Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyan tudnám ellenőrizni hogy működik-e megfelelően az olajozás?:) am köszi a válaszokat sokat segítesz vele!
És ha nekem csak 7,5 decim van akkor a régi olajból lehet pótolni vagy hogy lehet ezt megoldani?
az olajtartályról jövö csövet rádugod a hengeerhez közelebb lévő csonkra ami kijön az olajpumpából..
a hengertől távolabb lévő csonkra pedig a henger szívócsonkáról menő csövet dugod :D
Pontosan 8 deciliter :D 10w40 es olaj D:
Valaki írja már le légyszíves hogy pontosan mennyi váltóolaj kell honda mbx 80-ba! Előre is köszönöm!
Mondom, hogy amit leírtál, aszerint sokat kap a legtetejére, nem kvset.
Ilyenkor, ha biznytalan vagy, érdemes 1 %-kal nagyobb főfuvit beletettni, ha mégrosszabb, akor eredetileg is sokat kapott, és mehet bele a kisebb.
Sziasztok! Valaki letudná nekem írni hogy, hogy kell bekötni az olajzást az mbx-en? Előre is köszönöm!
Üdv van egy levegős honda mb 80 as blokkom és csak lendkerék meg állórész van mi kell még h teljes legyen a gyújtása? tirisztor? nem találok neten semmit
Nem lehet, hogy a dugó és a henger kopása miatt van?
Hallom ciripelni a gyűrűt és tűgörgőt, bár nem nagyon hangosan...
3,5-4 L fogyaszt 100-on szerintem akkor kap talán elég benyát.
Vagy nem tom...
Értelem szerűen kisebb terheléssel tovább forog, de nem az a valós mit a motor tud, ahnem amit utsó fokozatban.
HA darál, akkor nem sokat hanem keveset kap.
Bár azt nem tudom 6-ban mért nem forog többet 8 ezernél, hiába húzom neki olyan mintha nem kapna elég benzint nem egyenletesen jár a motor, hanem darálós a hangja. Nem pedig szép egyenletes.
Alatta levő sebességekbe meg le lehet forgatni 11 ezerig.
Visszaraktam az áramlásjavítót, és mégegyszer köszi az infót.
Üdv van egy levegős 80 as blokkom és azt szeretném megkérdezni h ezekre hol tudok tirisztorvenni meg van ezeken jeladó?
A Felsorolt tipusokhoz szinte minden blokk alkatrészem van.
-CDI(Gyújtásvezérlő)
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-Nsr50 Kipufogórendszer(Dobbal 8.000 Nélküle 5.000 Ft)
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-80-as hoz 2db vadonatúj FAG c3-as főtengelycsapágy.Ki sincs bontva.
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)

Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.

Aki egyben elviszi az 40.000 Ft-ért megkapja az összes blokk alkatrészt,a kipufogórendszert,a gyújtásvezérlőt(Mindent).

e-mail: tiszozs@freemail.hu (itt adok telefonszámot ha kell)
Viszont tömítést nem láttam a membrán kivételekor az egyik oldalán sem! Csessze meg az előző tróger tulaja...
A 6 / 7 - tömítésekre gondolok.
Nagyon köszönöm az infót. Akkor holnap vissza rakom, ma már nem tudom mert megyek du-ra melózni. Nem megy jobban, csak egy ezressel lejjebbről húz. 75km/h a vége alattam. 6-ban 8ezer fölé már nem megy a motor fordulata.
Olvasgatsz a neten, ahol nem tudod, hogy aki valamit leír, sült hülye e a témához, vagy professzor.

Az egy áramlásjavító betét:)

Ha megnézed, a karbi kör alaku nyílását illeszti a membrán szögletes lukához.
HA most jobban megy, akkor nincs beálíltva a mtoorod.
Köszi a választ, de olvasgattam utána és találtam a karbi és a membrán között egy ilyen műanyag betétet, ami a keresztmetszetet csökkenti. Kivettem vissza a membránt meg a karbit, és most nem 7 hanem 6 ezrertől kezd el húzni rendesen. Remélem ezzel nem csináltam semmi rosszat...
Amikor az mbx ek kijöttek, nem boltak még idióta eus szabályok.
Nemigen fojtogatták a motorokat, nincs is értlme semmi.
(talán az autót lefojtják 25 loerőre, hogy ne tudjon gyorsbban menni mint a legnagyobb megengedett 130? nem naugye... baromság az egész, ami elve abból indul ki, hogy gyorshajtani fogsz)

Szóval kkoriban a gyárak megyezése alapján az 50esek 6 a 80asok 8-9 loerősek voltak maximum, és ezzel a rendszerrel egészen jól elis éldegélt európa, mag nem valami buzi tintanyaló ki nem találta, hogy lehet egy 1 millió forintos kismotorból oylat csinálni, emit egy jó karban lévő simsonnal ki lehet kerülni.

Szóval nincs direktfojtva, tud amennyit tud, 12-13 loerőt eléggé könynen ki lehet reszelni az 50es ből is, és bírja hosszasan.
Hona mb éd mbx ford szám spiráll egyforma?
Hol van gyárilag fojtás az MBX-ekben?
Köszi a linket Uzsi de én itt nem találtam még hasonlót se:S
Szia 3000+posta.
Mennyi olaj kell az első telókba?