Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem a faszt

jók azok a 160 as hengeres tuning masinák. egy full gyárihoz képest.
Félreértesz Én nem szaroztam semmit!
Na végülis mind1! Nagy csodát nem kell várni tőlük!
hey te most nekem magyarázod meg hogy szar volt? úgy pörgött mint a disznó. nekem igen adta.

ennél még a 180 malossi lehet fincsibb, dehát az már plusz 55 ccm, enyém még nem bántotta a gyári hajtókart meg csapágyakat. 180at meg nemtudom.. lehet az sem..
10kg nem súly:) crm 130 pegaso 140,annyi simán lehet a pilótába is! Még a +60kg-t se igazán veszi észre a gyári cirmi:) Akkor az a 10kg nem ad nem szoroz egy mezei embernek! Ráadásul elvileg a pegaso gyárilag nagyobb teljesítménnyel is bír:D 160as polini hengerhez crm nek 34,5 lovat adnak meg, 41et meg a rotax 123 nak(160szetthez)!
az a karbi dolog biztosan megnyomta volna még egy csöpet.. keresgéltem is egy darabig, csak nem volt elfogadható áron
Ha máshol is nézelődsz láthatod,hogy a 160as pollinit se Istenítik agyonra...én is gondolkoztam régen rajta! Olvasgattam,vettem fel msn re embereket(ha még hirdetésben is láttam 160as crm et)! Általában alul mondták hogy erősebb lett,felül nem is igazán!
könnyített főtengely, meg karbon membrán, meg a motor is könyebb mint a pegazus
az igazi mosolyfaktor egy 125ös gyárikrosz lenne télire jáccósnak
Próbáltam már pegasot arrowal meg 160as pollinivel 34es karbival! Tiéden 28as gyári karbi volt!
ja bitang volt azzal az arowwal, amig nem próbálsz egy ilyen minden részében tuning masinát, nem tudod mit tud az

gyári kipufogós alap 125ös CRm nem kéne a kettő ég és föld.
Igazából ez csak feltételezés!
ja erre oda kel figyelni...
Nincs tapasztalatod! Ha lett volna gyári rendszered,azzal összehasonlítva lehetett volna ezt megállapítani! Nem tuti,hogy a 25ös hengeréhez/vezérléséhez tervezett arrow a 160as hengerszettel jobb vagy netán roszabb!
Amennyiben a motor korábban rendszámos volt,így benne van a rendszerben ,igazoltatásnál bemondják és meg is van a végeredmény:) Olyat kell keresni ami nem volt itthon forgalomba helyezve! Arról nincs adatuk!
hát akármit mondasz, sokkal jobban ment az arowwal mint a gyárival, és egy ilyen tuning 125ös(ami 160 ) vagy egy gyárikrosz 125ös ( amitől nem nagyon maradt el -persze a súlyt észre lehetett venni) na ezekhez képest nem nagy ez a fogyasztás..

nebaszálmár hogy gyárival job lett volna.. ezt gondold át
Az a baj az arrowal,hogy az a gyári 125ös hengerhez van tervezve! 160assal úgy lehet,hogy még ront a teljesítményen! Nem tudom itt pl ki tuningolgatott 50es am6os blokkos motorokat vagy pl hosszú minarelli blokkos robogókat ! Minden hengerszetthez meg van adva külön 50es vagy 70es hengerhez való! Tapasztalat,hogy pl ha veszel 70es szetthez olyan pufót amit 50eshez terveztek,még inkább ront a teljesítményén! Persze ezt nem tudom biztosra mondani a crm nél! Mint ahogy Te sem! Ha lett volna gyári rendszered és ahoz mérten összehasonlítani vele,lehet érdekes eredmény született volna! Nekem a cirmi 3,8-4,1 úton 90es utazóban! Terepen 2személlyel 5.5...12 meg ilyenek (tudom tudom 160as)! De pl a rotax 123 160as szettéből kiindulva,az is pl kevesebbet eszik a nagyobbal,mivel nyomatékosabb,nem kell úgy forgatni(persze átlagos használat mellett)! Fordulaton azért bekapja ami jár neki! De ekkora diferencia akkor sincs két motor között!
baaazmeg
kihagyhatatlan. nagyon jó bicikli. ha lenne pénzem megvenném.
A te exedre szeretném cserélni az enyémet:P:D
ha nyelezed neki 12őt beveszi. de normál kb 8 . arowwal igen bitang hangja volt.
nekem volt egy 160 polin i CRM em meg arrow RENDSZER volt rajta
Szerintetek egy 160 köbcentis CRM mennyit fogyaszthat és nagyon brutál hangja van arrow dobbal és rezóval?
én normális?!
ezért feltettél egy galériát? ne idegelj már azt hittem te normális vagy

amugy pont van otthon egy fényképem hogy készül ez a festés, hétvégén beteszem...
hogy tudnám így lefesteni a tankot
Előre is köszönöm!
idén a teljesítményadós rendszerben a biztosító (UNION) betippelte a teljesítményét: 2kw ez így egy évre 5k