Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mellesleg a blokkba 8 deciliter 10w40 kell.
Nagyon fehéren, gondolom nem éghetett el rendesen.
fehéren füstölt a fojtás miatt? dedurvaaaaa
Egy kis öröm, csináltam ma képeket, most már jól megy a moci :)
Képek
Meg van a hiba, érdekes mivel nem volt belenyulva javításkor a légszürőbe egyszerűen lefolytotta a motort, nem is gondoltam volna de megpróbáltam azt is hátha és jó lett. Köszönöm a segítséget.
Kuplung oldali szimering defekt, vagy nem is belevaló lett belerakva... Szegény szíkálja az olajat. Engedd le belőle az olajat máris kiderül, ne nincs meg benne a 6dl(asszem annyi kell bele) Aztán vissza kell vinni a szerelő ,,szakihoz,, hogy hozza helyre amit elbaltázott.
És fekete ha nem választottak pápát.
fehér füst víz...az olaj kékszínű talán hengerfejtömítés probléma...
Fogalmam sincs így messziről, kb akármi is lehet.

Iylekor kizárásos alapon eleht végigmenni a dolgokon.
megvárom mit ír emzoli sajnos fogalmam sincs holnap meg holnapután dolgozom addig hátha valaki ír valami okosat, fúvóka méretet paszolom
Sziasztok!
Vennék egy MBX 125öst. De nincs benne műszerfal. A MTX alkatrészei jó ehhez vajon? mert nekem kifejezetten ehhez nem találtam semmit!
húhh :S
szerintem keveset kaphat, karbiban benzinszint ? fúvóka mérete?
gyári fúvóka 110 es. a fehéres füst pedig vízre utal hengerfejtmítésnél víz kerülhet a hengerbe.
hirtelen több nem jut eszembe.
Sziasztok ma megjött a motorblokkom a javításból, mint kiderült ez egy jól álcázott MBX-80 én azzal voltam hogy 50 mivel az alvázas lemezen is 50 cmm volt illetve még az előző tulajok valamelyike még a hengerfalba is beleüttette hogy 50cm3 nos a lényeg összeraktuk viszont előjött egy probléma: pöcröff indul 1. vagy 2. rúgásra viszont csak középgázon megy de akkor is csak alapjárat van ha lejjebb vagy feljebb húztuk neki akkor általában lefulladt és megállt tehát mint ha nem lenne fordulat gázkarhúzásnál. A másik feltűnő jelenség, hogy a kipufogóból szép nagy fehér színű füst száll mint ha sok lenne az olaj vagy passz, amit próbáltunk alapjárat csavar állítgatás és a Schubert-tű három állásából kettőt a közép állást és a legnagyobb állást. Olajból Repsol 2T Scooter, benzin ugye 95 gyertya új NGK BR9ES. Mi lehet a probléma?
jjja, 17-est akkor tegyél, ha sokat közlekedsz városon kívül :)
Valakinek nincs véletlen egy eladó műszerfala? Spirálokkal mindennel együtt?
lehet az lesz:P
16 a faszányos a tiédre, úgy gondolom.:D
Az a két blokk gyakorlatilag azonos, csak az nsr ből volt 4sebességes.
Eredetileg egy Japán 4 sebességes blokk volt benne,hibátlan hangja volt,
megbontva sem volt még,de nem ment 60-nál többet.Ezért ettem bele
az MBX blokkot.
15x36 om van , haver is azt javasolta, hogy tegyek nagyobbat :D
Majd beruházok egy 17 esre, bár ide városba a 15 sokkal jobb :D
lehet 16 kéne, nem tudom, ahhoz ki kéne próbálni :D
Ha régi nsr 50ed van, abban mbx blokk van, ahogy az ns1ben is.
Nekem egy Honda NSR-em van,de MBX80-as blokkal.
Mult évben több mint 5000 Km-ert tettem meg vele amikor az idő engedte munkába járásra.Teletankoltam és a harmadik útnál reggel
tankoltam megint.Az Albertirsa-BP.XI Ker 2X 240 Km,erre tankoltam 6.2-6.6 litert, ami 3 liter alatt van.A motoron egy csináltatott rezó és egy 21-es Dellorto Black Edition karburátor van. A lánc áttétel 16-os elől és 36-os lánckerék van hátul.Kipörög 6-ban is 9000 fölé,akkor már jóval
90 fölött megy.Az órám csal,szokott mutatni 100 fölött is.Egyébként nem kimélem ,a fogyasztás miatt pláne nem.
Szerintem a karburátor ebben nagyban segít,egy jol variálható,megbízható tipus,amihez mindent lehet kapni.
nekem az MB-n 3,8liter/100km volt a legnagyobb amit mértem. És én teletank-majd ismét teletankkal mértem legalább fél éven keresztül. Vegyes fogyasztás, városban munkába jártam vele, majd haza is mentem vele hétvégén, meg telepakolva a balcsira is jártam . Többször. Esetleg áttételt módosítsál, hogy kevesebbet pörögjön, és többet menjen végsebességre. Így az utazó tempód nagyobb lesz ugyanakkora fogyasztással.
ha valaki spórolni akar, vegyen 4 üteműt :D
Meglehet etetni a 80 assal kéynelmesen 6 ezren 4 litert 100 kmen .
de sikerült már lakott területen kívül beleül vegyesen sok-sok előzéssel 60 km en is a 4 liter :D
Maximum a gázkar nem on-off ( nyélgáz ) folyamatos használatával tudod csökkenteni a fogyasztást. Eltudom képzelni, mennyit ehet a 80-as, ha nekem az 50-es eszik 4L/100 km-en. :D Igaz én sem vezetek spórolósan, városon kívül is 75-80 al megyek...