Kicsit zizzen, ha ráadom a gyújtást...a Yamahák alapból nyitva vannak, gyújtás ráadás után, teljesen bezárnak, majd visszaállnak nyitottra, ez kb negyed fordulatot jelent a tárcsán, a Hondának nem kell ezt csinálni?
de azt mondtad mozgolódik, az meg jó.. csináld azt hogy gyújtáson rárúgsz a motorra, de úgy hogy ne induljon be, és közben figyeled a powert elvéleg akkor kell két végállás között mozdulnia a rúgás után mert akkor ellenőrizz..
van ötletem az a baj hogy már régen csináltam és nem emlékszem pontosan, de az jó hogy ideoda tekereg, és az is ha eltekered akkor beáll magától.. a feszességet ellenőrizd ne legyen laza mert az okozhat gondot, és ajelek szerint állítsd össze ha ez meg van akkor nem emiatt nem nyit, hanem lehet pl hogy túl sokat kap.. a karbi oldalán lévő csavaron tekerj ki egyet vagy kettőt és próbáld ki ha nem jó ugyan oda vissza!
Már kérdezgettelek power ügyben korábban, de azóta is félre van rakva, de ma megint elővettem...
Ha ráadom a gyújtást a p.motornak kellene ide - oda forogni?
Nekem csak megrázkódik, de nem forgat, ha kikötöm a bovdent és kézzel eltekerem, akkor visszaforog szépen alap helyzetbe, de utána megint meg sem nyikkan gyújtás után.
Van ötleted?megköszönném.
üdv.
Ezért kérdezném, hogy a gyújtás ráadásakor kellene egy kontroll állítás?
Ha ráadom a gyújtást a p.motornak kellene ide - oda forogni?
Nekem csak megrázkódik, de nem forgat, ha kikötöm a bovdent és kézzel eltekerem, akkor visszaforog szépen alap helyzetbe, de utána megint meg sem nyikkan gyújtás után.
Van ötleted?megköszönném.
üdv.
Dellorto 19mm karbit keresek!
Ajánlatokat fényképpel és árral kérem az mzoltan77@gmail.com címre.
Előre is köszi!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Előre is köszi!
mostanában nem néztem be ide
csika1-re gondolsz?
GG-fórumban megtalálod
Üdv: egy ex Crm-es