Hello LaciCRM
Teganp vittük el a főtengelyt és olyan 25000ft-ért csinálják meg.
Te milyen motor olajat használsz?
Mert neten nem találok egy forumot vagy valami mást hogy milyen olaj menne a crm 250ccm-be!
Már idén sajna nem motorozok:S
De mikor készen lesz teszek fel képeket felújítás elött és után meg leírom miket csináltunk.
Eladósorba került a szeretett bokorugróm. 91-es évjáratú 250-es, megbízható, költségmentes állapotban. Blokk, hajtáslánc hibátlan (3000 km van benne a full felújítás óta), futómű rendben, gumi elöl 90%-os, hátul 50. Vadonat új láncszett (Arany D.I.D., JT lánckerekek, gyári áttétellel azonos fogszám), a képeken még a régi van fent, múlt héten cseréltük. Fékbetétek 55-60%-on, elöl fém fékcső. Rendszámos, 15kw-ra, 2 személyre szól a forgalmi. A műszakija nem érvényes, de igény esetén bármikor le lehet vizsgáztatni. Tőlem mindíg minden törődést megkapott, a határain belül használtam, tehát pl. nem krosszpályán 3 méteres ugratásokra. Cserében 4 évig hűségesen szolgált, soha, sehol nem hagyott ott. Akit érdekel, 1000 Ft/cm3 áron viheti, nem kenyérre kell!
motyo1@citromail.hu
20/988-0330
A sthil olaj az pedig naon jó olaj apám is meg más haverom sthil olajjal keverte a benzint a ktm-hez és semmi baja nem volt am már megvan a problem, széthúztuk a blokkot és valamit azt nem tudom hogy felszedett valamit és fémreszelékes meg a dugó is kapott de a főtengely ált be alsó tűgörgőt kell cserlni meg kétoldalt azt a kis fémlapot vagy mi az, a probélma megvan készen lesz meg fel lesz újítva teszek fel képeket róla
A stihl olaj nem a legjobb ebbe a motorba mert az csak egy sima ásványi olaj... a CRM-be legalább valami szintetikus olaj való pl:Agip speed 2t, castrol power1 2t vagy hasonló teljesítmény szintű kell. De nem hiszem, hogy az olaj miatt ment volna tönkre de a jövőben lehetőleg jobb olajat használj.
Még nem írtam szerintem a főtengely ált be mert nem lehet berúgni mert ha a dugó lenne akkor nehezen de beleheten rúgni is és mitől ált be a főtengely mert már egyszer csináltatta a főtengelyet akkor rosszúl lett megcsinálva?
Vagy mitől ált be a főtengely mert normálisan hajtottam a mocit nem erőltettem mert még nem naon érezetem a gépet és nem szerettem volna vele bukni egy nagyot így csak lájtosan nmentem vele. Válaszotokat mihamarabb várom!
hello minden egyes CRMe-nek
Nem rég vettem egy crm-et ami crossra van átalakítva vagyis csak le van véve a világítás indexmeg kulcs nélkűl indul jól ment vagy 2 napig semmit nem vettem észre rajta hogy csörögne vagy valami és tegnap meg beállt a motor egy hegyen mentem fel amikor lejöttem vittem egy haveroamt egy körre és mikor mentünk vissza a haverokhoz akkor leált de gyorsan behúztam a kuplungot így csak gurultunk, leáltam és utána már nem lehetett berúgni sehogy akitől vettem azt mondta nem rég cserélt benne dugót meg főtengelyt és már be volt jól járatva a keveréssel semmi baj nem volt mert sthil olajjal kevertem a benzint.
Várom mihamarabbi válaszotokat hogy mi lehet a baj meg miyle komoly küldök róla képet a mociról!
sziasztok most nemtudom mi a baja a Honda Crm-emnek tegnap beindult de úgy füstölt mint egy gyár? meg a fékre mennyit kéne költeni hogy fogjon? meg akinek van 50ccm honda crm-hez főtengelye az írhat
Na úgy néz ki életre lesz keltve a crm-em...Fater hozott egy másikat aminek törött az eleje viszont minden más kitűnő állapotú... a papíros vázra akarok mindent áttenni... vagy tudtok jobb megoldást h ne kelljen átrakosgatni? majd valószínű szükségem lenne egy első lámpára mert a töröttnek be van törve az enyémnek meg nem eredeti volt...lesz egy kis melóm vele :D lehet kérdezgetek majd közben..
Van egy Honda crm 250-esem. 2005-óta nálam van. Most megvállnék tőle. Supermoto szettel és cross szettel. Dep rezonátor és pro circuit dob. Mind a kettő crm-re való, nem cr-ről átgányolva. (azzal amúgy sem működik a crm, már próbáltam)
170 fölött megy végre sm szettel. 5 litert eszik. terepen 7 liter.
Nekem is csinálta,hogy felpörgött 4-5 ezrekig is aztán ahogy leesett a fordulat csak esett esett és leállt úgy,hogy még kint volt a szivató,de ez ritkán fordult elő amúgy. Általában meg szokott állni 1,5ezernél(az a normális) és ott szépen bemelegszik lehalkul és már nem is kell a szivató....jah egyébként nem tudom,hogy miért van ezek az endurók-krosszok már csak ilyenek. Az alapjáratát kellene rendesen belőnöd (az enyémen nem volt egyszerű)
Bp-en lakik a motor.
Teganp vittük el a főtengelyt és olyan 25000ft-ért csinálják meg.
Te milyen motor olajat használsz?
Mert neten nem találok egy forumot vagy valami mást hogy milyen olaj menne a crm 250ccm-be!
Már idén sajna nem motorozok:S
De mikor készen lesz teszek fel képeket felújítás elött és után meg leírom miket csináltunk.
-a fullszint stihl olaj tökéletes 125 crm be, nekem 2 évig azzal ment a 160 pollini!.
-ha főtengelyed szart be nem kell komplketten cserélni elég a hajtókart görgőt és csapszeget. az kb 25-30 ezer
Eladósorba került a szeretett bokorugróm. 91-es évjáratú 250-es, megbízható, költségmentes állapotban. Blokk, hajtáslánc hibátlan (3000 km van benne a full felújítás óta), futómű rendben, gumi elöl 90%-os, hátul 50. Vadonat új láncszett (Arany D.I.D., JT lánckerekek, gyári áttétellel azonos fogszám), a képeken még a régi van fent, múlt héten cseréltük. Fékbetétek 55-60%-on, elöl fém fékcső. Rendszámos, 15kw-ra, 2 személyre szól a forgalmi. A műszakija nem érvényes, de igény esetén bármikor le lehet vizsgáztatni. Tőlem mindíg minden törődést megkapott, a határain belül használtam, tehát pl. nem krosszpályán 3 méteres ugratásokra. Cserében 4 évig hűségesen szolgált, soha, sehol nem hagyott ott. Akit érdekel, 1000 Ft/cm3 áron viheti, nem kenyérre kell!
motyo1@citromail.hu
20/988-0330
Honda crm 250ccm
Vagy mitől ált be a főtengely mert normálisan hajtottam a mocit nem erőltettem mert még nem naon érezetem a gépet és nem szerettem volna vele bukni egy nagyot így csak lájtosan nmentem vele. Válaszotokat mihamarabb várom!
Nem rég vettem egy crm-et ami crossra van átalakítva vagyis csak le van véve a világítás indexmeg kulcs nélkűl indul jól ment vagy 2 napig semmit nem vettem észre rajta hogy csörögne vagy valami és tegnap meg beállt a motor egy hegyen mentem fel amikor lejöttem vittem egy haveroamt egy körre és mikor mentünk vissza a haverokhoz akkor leált de gyorsan behúztam a kuplungot így csak gurultunk, leáltam és utána már nem lehetett berúgni sehogy akitől vettem azt mondta nem rég cserélt benne dugót meg főtengelyt és már be volt jól járatva a keveréssel semmi baj nem volt mert sthil olajjal kevertem a benzint.
Várom mihamarabbi válaszotokat hogy mi lehet a baj meg miyle komoly küldök róla képet a mociról!
Mail.teló címem az adatlapomon!
170 fölött megy végre sm szettel. 5 litert eszik. terepen 7 liter.
Irányár: 420000 huf
15000 huf
35000 huf
Nekem is csinálta,hogy felpörgött 4-5 ezrekig is aztán ahogy leesett a fordulat csak esett esett és leállt úgy,hogy még kint volt a szivató,de ez ritkán fordult elő amúgy. Általában meg szokott állni 1,5ezernél(az a normális) és ott szépen bemelegszik lehalkul és már nem is kell a szivató....jah egyébként nem tudom,hogy miért van ezek az endurók-krosszok már csak ilyenek. Az alapjáratát kellene rendesen belőnöd (az enyémen nem volt egyszerű)