Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is gratulálok a továbblépéshez!
az
zsirály
hát ha minden a tervek szerint halad tovább egy DRZ 400 SM lesz a következő
nah. és mi lesz helyette ?
elkelt.... ennyi volt... nincs többé CiRMi
Működik, de biztos, hogy nem a gyári bekötésem van (volt, mert közben helyre raktam). Elvileg nem volt akkora gáz a másik csonkra kötött vezeték, mivel az (ha jól olvastam néhány rajzot) az úszóházba vezet azért, hogy az úszóházban légköri nyomás lehessen a benzin felett. Úgy bekötve is helyére került az olaj (keveredhetett a benzinnel), csak úgy kicsit késve kapta meg a motor a gázadás után a szükséges mennyiséget. Az olaj nem közvetlenül a torokba "folyt" hanem előbb az úszóházba. Plusz ugye volt egy üresen álló csonkom, ami viszont közvetlenül a torokba nyílott (ez a különolajzás bevezetője, erre kötöttem most az olajat) és ezen falsot szívott a motor. Talán most helyére kerültek a dolgok :). Már csak egy gyári schubertűt kellene szereznem, mert az enyémet valami kikristályosodott agyú megreszelte...
Nekem is volt 125 ös crm em az csak sima gyári volt gyári áttétellel csak a hátsó dobot nyitottam meg azt ment 140et, sajnálom nagyon hogy eladtam mostani xl600 simán eladnám vagy cserélnem 1 crm re
Üdv Fiatalság! Jó állapotú Arrow vagy DEP Rendszert keresek megvételre. Külön rezó is érdekel.
most jöttem próbáról , szétdoboltam az agyam
most neked működik a különolajzás vagy kevered az olajat? mert ha jó és átkötöd nehogy azért álljon be a motor..
Szia!

Köszönöm, ez nagy segítség . Gondolom az első kép valami "hivatalos" fotó lehet, azon is úgy van bekötve az olaj, ahogy nálad. Akkor nálam van félredugva... Azért leszedem a karbit és csekkolom a járatokat mielőtt átkötöm, de korrigálom a dolgot.

Köszönöm a segítséget!

Még egy kérdés, nincs véletlenül valakinek gyári schubertűje (ha jól tudom X72 lehet)? Köszönöm!
Sőt,talán 11500 bár nem vagyok benne biztos,mindenesetre gyári áttétellel 10 000fölé 6. ban nem forog!
Itt még az üzemanyagtank kapacitás is téves!

http://www.motorcyclespecs.co....

motor-katalogus.hu teljesítményre 29hp-t adnak meg! Volt már dt-m,mtx-em,tuareg rally-m! Mtx dt től jóval, érezhetően erősebb! Gyárilag túl hosszú végáttétellel adták ki őket...Jelentős különbség 13/44 essel végre is majdnem annyit tud,csak 6. ban is forog 11 000ig! Rally-t sem éreztem erősebbnek( bár már az perselyes volt,nem gyári nikasilos)! NSR is 30lóerő és alapjába véve ugyan az a blokk! Más kipuval:)
"Az új CRM meglehetősen tökéletes ahhoz, hogy kivívja egy közúti motoros irigységét"
Hali nem tud valaki CRM-et eladót Somogy megyében vagy a Balaton környékén?
Kis olvasni való RX-CRM összehasonlító teszt
Valakinek igértem rajzot, hát bocsi, nincs pontos leirásom arról azt hittem van.

ez van:
na végre egy kis olvasnivaló