Hali mindenkinek! :D
Szeretnék tőletek tuning tippeket kérni. Van egy Honda Mbx 80 asom és szeretném jobbá tenni. Adnátok nekem pár jó tippet vagy lehetőséget amivel jobb lenne? Példákat..ilyeneket :D köszike előre is
Csak éjszaka és korlátozott látási viszonyok esetén : D
DE mivel gondolom nem 40 el sétálsz végig
Én pl 80-90 et tartom kinn így fölösleges felvenni :D bár láttam azthiszem tavaly nagymotorosokat, nemtudom honnan jöttek de a motoros ruhájuk televolt kukás narancssárga mellény szerű cuccokkal hihetelen feltűnőek voltak ! :D
Sziasztok!
van egy eladó honda ns1 kipufogóm törésmentes állapotban. egy festés kéne neki és szép lesz nekem mbx-en volt és teljesen jó vele 13000 ért oda is adom. akit érdekel az írjon a kadas.balazs@gmail.com e-mail címre
A gyertya teljesen jó lesz bele, jó a hőértéke. 500 km ig ne hajtsd full gázon, max 2/3 gáz, sűrűn váltogass, csak terheléssel járasd, a lényeg, hogy ne forgasd szét, mert frissen fúrva nagyon passzentos még a dugattyú. A végét ilyenkor hiába is próbálnád még nem éri el, majd ha "összekopott". :)
De jó látni a régi a motoromat
Egyébként a régi(törött) karbilyának a tűjével üzemel még mindíg? Mert ha igen akkor azt gyorsan dobd el belőle mert azt úgy esztergáltattam szemre mert amikor hozzámkerült, nem volt benne és sehol sem tudtam szerezni bele. Nem volt már időm sem pénzem bíbelődni vele. A csapágy, szimeringek cserélyét én is megcsináltam, kapott új dugót meg lett fúrva stb. nekem ment szépen, csak sajnos el kellet adnom és ahogy látom jól széthajtották. Viszont van még ithon egy olyan karbiba való tűm valahol... Egy-két képet azért szeretnék róla megosztani meg videót is Remélem te nem széthajtani vetted meg.
nekem a szerelő azt mondta, hogy ha beteszem a gyűrű feszítőt, akkor 1000kmt kell nagyon ovatosan menni, ha nem teszem be, akkor kb 200km és nem annyira érzékny. Ő nem ajánlotta, hogy berakjam a feszítőt. Kérdeztem még tőle, hogy olvastam valahol hogy a helyes bejáratásnal első indításnál egy órát kell alapjáraton hagyni, azt mondta rá, hogy ezt nem ajánlja, mert lerakódások képződhetnek, azt tanácsolta, hogy rakjam ossze és menjek vele, a végsebességet nem nézegessem egy ideig. Remélem segítettem valamit, de biztos mások is írnak, tapasztaltabbak.
Lassan kész lesz a hengerfúrás és a dugó valamint a főtengely csapágyazás, ajánlotok valami bejáratáshoz?
Tegyek esetleg a tankba extra olajat, most vettem egy NGK BR8ES gyertyát is az jó lesz bejáratásra? Ki hogy csinálja most olvastam két teljesen ellentétes cikket az egyikbe kímélést írnak másikba terhelést. Link is jöhet jó leírásról, de saját tapasztalatokat várok.
Sajna nekem Mb cucc kellene azért köszi!Ahoz is henger 80 as mert az enyém el van baszva így nem megy úgy ahogy kéne és bassza a fejem hogy teljesen rendbe raktam és nem tökéletes:S
Üdv
Csináltunk egy videot az MBX-ről próbáltam bemelegiteni hogy lássátok mit csinál mikor megáll de ez szerintem kevés volt mármint időben és igy nmost nemált meg http://youtu.be/OwnAq6VqAO0
Hello Uzsi
Az igazság az hogy szerintem elég nyenge a szikrája de igyis indul könnyen meg megyis gyertyát is cseréltem már nemis tudom hányat. Szóval elég tanácstalan vagyok már. De ha gyenge a szikra akkor mit tudsz csinálni hogy állitol rajta? Az álló résznál is van egy jelölés a blokkon ahova állitani kell és ennyi vagy nem?
Mellesleg szimeringet nem tart cserélni sokáig bal oldalon dekni le, lendkerék le gyujtás le :D csavarhúzóval kipattint, másik oldalon sem nehezebb öszvisz 1 óra. :D
Hello honda22
Kétszer is kitakaritottam már azóta mióta ezt csinálja megpróbálok a napokban tenni fel róla videót de ezt a szaggatást igazán akkor csinálja mikor már bemelegszik és akkor amikor sebességbe rakom és indulnék vele. Az igazsaág az hogy szerintem a karbit se ártana faszán belőnni ja és a gyertya mikor kiveszem fekete kormos
Szeretnék tőletek tuning tippeket kérni. Van egy Honda Mbx 80 asom és szeretném jobbá tenni. Adnátok nekem pár jó tippet vagy lehetőséget amivel jobb lenne? Példákat..ilyeneket :D köszike előre is
DE mivel gondolom nem 40 el sétálsz végig
Én pl 80-90 et tartom kinn így fölösleges felvenni :D bár láttam azthiszem tavaly nagymotorosokat, nemtudom honnan jöttek de a motoros ruhájuk televolt kukás narancssárga mellény szerű cuccokkal hihetelen feltűnőek voltak ! :D
van egy eladó honda ns1 kipufogóm törésmentes állapotban. egy festés kéne neki és szép lesz nekem mbx-en volt és teljesen jó vele 13000 ért oda is adom. akit érdekel az írjon a kadas.balazs@gmail.com e-mail címre
a második 100 as mehet komoylabban 200 után meglehet nézni mit megy :D
Egyébként a régi(törött) karbilyának a tűjével üzemel még mindíg? Mert ha igen akkor azt gyorsan dobd el belőle mert azt úgy esztergáltattam szemre mert amikor hozzámkerült, nem volt benne és sehol sem tudtam szerezni bele. Nem volt már időm sem pénzem bíbelődni vele. A csapágy, szimeringek cserélyét én is megcsináltam, kapott új dugót meg lett fúrva stb. nekem ment szépen, csak sajnos el kellet adnom és ahogy látom jól széthajtották. Viszont van még ithon egy olyan karbiba való tűm valahol... Egy-két képet azért szeretnék róla megosztani meg videót is Remélem te nem széthajtani vetted meg.
Üdv: Balázs
Tegyek esetleg a tankba extra olajat, most vettem egy NGK BR8ES gyertyát is az jó lesz bejáratásra? Ki hogy csinálja most olvastam két teljesen ellentétes cikket az egyikbe kímélést írnak másikba terhelést. Link is jöhet jó leírásról, de saját tapasztalatokat várok.
Csináltunk egy videot az MBX-ről próbáltam bemelegiteni hogy lássátok mit csinál mikor megáll de ez szerintem kevés volt mármint időben és igy nmost nemált meg http://youtu.be/OwnAq6VqAO0
Honda NSR 50 F tipusrol mit lehet tudni? Blokkja ugyan olyan mint az MBX? Vásárlásnál mire kellene figyelni?
hogy szar a szimering amit bele let rakva
Az igazság az hogy szerintem elég nyenge a szikrája de igyis indul könnyen meg megyis gyertyát is cseréltem már nemis tudom hányat. Szóval elég tanácstalan vagyok már. De ha gyenge a szikra akkor mit tudsz csinálni hogy állitol rajta? Az álló résznál is van egy jelölés a blokkon ahova állitani kell és ennyi vagy nem?
másik gyertyával ?
De miért áll le ? Igaz hogy szerintem is kellene a karbin állitani de terhelés alatt nekem kiment már 10-környékére is
Kétszer is kitakaritottam már azóta mióta ezt csinálja megpróbálok a napokban tenni fel róla videót de ezt a szaggatást igazán akkor csinálja mikor már bemelegszik és akkor amikor sebességbe rakom és indulnék vele. Az igazsaág az hogy szerintem a karbit se ártana faszán belőnni ja és a gyertya mikor kiveszem fekete kormos