Működik, de biztos, hogy nem a gyári bekötésem van (volt, mert közben helyre raktam). Elvileg nem volt akkora gáz a másik csonkra kötött vezeték, mivel az (ha jól olvastam néhány rajzot) az úszóházba vezet azért, hogy az úszóházban légköri nyomás lehessen a benzin felett. Úgy bekötve is helyére került az olaj (keveredhetett a benzinnel), csak úgy kicsit késve kapta meg a motor a gázadás után a szükséges mennyiséget. Az olaj nem közvetlenül a torokba "folyt" hanem előbb az úszóházba. Plusz ugye volt egy üresen álló csonkom, ami viszont közvetlenül a torokba nyílott (ez a különolajzás bevezetője, erre kötöttem most az olajat) és ezen falsot szívott a motor. Talán most helyére kerültek a dolgok :). Már csak egy gyári schubertűt kellene szereznem, mert az enyémet valami kikristályosodott agyú megreszelte...
Nekem is volt 125 ös crm em az csak sima gyári volt gyári áttétellel csak a hátsó dobot nyitottam meg azt ment 140et, sajnálom nagyon hogy eladtam mostani xl600 simán eladnám vagy cserélnem 1 crm re
Köszönöm, ez nagy segítség . Gondolom az első kép valami "hivatalos" fotó lehet, azon is úgy van bekötve az olaj, ahogy nálad. Akkor nálam van félredugva... Azért leszedem a karbit és csekkolom a járatokat mielőtt átkötöm, de korrigálom a dolgot.
Köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés, nincs véletlenül valakinek gyári schubertűje (ha jól tudom X72 lehet)? Köszönöm!
motor-katalogus.hu teljesítményre 29hp-t adnak meg! Volt már dt-m,mtx-em,tuareg rally-m! Mtx dt től jóval, érezhetően erősebb! Gyárilag túl hosszú végáttétellel adták ki őket...Jelentős különbség 13/44 essel végre is majdnem annyit tud,csak 6. ban is forog 11 000ig! Rally-t sem éreztem erősebbnek( bár már az perselyes volt,nem gyári nikasilos)! NSR is 30lóerő és alapjába véve ugyan az a blokk! Más kipuval:)
Köszönöm, ez nagy segítség . Gondolom az első kép valami "hivatalos" fotó lehet, azon is úgy van bekötve az olaj, ahogy nálad. Akkor nálam van félredugva... Azért leszedem a karbit és csekkolom a járatokat mielőtt átkötöm, de korrigálom a dolgot.
Köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés, nincs véletlenül valakinek gyári schubertűje (ha jól tudom X72 lehet)? Köszönöm!
http://www.motorcyclespecs.co....
motor-katalogus.hu teljesítményre 29hp-t adnak meg! Volt már dt-m,mtx-em,tuareg rally-m! Mtx dt től jóval, érezhetően erősebb! Gyárilag túl hosszú végáttétellel adták ki őket...Jelentős különbség 13/44 essel végre is majdnem annyit tud,csak 6. ban is forog 11 000ig! Rally-t sem éreztem erősebbnek( bár már az perselyes volt,nem gyári nikasilos)! NSR is 30lóerő és alapjába véve ugyan az a blokk! Más kipuval:)
ez van: