Múltkor 170ért fent volt akk el is jöttek,alkudozni akartak,pedig fix áron hirdettem,2 óra gondolkozás múlva elmentek! Nem a motorb kötöttek bele,csak olyan érvekkel jöttek,hogy nekik kézvédőt kell még venni meg 10es az út stb stb...Akk odadtam volna 160ért és akk most nem kéne hirdetgetni:( Már bánom! Ez van! Elvileg lehet jön egy manusz hétvégén megnézni....
meg ez az elektro mágnessel működő power nem jön be nekem vagy nyitva vagy csukva. egy helyen kitépi a karod és kész. kissé primitivnek tűnik. lehet valakinek ez jó vagy ez tetszik, nekem a CRM es CR power az egyenletesebb jobban bejött, mondjuk csap egyszer kétszer mentem RX el, de pegasoval elég sokat..
A rotaxokkal meg az a baj,ha nyomatékábrán néznénk, a csúcsteljesítménye nagyobb,viszont a teljesítményét szűkebb tartományban adja le! Ezért hiába gyengébb a crm,viszont egyenletesebb a teljesítményleadása(jobban használható)!
Hát ha ugyanazzal áttétellel 18" hátsókerékkel(gumimagasságtól eltekintve), ment xyx et és km óra mutatot 140et(21" gyári elsőkerékkel), ha 17" kerékkel,más csigameghajtással hozzávetőlegesen azonos sebességet ért el ,akk jól mért! Elnézést a feltételezésért,hogy azt hittem nem!
Egy a lényeg,megvehetnék már az én crm emet:D
fel kellett volna tenni egy GPS-t és azzal lemérni, az lett volna a tudi, de 4 éve még szerintem azt sem tudtam mi az!
ja meg ha jól emlékszem pont pegasoval " versengtem" egyszer és nagyjából azonosat mutatott az óra.
azt legyorsultam, de hosszab áttétel volt rajta éés egy idő után lement melettem. mondom én hogy jobbak a rotax blokkok. de amit lehet szerintem én majdnem kihoztam ebből az eneser céerem blokkból.
nem baj, ha vitatkozunk az sem(lehet ám normálisan is " vitázni "), mert mindent én csináltam, nem szeretek nagyzolni, igy ha igazam van elmondom hogyan és miért, aztán lehet belőle okosodni másoknak is vagy leszólni, törekedtem a pontosságra ezért is csináltam meg úgy a km órát hogy az jó legyen. áttételt sem variáltam, direkt úgy volt mint a gyári, sőt hátul 18as kerék volt alatta az SM szetten is
ha most meg véletlenül valami ellentmondás van abban amit mondok azt meg nézzétek el mert már 3 éve eladtam a gépet és kb 4 éve épitettem SM-é szóval fakulnak az emlékek... azóta volt 2 tulajdonosa , most lehet megveszi a gyerek neki csak 120at fog menni mert széthajtották ezt nem tudhatom
minden esetre kurvára beleástam magam ebbe a gépbe, minden csavarját szétszedtem atomjaira, öszeraktam, csináltam, épitgettem, enyi baszkódás közben simán lehet benéztem valamit
nem. már volt ez is vagy 3 éve ne emlékszem pontosan, de a CRM é nem jó az nsr hez meg pici átmérőbeli különbség van. azt tudom hogy változott a cserével valami..
ez alatt is irtad hogy megy vagy 100 at vagy valami ilyesmi, csak hogy nekem ez a gép a gyári kerékkel is ugyan enyit ment mert NSR csiga volt elöl és igy jó volt a meghajtás, egy darabig igaz a gyári CRM volt akkor még kicsivel de többet mutatott de az nem volt reális.
Nm tartom értelmetlennek! Csak gondolkoztam amit írtál:D Aztán némi tapasztalat terén megjegyeztem! Hogy a 25ös hengerhez tervezett tunyingkipuff,nm feltétlenül tunying a 160as szett számára:D
jó mert alapból jobb a rotax blokk mint a CRM , ez tény. RX ek is jobbak, lehet annál nem érezni anyira a különbséget a széria vagy a polini között, de CRM nél igen. nameg a DTket úggy de úgy lealázza hogy öröm nézni
Crm be nincs összehasonlítási alapom! Viszont rotaxnál van,nincs jelentős külömbség nem csoda ez! Érezhetően jobb és igazából alsó ford szám tartományban felül elenyésző!
szeva
Egy a lényeg,megvehetnék már az én crm emet:D
ja meg ha jól emlékszem pont pegasoval " versengtem" egyszer és nagyjából azonosat mutatott az óra.
azt legyorsultam, de hosszab áttétel volt rajta éés egy idő után lement melettem. mondom én hogy jobbak a rotax blokkok. de amit lehet szerintem én majdnem kihoztam ebből az eneser céerem blokkból.
ha most meg véletlenül valami ellentmondás van abban amit mondok azt meg nézzétek el mert már 3 éve eladtam a gépet és kb 4 éve épitettem SM-é szóval fakulnak az emlékek... azóta volt 2 tulajdonosa , most lehet megveszi a gyerek neki csak 120at fog menni mert széthajtották ezt nem tudhatom
minden esetre kurvára beleástam magam ebbe a gépbe, minden csavarját szétszedtem atomjaira, öszeraktam, csináltam, épitgettem, enyi baszkódás közben simán lehet benéztem valamit
ja meg látom
http://www.sportmotor.hu/motor...
ez alatt is irtad hogy megy vagy 100 at vagy valami ilyesmi, csak hogy nekem ez a gép a gyári kerékkel is ugyan enyit ment mert NSR csiga volt elöl és igy jó volt a meghajtás, egy darabig igaz a gyári CRM volt akkor még kicsivel de többet mutatott de az nem volt reális.