Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen az előző láncszettel 14-48 áttétel volt, 100- 110 volt a vége. Szerinted hogy gyorsult?
Most, hogy az új szettet gyári értékekkel vettem meg, terepen erősen visszaesett az élvezeti értéke, váltásoknál nagyon elnyúlik a motor, lassan jut el az egészséges fordulatszám tartományba. Erősen gondolkodom rajta, hogy előre legalább két foggal kisebb lánckereket rendelek, az ugye hátul 6-ot jelent.
adatlapomon van egy onboard vidi
legkirályabb motorom volt. imádtam
ja az elég kuka már XD
Hátsó gumma eléggé szlikk..
akor én is pár képecskét tegnapi motorozgatásbol
Akk tényleg megéri beszerezni olyan rendszert...majd egy vidit tényleg megnéznék:)
pontosan 145 öt megyek végre :D
Áttétel is marha sokat számít,van itt még1 crm azon gyári 14/40es áttétel van 9000körül forog 130nál,enyémen 13/44 es ezzel 10500öt forog 130nál ,de sokkal jobban megy így...
Akk végre 140-145 öt tud?
Pár képecske:
hát nekem a gyorsuláson nagyon sokat dobot... váltásoknál nem lustul be... ugyanonan huz de nagyon durvát.... végre meg kb 10-15
Egyébként a gyorsulás és a végsebesség mennyire változott?
Hi, LaciCRM!
Nekem úgy tűnik, hogy számodra hiányzik a Cirmi?
Valahol meg is értelek,
a fiamnak nemrég vettünk egy 25-öst.
Király ez a moci, a Cirmiérzés nekem is bejön .
Ok,köszi!
de szivesen csinálok a napokba ....
Nem tudsz csin esetleg on-board vidit...v vmit? Nekem a 80as dt n is dobott a gianelli rendszer elég sokat,meghát sr em is volt,tudom hogy mit számíthat! Azért kíváncsi vagyok!
hello kérdésedre... kurva sokat számit egy arrow rendszer a gyárihoz képest kb feléled a motor.... nekem is arrow van rezo is végdob is... megérte azt a 35 ezret
Valóban erre gondoltam, de gááz...
Utánanéztem, nincs a nagyvasban power szelep,
de a lényeg a lényeg: egyikünk sem tud megülni egy ilyen vadállatot. A CRM után, egy CR250 is elég komoly kihívás, ezt tapasztalatból mondom. A kisebb súlya és a 15-20le plusz miatt kb. kétszer olyan erősnek érezni.
nekem nincs DT-ém
Benzinből van a kúton elég,még adnak is el belőle Hát igen eléggé kihalt sajna!
ha googleba beírod hogy honda crm 125 akkor a képek között az első 40 ből 3 az enyém
amig megvolt a crm-em addig én sokat irtam ide, beszámoltam mindenről , mikor mit csináltam. azóta sok ember kikopott innen. én azért segitek ha valakinek valami kínja van, csakhát már nem is nagyon van itt olyan ember akinek még CRM je van
a DT az egy népmotor minden tizenévesnek van, a CRM meg jó motor

meg válság is van , benzin sincs
Csak megjegyezném,hogy ez a fórum tök halott...meg kell nézni mi megy a dt fórumba:) Lehet a crm nek nincs semmi gondja kínnya...ezért nem ír senki,meghát kevés van:(
ő a power szelepre gondolt de az a cr 500ba asszem nincs