Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főtengely csapágyat ellenőrizd mindenképp bal dekni le és lenkereket mozgas nem e kottyan mert ha igen akkór az baj és zsebenyúlós lesz, kerékcsapágyak, nem árt ha hideg inditást kapsz el a tulajnál , hátsó lápában van rendszám meg világító is eszt kifelejtik azok akik érteni akarnak hozzá és utána kilövi az első égőt , ne legyen görbe a váza hamar kiderül, az eleje ne koppanyon döccenőnél"nem nagy gond de lehet azis belőle "
nézd meg az első sárvédő belsejében van e lemez ami merevíti a telókat stb sorolhatnám nagyon nézd átt mert kevés van ami jó nekem volt egy nem rég adtam el aminek még pótkulcsa is volt
http://www.sportmotor.hu/motor...
Jó motor vásárlást
Sziasztok! Most vennék egy 80-as MBX-et, és kíváncsi vagyok, van-e a motoron olyan alkatrész, amit külön, nagy gonddal nézzek meg? Pl: gyakori meghibásodás, nehézkes szerelés miatt...
leállamvizsgáztam, és hazaköltöztem...
Nekem is kell majd írok privit most úgy is 7 vége van:D
50-80 ccm-hez.Csak vizeshez.
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(80-as)Felújításra szorul.
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-Plusz kisebb blokk alkatrészek blokk alkatrészek.

Csere is érdekel: Simson cuccok,inkább tuningok.Karbi,henger,kipufogó..komplett blokk,stb,akármi ami simson.

e-mail: tiszozs@freemail.hu
Vagy 06-30-970-10-60

hajdú Bihar megye / Komádi
Megírtam.
1300at utalok jövőhét kedd után addig írd le légyszives hogy hová :D
számlára mehet? az a leg1szerűbb.
Háromccááá
:)
(de télleg)
mennyi a póóósta:D?
Szóval akkor elvtársaim, van lehúzóm 1 rugóért mb hez, mbx hez:)
Ó, hát ez kiváló.

Én is úgy emlékeztem, hogy jó hozzá, de mivel vagy 5 éve nem láttam levegős blokkot közelről, nem voltma benne biztos.
köszi, megérkezett és jó a mérete is
Nem erre gondolok de mindegy:D
Ok én benne vagyok, györi vagy te is?
Amit leírtál az teljesen más tészta, ott a gennertort alulterheled a nagypbb feszültésű izzóval.
ha tudom, hogy győri vagy, akkor gurulhattunk volna...
keress rá a HSZ-eim között, leírtam már sokszor. Ha megnézed a kapcsolási rajzot, azon sincsen fesszabályzó. Sima ellenállás+ terhelés. Persze a rendszer javítható hozzáértőknek. Én maradtam a gyári megoldásnál, és hibátlanul működik.
Az biztos de mondjuk én már próbáltam 12 voltos simón vettem bele erős töltő tekercset mivel 6v ról alakítottam 12 re .És az nekem kb 2 évig volt meg és bírta.Nem töltötte sose túl az aksit.Pedig ha kivettem az aksit és járt a motor annyit töltött hogy az indeksz és a kürt is működöt:d Csak tenni kell rá vmi állandó fogyasztót én erre az első helyzetjelzőre gondoltam hogy ha ráadom a gyújtást akkor az mindig égjen:d Úgy is csak simo sr50 es gyujtást kapcsolót tudok szerezni az meg 3 állású.így pont jó lesz még azt megnézem hogy a gyújtást megszakítja e vagy sluszra zár e a kapcsoló a hondánál.
Bal oldalon az ülés alatt a hátsó felénél.
MBX-en hol van a sisak zár?
A simson generátora jóval kisebb teljesítmnyű, esélesen kipurcan
Találtam otthon egy simson feszabályzót szerintem az lesz benne meg teszek elé még ellenálást.
Mb mi szabályozza amúgy az aksit?
éértem : )
De nagyon. Főleg, hogy rendbe is raktam "itt-ott" egy kicsit.
Nagyobbat szeretnék helyette.