hey te most nekem magyarázod meg hogy szar volt? úgy pörgött mint a disznó. nekem igen adta.
ennél még a 180 malossi lehet fincsibb, dehát az már plusz 55 ccm, enyém még nem bántotta a gyári hajtókart meg csapágyakat. 180at meg nemtudom.. lehet az sem..
10kg nem súly:) crm 130 pegaso 140,annyi simán lehet a pilótába is! Még a +60kg-t se igazán veszi észre a gyári cirmi:) Akkor az a 10kg nem ad nem szoroz egy mezei embernek! Ráadásul elvileg a pegaso gyárilag nagyobb teljesítménnyel is bír:D 160as polini hengerhez crm nek 34,5 lovat adnak meg, 41et meg a rotax 123 nak(160szetthez)!
Ha máshol is nézelődsz láthatod,hogy a 160as pollinit se Istenítik agyonra...én is gondolkoztam régen rajta! Olvasgattam,vettem fel msn re embereket(ha még hirdetésben is láttam 160as crm et)! Általában alul mondták hogy erősebb lett,felül nem is igazán!
Nincs tapasztalatod! Ha lett volna gyári rendszered,azzal összehasonlítva lehetett volna ezt megállapítani! Nem tuti,hogy a 25ös hengeréhez/vezérléséhez tervezett arrow a 160as hengerszettel jobb vagy netán roszabb!
Amennyiben a motor korábban rendszámos volt,így benne van a rendszerben ,igazoltatásnál bemondják és meg is van a végeredmény:) Olyat kell keresni ami nem volt itthon forgalomba helyezve! Arról nincs adatuk!
hát akármit mondasz, sokkal jobban ment az arowwal mint a gyárival, és egy ilyen tuning 125ös(ami 160 ) vagy egy gyárikrosz 125ös ( amitől nem nagyon maradt el -persze a súlyt észre lehetett venni) na ezekhez képest nem nagy ez a fogyasztás..
nebaszálmár hogy gyárival job lett volna.. ezt gondold át
Az a baj az arrowal,hogy az a gyári 125ös hengerhez van tervezve! 160assal úgy lehet,hogy még ront a teljesítményen! Nem tudom itt pl ki tuningolgatott 50es am6os blokkos motorokat vagy pl hosszú minarelli blokkos robogókat ! Minden hengerszetthez meg van adva külön 50es vagy 70es hengerhez való! Tapasztalat,hogy pl ha veszel 70es szetthez olyan pufót amit 50eshez terveztek,még inkább ront a teljesítményén! Persze ezt nem tudom biztosra mondani a crm nél! Mint ahogy Te sem! Ha lett volna gyári rendszered és ahoz mérten összehasonlítani vele,lehet érdekes eredmény született volna! Nekem a cirmi 3,8-4,1 úton 90es utazóban! Terepen 2személlyel 5.5...12 meg ilyenek (tudom tudom 160as)! De pl a rotax 123 160as szettéből kiindulva,az is pl kevesebbet eszik a nagyobbal,mivel nyomatékosabb,nem kell úgy forgatni(persze átlagos használat mellett)! Fordulaton azért bekapja ami jár neki! De ekkora diferencia akkor sincs két motor között!
jók azok a 160 as hengeres tuning masinák. egy full gyárihoz képest.