Az faxa nekem van 3 menet még, és van egy olyan ragasztóm ami olyan keményre szárad hogy esztergálni lehet, mint a aluminium, olyan kemény lesz, 150fokig ellenál, bírja savakat meg az olajokat is ellen ál, teszek a csavarra meg mellette van egy kis luk és remélem jó lesz csak jó lesz ebbel 5centi volt 2000ft valami külföldi márka de azt mondják hogy jó van nálunk 2 szerelő az is azt mondta hogy nagyon erős hát remélem jó is lesz hagyni fogom egy napot állni és majd csak utána nézzem meg hogy jó lett-e töltök bele olajat és ha nem szivárog akkor jó de ha nem kiveszem a blokkot elviszem aki tud aluminiumot heggeszteni és akkor be heggesztettem utána furok rá lukat menetvágó és lesz egy másik talán az jobblenne de sajna nem tudom hogy kinek van heggesztő aki ezt megtudná csainálni mert ahol lakom itt szerintem tuti nincs csak nagybátyámnál van a gyárba de remélem jó lesz.
Próbáld meg teflon szalaggal betekerni a csavart, hátha fog még annyit a megmaradt menet, hogy tömítsen is. A végső megoldás sajnos az új, nagyobb menet fúrása lesz, nagyobb átmérőjű csavarral egyetemben. Persze csak akkor, ha az öntvény falának vastagsága ezt megengedi. Ha nem, akkor blokk csere...
A fúrásnál arra is vigyázni kell, hogy ne menjen tele a blokk belseje spénnel. Nem egyszerű sztori, saját tapasztalatom! A 3,5 milkás FJR-embe szakítottam bele ugyanígy az olajleeresztő csavart! Ha lett volna a kezem ügyében akkor egy pisztoly, biztosan combon lövöm magam mérgemben...
Hello javitas
Vegyél fel msn-re ha feltudsz thom13@citromail.hu így tudunk egymásnak adni tanácsokat mert én most újítom fel a motort most egy csupasz váz meg elektronika meg két kerék van benne
Talán ezen a héten lesz készen a főtengely és ha meglesz megtudom mennyiért csinálta.
Szia,
ha jót szeretnél beletenni, Putoline GP 80- at vegyél. 3000 környékén kapsz, akár neten is tudsz rendelni. Kimondottan 2t terep és pálya versenymotorokhoz fejlesztett váltóolaj.
Hello javitas
Én borsod megyében lakom Varbón és miskolcra vittem egy öregemberhez a főtengelyt csináltattni nekem volt más motorom is amit oda vittem és remekűl megcsinálta
Szerintem az öreg hamarabb felejti el a nevét mint azt ahogyen a főtengelyt javítja
De valaki megtudná írni hogy milyen olajat vegyek bele?
A fúrásnál arra is vigyázni kell, hogy ne menjen tele a blokk belseje spénnel. Nem egyszerű sztori, saját tapasztalatom! A 3,5 milkás FJR-embe szakítottam bele ugyanígy az olajleeresztő csavart! Ha lett volna a kezem ügyében akkor egy pisztoly, biztosan combon lövöm magam mérgemben...
kijavítottam magam BR9ECS -re
BR 9 ECS vagy 10 hézag 0.7- 0.8
a 6 helyett lehet 7-8-9
Vegyél fel msn-re ha feltudsz thom13@citromail.hu így tudunk egymásnak adni tanácsokat mert én most újítom fel a motort most egy csupasz váz meg elektronika meg két kerék van benne
Talán ezen a héten lesz készen a főtengely és ha meglesz megtudom mennyiért csinálta.
Nincs valakinek CRM 125 fordulatszámmérője? Nem baj ha törött csak mérjen.
ha jót szeretnél beletenni, Putoline GP 80- at vegyél. 3000 környékén kapsz, akár neten is tudsz rendelni. Kimondottan 2t terep és pálya versenymotorokhoz fejlesztett váltóolaj.
Én borsod megyében lakom Varbón és miskolcra vittem egy öregemberhez a főtengelyt csináltattni nekem volt más motorom is amit oda vittem és remekűl megcsinálta
Szerintem az öreg hamarabb felejti el a nevét mint azt ahogyen a főtengelyt javítja
De valaki megtudná írni hogy milyen olajat vegyek bele?