy gyertya milyen kell az mbx blokkba most NGK BR9ECS van benne?!
mkert[1] 2011. június 9. 21:46
Én egy robogó cdi-vel vettem a mocit, amivel csak 8500- 9000 forgott. Közben szereztem egy racing cdi-t amivel 10000 a fordulatig
erővel gyorsult és bum eltört a gyürű! Lehet, hogy nem állítom talpra. Még azon is gondolkozom, hogy bontva eladom az egészet.Ja közben a haverok hoztak hozzá eredeti cdi-t , valamint áttételezéshez néhány első és egy hátsó lánckereket!? Mostmár b...hatom. Egyébként a moci nem egyszerű mert eredeti 75-ös hengerszett helyett 50-es nsr henger dugó stb. van rajta.

válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény


Itt a fórum hozzászólása a volt tulajnak!
Értem de nekem gyárilag montesa ami a 75-ös verzióm! ;) gyárilag 80-as henger kellet hogy legyen rajta de valamilyen úton módon 50 -es került rá!
Tehát 80 as henger 8as blokk
50 es henger 50 es blokk.
ha neked 50 es hengered van az a blokk 50 es. nem 80.
tehát erre válaszolnék.

""Ő az enyém gyárilag 80-as de még az előző tulaj előtt került rá 50-es henger azt hiszem! Elvileg jo rá a 80-as!"" rátudod tenni csak nem fog menni 40 nél többet kifúj stb..
nem nem. 80 blokkra 50 henger nem nem .
Mi lehet szimeringes? Elvileg nincs féléve sem a motor felújítás óta.
Vagy szimeringes is lehet ,ezt látni kéne.
Próbálgasd a gyertya hézagot állítani hát ha jobb lesz.Nekem gyári alatt megy jó érdekes :S,kicsi hézaggal.Ngk 8 as gyertyával meg hót szar és nem tom mér,pedig mindenki ezt a típust írta, hogy tegyek bele:D Most egy rometból kiszervált gyertya van benne már egy éve és azzal tökéletes.
Ő az enyém gyárilag 80-as de még az előző tulaj előtt került rá 50-es henger azt hiszem! Elvileg jo rá a 80-as!
A 80-as hengert nem lehet rátenni az 50-es blokkra. A 2 db közép karter mérete sem egyezik, egyszerűen nem fér bele a lukba a nagy henger Az 50-esben a főtengely is kisebb, még a löket hossza sem egyezik meg. Olcsóbb beszerezni egy 80 ccm-es komplett blokkot.
Sajnos nem beázás, már tavaly is csinálta csak elraktam nem foglalkoztam vele, most viszont már elvonási tüneteim vannak és nagyon jó lenne ha menne. Egy kisebb vagyont költöttem szerelőre hogy felfúrja és most meg csak ott rohad a garázsban, mert nem használható nem pörög fel rendesen.
Egyelőre csak érdeklődés képpen 80-as MBX vizes hengert keresek! Meg ezzel kapcsolatban hogy simán rámegy a blokkra ugyan azzal a karbival és membránnal mint ami most 50-es ként van rajta?
Nem ázott be véletlen? Mióta csinálja?
Jelenleg 95 ös fúvóka van benne (gyári 105- és már probáltam 110 is) és nincs rajta légszűrő sem, mert már azt is levettem hátha az fogja vissza.
Nézd meg nem e sok benzint kap.pl légszűrő nincs e eldugulva vagy kisebb fúvóka kell bele.Enyém ugyanezt csinálta nagyobb fúvókánál.6000 nél nem forgott többet.
Sziasztok.
Tudnátok nekem segíteni, van egy Mb5-ös gépem és sajnos nem jövök rá hogy miért dadog 4-5000 fordulat felet. Már cseréltem gyertyát, cdi-t, fúvókát a karbiban. Minden ötletet szívesen vennék hogy mit nézek meg. ( Egy rúgásra indul és 4000 ig jó )
Jooo :) de mielőtt felraknám joo volna tudni hogy mi is hogy? Tulajdonképpen a CDI mi célt szolgál? (azt tudom hogy gyujtás vezérlő) de azon belül?
tedd fő' próbáld ki :D én még nem láttam ilyet :D
Valakinek vélemény erről használt már ilyet ?
nekem valmi régi van, az egész gumis és nem is tekerni csak bele kell cuppantani a gyertyakábelt :D szakadó esőben is bírja, bár már voltrá példa hogy bedadogott. no de az nem is ember barát idő volt :D
akkor olyat veszek! most hétvégén hogy mentem esőben utánna elkezdte azt csinálni hogy 10 felett bedadog! Meg ma is hogy mentem esőben akkor is csinálta! :/