Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát már ez elkerült kitudja mien hátra(azért nem is igen veszik észre)! Még original fényében ragyog...nem igen használták sokat!
jolvan nem baj az, elmélkedtünk egy sort.

szeva
Jól teleírtuk a fórumot:D Mind1 hely van bőven,úgy se igen ír ide senki sem hónapokon át:D Mindenesetre én lassan mek álmodni! Jó éjt!
link itt van csak fent, nem látom máshol régóta..
Bár tavasszal lehet nagyobb sikere lenne! Ami neked volt azt a crm et nem látom sehol hirdetni,lehet azért nem tudják eladni mert 1,2 helyen van fent!
CR = RC - power...
Múltkor 170ért fent volt akk el is jöttek,alkudozni akartak,pedig fix áron hirdettem,2 óra gondolkozás múlva elmentek! Nem a motorb kötöttek bele,csak olyan érvekkel jöttek,hogy nekik kézvédőt kell még venni meg 10es az út stb stb...Akk odadtam volna 160ért és akk most nem kéne hirdetgetni:( Már bánom! Ez van! Elvileg lehet jön egy manusz hétvégén megnézni....
meg ez az elektro mágnessel működő power nem jön be nekem vagy nyitva vagy csukva. egy helyen kitépi a karod és kész. kissé primitivnek tűnik. lehet valakinek ez jó vagy ez tetszik, nekem a CRM es CR power az egyenletesebb jobban bejött, mondjuk csap egyszer kétszer mentem RX el, de pegasoval elég sokat..
A rotaxokkal meg az a baj,ha nyomatékábrán néznénk, a csúcsteljesítménye nagyobb,viszont a teljesítményét szűkebb tartományban adja le! Ezért hiába gyengébb a crm,viszont egyenletesebb a teljesítményleadása(jobban használható)!
az a siralmas hogy a tiédet nem viszik 160ért, meg az én exemet sem 22ért. baszki én vettem 260ért lepukkanva endurókerékkel
Hát ha ugyanazzal áttétellel 18" hátsókerékkel(gumimagasságtól eltekintve), ment xyx et és km óra mutatot 140et(21" gyári elsőkerékkel), ha 17" kerékkel,más csigameghajtással hozzávetőlegesen azonos sebességet ért el ,akk jól mért! Elnézést a feltételezésért,hogy azt hittem nem!
Egy a lényeg,megvehetnék már az én crm emet:D
fel kellett volna tenni egy GPS-t és azzal lemérni, az lett volna a tudi, de 4 éve még szerintem azt sem tudtam mi az!

ja meg ha jól emlékszem pont pegasoval " versengtem" egyszer és nagyjából azonosat mutatott az óra.

azt legyorsultam, de hosszab áttétel volt rajta éés egy idő után lement melettem. mondom én hogy jobbak a rotax blokkok. de amit lehet szerintem én majdnem kihoztam ebből az eneser céerem blokkból.
nem baj, ha vitatkozunk az sem(lehet ám normálisan is " vitázni "), mert mindent én csináltam, nem szeretek nagyzolni, igy ha igazam van elmondom hogyan és miért, aztán lehet belőle okosodni másoknak is vagy leszólni, törekedtem a pontosságra ezért is csináltam meg úgy a km órát hogy az jó legyen. áttételt sem variáltam, direkt úgy volt mint a gyári, sőt hátul 18as kerék volt alatta az SM szetten is

ha most meg véletlenül valami ellentmondás van abban amit mondok azt meg nézzétek el mert már 3 éve eladtam a gépet és kb 4 éve épitettem SM-é szóval fakulnak az emlékek... azóta volt 2 tulajdonosa , most lehet megveszi a gyerek neki csak 120at fog menni mert széthajtották ezt nem tudhatom

minden esetre kurvára beleástam magam ebbe a gépbe, minden csavarját szétszedtem atomjaira, öszeraktam, csináltam, épitgettem, enyi baszkódás közben simán lehet benéztem valamit
Lehet,h neked az jön le h vitatkozok v vmi,pedig nem...
Akk lehet jó mért azzal a csigával! Csk dt ből kiindulva ott is sm kerékkel akasszák a 140es órát!
Gyár 7.7 et ad meg 100ra...én nem mértem,viszont végre gyárin gyári kerékkel is mentem már én is 135öt:)
nem. már volt ez is vagy 3 éve ne emlékszem pontosan, de a CRM é nem jó az nsr hez meg pici átmérőbeli különbség van. azt tudom hogy változott a cserével valami..
Azt nem csak én írtam:D Am a csiga az nsr be nem ugyan az?
akkor a gyárival meg mit csinálna hát megfulna azzal a szar vas dobozzal.


ja meg látom

http://www.sportmotor.hu/motor...

ez alatt is irtad hogy megy vagy 100 at vagy valami ilyesmi, csak hogy nekem ez a gép a gyári kerékkel is ugyan enyit ment mert NSR csiga volt elöl és igy jó volt a meghajtás, egy darabig igaz a gyári CRM volt akkor még kicsivel de többet mutatott de az nem volt reális.
Bár láttam már 25,3 hp-s adatokat is passz,hogy mennyi az annyi!
Dt ket gyárilag is:D Bár crm ről gyári adat ami bikez.com on van 29hp-t ad meg! Dt meg ugye 22(nyitott)!
Nm tartom értelmetlennek! Csak gondolkoztam amit írtál:D Aztán némi tapasztalat terén megjegyeztem! Hogy a 25ös hengerhez tervezett tunyingkipuff,nm feltétlenül tunying a 160as szett számára:D
jó mert alapból jobb a rotax blokk mint a CRM , ez tény. RX ek is jobbak, lehet annál nem érezni anyira a különbséget a széria vagy a polini között, de CRM nél igen. nameg a DTket úggy de úgy lealázza hogy öröm nézni
Crm be nincs összehasonlítási alapom! Viszont rotaxnál van,nincs jelentős külömbség nem csoda ez! Érezhetően jobb és igazából alsó ford szám tartományban felül elenyésző!
jó értem én csak úgy hangzik mintha értelmetlennek tartanád, ezekt a dolgokat