Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyém van félredugva mert kikötöttem a különolajzást, és hogy ne menjen be kosz összekötöttem a bemenő meg a kijövő csövet ha jólemlékszem. vagy valami ilyesmi.. de nekem otthon van pontos leirásom. ha péntekre megjavul a netem teszek be a csövekről bekötési rajzot
a biztositásnál megadod a gyári vázszámot mert csak az kell ( nemtudom ebből ők kideritik e keresik e) aztán kész enyi. csak vázszám kell a biztosításhoz, kismotornál
Hali
Ha én veszek egy 125 CRM et és 50 ként akarom használni mit kell vele csinálnom Vázszámot vagy a blokszámot átütni? Hogy legyen 50es biztosítása
Sziasztok!

Nemrég vettem egy CRM-et. Kisebb átalakítást csináltam rajt, a "karos" szivatót átszereltem bowdenesre (kényelmesebb a kormányom matatni). Aztán nézegettem a fórumon a hozzászólásokat és kinagyítottam LaciCRM képeit is. Ekkor tűnt fel, hogy nálam a karburátoron az olaj másik csonkra van kötve, mint Laci egykori gépén. A mellékelt képen Laci képének kivágása van, az ezen látható szürke olaj cső, nálam a sárgás cső helyére (gondolom levegőző csonk lehet) van bekötve. Próbáltam keresni doksit erről a karbiról, de sehol semmit nem találtam, így Titeket szeretnélek megkérdezni, hogy nálam van eltolva valami és tényleg félrekötötte valaki, vagy esetleg ott volt még valami félkész állapotban félre dugva a képen. A segítséget előre is köszönöm!
Üdv!
Igen,minnél nagyobb a fogszám,annál nagyobb a lánckerék átmérője!
na már megint kihalt
a fogszám a fogaskerék nagysága akar lenni?
Köszi ez nekem is jó lesz, legalább van aki vissza ír bolldog karácsonyt
Hali!
Én ilyent vettem rá: http://robogotuning.hu/spd/CK1...
Hali valaki, olcsón kellene nekem egy fékkar meg egy kuplungkar aki tud írjon sürgős
üdv,

Honda crm 125-öshöz keresek gyári fejidomot, akinek van legyen szíves ide írni(árat is).
ki döglött valaki
csá
halli
na mostmár a tengely probléma is megoldva... már csak a kilométert kel megoldani meg az első féket
baszki nemtalálom. de nem nehéz azt megcsinálni...
na kerék már faszán benne ál.. mostmár csak az első fékhez kéne valamit kitalálni
4 ezer körül vehetsz krosz sárvédőt , nem olyan mint a gyári de lehet még jobban is néz ki. gyárit nehéz lenne taláni..
megnézheted :$
szerezz egy NSR csigát akkor lesz jó a KM óra, amugy meg egyszerű a CRM-ét is be lehet faragni.. első távtartó méreteit megnézzem megvannak e?
na itt van.. pár kép... hátulja kész... eleje még szopás... nincs mi meghajta a kilométer ora mérőt... meg még nincs első fék konzol..
125-ős 97-es CRM-re menyibe kerűl egy első sárvédő? Ma sikeresen ősze tőrtem Vagy ha meg ragasztatom olyanal aki ezel foglalkozik az mennyire lesz biztos?
Sziasztok!
Jó állapotú,forgalmival rendelkező CRM-et nem tud valaki?
Motorhibás különösen érdekelne,de csak "gyári" állapotú ,nem agyon suszterolt,100-szor lefestett magyar csavarokkal ellátott darab érdekelne
jók a méretek amiket küldtem?

amugy nekem is pont télre lett kész a supermoto. jó szopás de akkor is kimentem vele hóba
Kihalt a fórum...
végre kész az esztergáláls ha van időm rakom ösze a mocit a super motyo papucsokal:D nem sokára képek :D