Ha jól látom ez egy 250-es CRM. Azt a szimeringet nem kell annyira beütni, csak annyira hogy szineljen a külsejével. Azért tudom mert én is a télen cseréltem ki benne, meg az összes csapágyat.
Laci vagy aki esetleg vágja a fötengely szimeringezést kukkantson már rá a képre mert nagyon nem akar összejönni.Most teljesen bent van a szimering és kiengedi a nyomást mivel nem jól fekszik fel és a képen is látszik oldalt kis bemélyedések vannak amiket nem takar el.Na most én vagyok hülye és nem kellett volna addig beütni vagy valami távtartó hiányzik onnan vagy WTF ? már kikészültem a másik oldali kicserélése ehhez képest semmi sem volt ezzel meg már itt szopok...Ja és olyan mintha a tengely sem középen lenne mert felül rés van a szimering és a fészek fala között.Ezt sem értem megmozgattam a tengelyt nem kotyog szal...passz...kikészít
Látom neked fel lett újítva az egész blokk...Ami rajta volt henger hirdetésbe a képeken láttam...annak mi baja? Sérült a nikasil? Hajtókarfelújítószettet am hol sikerült venned(pinkmotorsnál nincs)?
Fogalmam sincs mennyiért adnám:D nem vagoyk tisztában az árakkal.Szét van szedve amúgy atomjaira. Blokk az majdnem h kuka főtengely meg a hajtókar meg a kuplung jó belőle meg a váltó. nem tudom mennyit érhet. De minden darabja megvan csak elő kell keresgetni:D
le kell venni a kipufogót, az olajzómotort, a blokkban a főtengely végéről 2 fogaskereket és már kész is nameg a berúgókar, váltókar, vizet le kell engedni, a csöveket kiszedni ami jó szopós
hétvégén tudok mondani méreteket, szerintem csak 1 szimering van ott. de egyébként már itt leirtam egyszer mind a kettő méretét is, ha tudod keresd vissza. a másik oldalihoz elég faszául szét kell bombázni a gépet..
Laci köszönöm a segítségedet.Sikerült levenni de a szorító nem fért be, talán neked kisebb volt mind1,két csavart tettem bele és az ment a lendkerék mögé. Nagy nehezen lejött csak agyonra kellett erősíteni a laposvasat mert elhajlott. Szóval tiszta olaj volt mögötte minden remélem ez lesz a gondja.
Na most volna még kérdésem a szimering 22x34x7 es ? (ha tudod) ez volt ráirva .A másik meg hogy 2 db volt benne :S Gyárilag kettö van vagy csak valaki sufnituningozott? Mondjuk nem értem mert nem is ugyanolyan a főtengely átmérője végig, és kettö ugyanolyan van benne.Még csak 1 et tudtam nagynehezen kiszedni.Ha lesz idöm kiszedem a másikat is.Ja még annyi hogy a másik oldalon is ugyanilyen-e a szimering ,és azt mennyire szopás kiszedni? Ha már benne vagyok kiszedném azt is.Meg olajat is kell cserélnem ugyis.
KÖSZI mégegyszer!
az a lényeg hogy kerekitsd le a csavar végét hogy ne bántsa a főtengely végét, aztán amikor tekered lehet kocoktatni kalapácsal mert nagyon nehezen jött le nekem pl...
Nem tudja vki, hogy hol tudnék a a CRM 125-öshöz szívótorkot venni?