Szia! Nem tudtunk megegyezni, szóval egyenlőre abban egyeztünk meg, hogy megvárom a következő adagot, ami jövőhét vasárnap jön. Ha nem lesz semmi kecsegtetőbb, és ha addig sem veszek valami mást, akkor talán megveszem. De nem tudtam lealkudni a benzinpénzt, ő meg most nem jön erre, szóval most még alszok rá párat... Bocs, ha hiú reményeket tápláltam. Amúgy mi kellene hozzá, vagy róla? MTX alkatrész nem kell? Van szarásig. Üdv; Zoli
Hello dickey
De most akkor be se indúl már vagy mi?
Mert nekem most lesz megcsinálva új dugó meg furva lesz a henger nekem egyszer csak leált, semmi csat vagy valami.
A hiba ott volt hogy a gyűrű eltört de mégha elvan kopva a gyűrű is attol is nehezen indúl.
Mást nem tudok hogy mi lehetne baj de nekem ez volt
már volt 1-2 motorom és lessz is remélem ugyhogy valamennyit értek hozzá, a dusitó csavart már teljesen betekertem igy már benzinesebb e gyertya de még mindig nem elég neki, karbit kitakaritottam , már évek óta castrolt használok, gyertya uj de azért ojat sokat nem számít a tipusa hogy ne pöffenjen egyet
hellosztok nemkel valakine 1db 50ccm Crm ,1szer lett fúrva emeli az elejét és elássa magát ,fék elöl tárcsa ,hátul dob de nemfog mert elkopott a betét, a kormány 1kicsit elvan hajolva ,lámpa első tompitott-fényszoró mind a 2tő müködik rajta , index elöl van és müködik jobbra balra, elöl 17kerék,hátul14 25% mind a két gumi szerintetek mennyiért vinnék el ? és a blokkja most lett felújítva 100ezer felett eltudom adni? jah és a festés koppott
Figyelj sok oka van hogy nehez indúl neki,
nekem az volt a baj hogy szar olaj volt benne miután kicseréltem az olajat jol indúlt!
Én sem vagyok az a túlokos ebben csak írtam neki egyet, de ha te ennyire vágod írd le neki az összes lehetséges bajt amiért nehez indúl!
Am meg én úgy szoktam csinálni,ha kintmarad pl a motor és van 5-10fok körüli hőmérséklet,hogy szivatóval gyujtás nélkül lassan lenyomom párszor a berúgókart és utána indítom,így általában még 0 fok alatt is vagy több nap állás utan is elsőre beindul!
Bocsáss meg de Te annyira.....hogy az már fáj,ok hogy az okos hülyéskedik,de fordítva ne legyen már! Hidegebb van,dúsabb a levegő oxigéntartalma,magyarán a motor hidegben több levegőt kap,ezáltal szegényedik a keverék! Nem írta a srác,hogy általánosságban indul nehezebben pl több nap állás után,vagy akár üzemmeleg használat után pl fél órával indítja és nem nagyon akar...250es crm en nem tudom gyárilag mien karbi van keihin? Kell lenni rajta egy dúsító csavarnak ha súber előtti(légszűrőházfele) akkor ha befelé tekered úgy dúsít(általában),ha súber utáni (membrán fele) akk kifelé dúsít! De ezernyi oka lehet amitől nehezen indul,esetleg karbi szétszedés,kompresszorral járatok,fúvókák átfújása,levegőszűrő tisztítás! Megfelelő hőértékű gyertya és megfelelő gyertyahézag...Van akit télre átfúvókázza a motorját,de tényleg bármi lehet...Tudod thom az olajoknak meg van viszkozitása,mondod a srácnak a rosz tanácsokat,vagyen castrolt(hát abból minőt? van 1 pár féle) vagy mol:) legszarabb arol 2T-t?...uh csak annyit hogy sztem félrevezető válaszokat,aminek még valóság alapja sincs,ne adj kérlek! Ilyet még eddig nem is hallottam,hogy a kev olajtőól nehezen indul vmi...
Mivel tél lesz meg hideg van így valami híg olajat tegyél bele castrol vagy mol az hamarabb felmelegszik és mikor indítod is az olaj nincs besűrűsödve.
Az MBX 80-assal már állítottak meg, csak simán igazoltattak. Nem volt semmi. Utána ugyanaz a rendőr megállított mert haverom ment elöl és nem látott. A papírokat sem kérte el, meg semmit mert tudta hogy rendben van. Meg sem kérdezte, meg sem nézte, pedig 80as volt, és az előző tulaj adásvételijét adtam oda neki, meg biztosítását. Nekem még nem volt. (És utána sem.) De ami a nagy téma, hogy a papíron rajta volt, hogy MBX8. De nem vette észre, vagy leszarta magasról.... Ha a 125össel találom meg őt, szerintem akkor sincs baj, csak ő legyen az. Amúgy rendesen közlekedek, meg sztem amúgy sem a városban cirkálnék vele. Amúgy is, csak papíron város, amúgy egy kis szar hely 10000-es.... Amúgy mennyi amúgy volt ebben?! Amúgy....
Én is így használom...vannak mellette érvek/ellenérvek,eddig szerencsére nekem nem volt belőle gond,persze attól is függ hol laksz! Városban én sem igen merném rendszersen használni!
A 125/50-en az mennyire cink? Az a terv, hogy tavaszig úgy járok vele, közben hirdetgetem esetleg ha becsúszik egy rendes vevő, akkor nekiállok bontani, de motoroznék is már... Na majd lesz valahogy. Lassan elteszem magamat holnapra. Jó8! Zoli
De most akkor be se indúl már vagy mi?
Mert nekem most lesz megcsinálva új dugó meg furva lesz a henger nekem egyszer csak leált, semmi csat vagy valami.
A hiba ott volt hogy a gyűrű eltört de mégha elvan kopva a gyűrű is attol is nehezen indúl.
Mást nem tudok hogy mi lehetne baj de nekem ez volt
nekem az volt a baj hogy szar olaj volt benne miután kicseréltem az olajat jol indúlt!
Én sem vagyok az a túlokos ebben csak írtam neki egyet, de ha te ennyire vágod írd le neki az összes lehetséges bajt amiért nehez indúl!
volna 1 crm 250esem és hidegen nehezen indul. valaki tud valamit a karburátor beállitásárol?van hozzá valami utmutató?