az olajtartályról jövö csövet rádugod a hengeerhez közelebb lévő csonkra ami kijön az olajpumpából..
a hengertől távolabb lévő csonkra pedig a henger szívócsonkáról menő csövet dugod :D
Mondom, hogy amit leírtál, aszerint sokat kap a legtetejére, nem kvset.
Ilyenkor, ha biznytalan vagy, érdemes 1 %-kal nagyobb főfuvit beletettni, ha mégrosszabb, akor eredetileg is sokat kapott, és mehet bele a kisebb.
Üdv van egy levegős honda mb 80 as blokkom és csak lendkerék meg állórész van mi kell még h teljes legyen a gyújtása? tirisztor? nem találok neten semmit
Nem lehet, hogy a dugó és a henger kopása miatt van?
Hallom ciripelni a gyűrűt és tűgörgőt, bár nem nagyon hangosan...
3,5-4 L fogyaszt 100-on szerintem akkor kap talán elég benyát.
Vagy nem tom...
Értelem szerűen kisebb terheléssel tovább forog, de nem az a valós mit a motor tud, ahnem amit utsó fokozatban.
HA darál, akkor nem sokat hanem keveset kap.
Bár azt nem tudom 6-ban mért nem forog többet 8 ezernél, hiába húzom neki olyan mintha nem kapna elég benzint nem egyenletesen jár a motor, hanem darálós a hangja. Nem pedig szép egyenletes.
Alatta levő sebességekbe meg le lehet forgatni 11 ezerig.
A Felsorolt tipusokhoz szinte minden blokk alkatrészem van.
-CDI(Gyújtásvezérlő)
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-Nsr50 Kipufogórendszer(Dobbal 8.000 Nélküle 5.000 Ft)
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-80-as hoz 2db vadonatúj FAG c3-as főtengelycsapágy.Ki sincs bontva.
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Aki egyben elviszi az 40.000 Ft-ért megkapja az összes blokk alkatrészt,a kipufogórendszert,a gyújtásvezérlőt(Mindent).
e-mail: tiszozs@freemail.hu (itt adok telefonszámot ha kell)
Nagyon köszönöm az infót. Akkor holnap vissza rakom, ma már nem tudom mert megyek du-ra melózni. Nem megy jobban, csak egy ezressel lejjebbről húz. 75km/h a vége alattam. 6-ban 8ezer fölé már nem megy a motor fordulata.
Köszi a választ, de olvasgattam utána és találtam a karbi és a membrán között egy ilyen műanyag betétet, ami a keresztmetszetet csökkenti. Kivettem vissza a membránt meg a karbit, és most nem 7 hanem 6 ezrertől kezd el húzni rendesen. Remélem ezzel nem csináltam semmi rosszat...
Amikor az mbx ek kijöttek, nem boltak még idióta eus szabályok.
Nemigen fojtogatták a motorokat, nincs is értlme semmi.
(talán az autót lefojtják 25 loerőre, hogy ne tudjon gyorsbban menni mint a legnagyobb megengedett 130? nem naugye... baromság az egész, ami elve abból indul ki, hogy gyorshajtani fogsz)
Szóval kkoriban a gyárak megyezése alapján az 50esek 6 a 80asok 8-9 loerősek voltak maximum, és ezzel a rendszerrel egészen jól elis éldegélt európa, mag nem valami buzi tintanyaló ki nem találta, hogy lehet egy 1 millió forintos kismotorból oylat csinálni, emit egy jó karban lévő simsonnal ki lehet kerülni.
Szóval nincs direktfojtva, tud amennyit tud, 12-13 loerőt eléggé könynen ki lehet reszelni az 50es ből is, és bírja hosszasan.
a hengertől távolabb lévő csonkra pedig a henger szívócsonkáról menő csövet dugod :D
Ilyenkor, ha biznytalan vagy, érdemes 1 %-kal nagyobb főfuvit beletettni, ha mégrosszabb, akor eredetileg is sokat kapott, és mehet bele a kisebb.
Hallom ciripelni a gyűrűt és tűgörgőt, bár nem nagyon hangosan...
3,5-4 L fogyaszt 100-on szerintem akkor kap talán elég benyát.
Vagy nem tom...
HA darál, akkor nem sokat hanem keveset kap.
Alatta levő sebességekbe meg le lehet forgatni 11 ezerig.
-CDI(Gyújtásvezérlő)
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-Nsr50 Kipufogórendszer(Dobbal 8.000 Nélküle 5.000 Ft)
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-80-as hoz 2db vadonatúj FAG c3-as főtengelycsapágy.Ki sincs bontva.
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Aki egyben elviszi az 40.000 Ft-ért megkapja az összes blokk alkatrészt,a kipufogórendszert,a gyújtásvezérlőt(Mindent).
e-mail: tiszozs@freemail.hu (itt adok telefonszámot ha kell)
A 6 / 7 - tömítésekre gondolok.
Az egy áramlásjavító betét:)
Ha megnézed, a karbi kör alaku nyílását illeszti a membrán szögletes lukához.
HA most jobban megy, akkor nincs beálíltva a mtoorod.
Nemigen fojtogatták a motorokat, nincs is értlme semmi.
(talán az autót lefojtják 25 loerőre, hogy ne tudjon gyorsbban menni mint a legnagyobb megengedett 130? nem naugye... baromság az egész, ami elve abból indul ki, hogy gyorshajtani fogsz)
Szóval kkoriban a gyárak megyezése alapján az 50esek 6 a 80asok 8-9 loerősek voltak maximum, és ezzel a rendszerrel egészen jól elis éldegélt európa, mag nem valami buzi tintanyaló ki nem találta, hogy lehet egy 1 millió forintos kismotorból oylat csinálni, emit egy jó karban lévő simsonnal ki lehet kerülni.
Szóval nincs direktfojtva, tud amennyit tud, 12-13 loerőt eléggé könynen ki lehet reszelni az 50es ből is, és bírja hosszasan.