én összedobtam de ezt elmagyarázni nagyon bonyolult meg sokminden kell hozzá két gyorsszorítóval egy vastag laposvasat ráfogattam a lendkerékre majd egy csavaral lepréseltem gyorsan összedobok egy skiccet
Ez van benne: NGK br9eg előtte egy isolator volt benne amivel vettem
Szétszedtem kicsit olajos belül.Gondolom ahogy forgatom a lendkereket nem kéne sziszegést hallanom...
Az a baj hogy nincs lehúzóm és most itt elakadtam csináltatnom kell hozzá.Vagy esetleg itthon valami nem menetes házi lehúzót vagy mit összelehet dobni hozzá valahogy?
Köszi megnézem gondolom olaj fojásnak kell lennie.Gyertya zsír új itt irták milyen kell bele, de a boltba is megnézték azt irta a könyv a sima cr-hez is.Na megyek is ránézek.
sziasztok!
A lentebbi kérdésemhez ha valakinek csak tippje is lenne elfogadnám hogy mit nézzek meg, mert a szerelő nem vállalta.Nem hiszem el ez a második motor amit oda vittem volna szerelni ,de ezt sem vállalta mert régi és két ütemű, milyen szerelö az ilyen? válságról papol mindenki de a munka meg nem kell hogy van ez? áááh....
Még 1 szerelö van nem olyan messze, ha az sem vállalja nem tudom mi lesz.Neki fogok én csak nem tudom mit nézzek meg még.szal ha van tippetek segitsetek.
A sixesek azok gyárilag nagyobb teljesítménnyel jöttek ki. Ha gondolod nekem van egy eladó enduro 2005-ös. Ha érdekel hívj. Tel: 06-30-535-36-45
Az adatlapomon asszem az első képen szerepel.
Nekem sincs motorszámom csak írtak egy tetszőlegest a kpm-nél mert nincs a motoron szám. szóval bármien blokkot belelehetne tenni csak el kell tüntetni a motorszámot. én eladnám a motorom egybe.:D papíros. A vázat magában azért nem adnám el mert akk a sok kolonc rajtma marad :D
Ma szerettem volna kivinni a mocit egy körre de sajnos megmakacsolta magát.Legutóbb volt hogy durrogott egyet kettőt menet közben,de nem állt meg,igy nem tulajdonítottam neki semmit.Most viszont ment egy két kilométert és leállt.Beinditás sikerült 2x de mintha elfogyna a benzin és leáll.Szikra van (szemre),gyertya benzines,még kicsit nyomtam is a gyertyára hátha ...de semmi, most már be sem indul semennyire.Karbi alját levettem kipucoltam fúvókák tiszták.Esetleg lehet szimering? és falsot szív? vagy szerintetek mi? ...bár szerelő lesz belőle szerintem ,ha nem boldogulok szimmeringezni nem nagyon akarok nincs lehúzóm sem.
Üdv! A központi gátlót szeretném felújítani mert nem sokat "gátol",
nem tudjátok véletlenül hogy :
-hol lehet felújító szettet veni hozzá?(és kb. mennyi?)
-házilag vhogy nem-e lehetne megcsinálni?
-milyen motorok gátlójával lehetne helyettesíteni?
de a motorszám is számít nem? tehát ami a régi forgalmiban van motorszám, annak kell lennie az újban is, nem? nemhiszem, hogy annyi elég hogy típusazonos. meg a vételnél eredtiségvizsgálat hogy lesz? ezekhez nem értek csak felvetődött bennem, sztem annyira nem egyszerű a dolog.
Szétszedtem kicsit olajos belül.Gondolom ahogy forgatom a lendkereket nem kéne sziszegést hallanom...
Az a baj hogy nincs lehúzóm és most itt elakadtam csináltatnom kell hozzá.Vagy esetleg itthon valami nem menetes házi lehúzót vagy mit összelehet dobni hozzá valahogy?
nekem NGK PB8HS-el tökáletesen üzemelt! de 6ossal is! mondjuk azt nem ajánlom
A lentebbi kérdésemhez ha valakinek csak tippje is lenne elfogadnám hogy mit nézzek meg, mert a szerelő nem vállalta.Nem hiszem el ez a második motor amit oda vittem volna szerelni ,de ezt sem vállalta mert régi és két ütemű, milyen szerelö az ilyen? válságról papol mindenki de a munka meg nem kell hogy van ez? áááh....
Még 1 szerelö van nem olyan messze, ha az sem vállalja nem tudom mi lesz.Neki fogok én csak nem tudom mit nézzek meg még.szal ha van tippetek segitsetek.
Mennyit kérsz érte?
Msn re vegyél fel, adatlapomon van.
http://farm3.static.flickr.com...
Az 50-esek minarelli AM6-os blokkal kerültek piacra. Itt egy oldal itt találsz gyári adatokat róla:
http://www.vente-moto.net/hond...
A sixesek azok gyárilag nagyobb teljesítménnyel jöttek ki. Ha gondolod nekem van egy eladó enduro 2005-ös. Ha érdekel hívj. Tel: 06-30-535-36-45
Az adatlapomon asszem az első képen szerepel.
Ma szerettem volna kivinni a mocit egy körre de sajnos megmakacsolta magát.Legutóbb volt hogy durrogott egyet kettőt menet közben,de nem állt meg,igy nem tulajdonítottam neki semmit.Most viszont ment egy két kilométert és leállt.Beinditás sikerült 2x de mintha elfogyna a benzin és leáll.Szikra van (szemre),gyertya benzines,még kicsit nyomtam is a gyertyára hátha ...de semmi, most már be sem indul semennyire.Karbi alját levettem kipucoltam fúvókák tiszták.Esetleg lehet szimering? és falsot szív? vagy szerintetek mi? ...bár szerelő lesz belőle szerintem ,ha nem boldogulok szimmeringezni nem nagyon akarok nincs lehúzóm sem.
viszont okmányirodában meg kel kérdezni mi az eljárás, ott megmondják. de lehet csak vázat cserélni is
nem tudjátok véletlenül hogy :
-hol lehet felújító szettet veni hozzá?(és kb. mennyi?)
-házilag vhogy nem-e lehetne megcsinálni?
-milyen motorok gátlójával lehetne helyettesíteni?
A választ előre is köszönöm,széles utat!