Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A műszerfalon a power elektronikájának visszajelző lámpának mikor kell "kialudnia"..szét van szedve a motor,kapott kassit ráava a gyujtást világít a lámpa...Ha be lenne indítva akk aludna el? Csak azért kérdezem mert még nem volt ilyen visszajelzővel dolgom...
Ha első telókat akarok csrélni elöl akkor elég csak a telszkóp szárakat kicserélni? vagy a kormánybefógót is cseréljem ki?
honda montesa (HM) egy (~tán olasz) cég csinálja a CR-eket lámpásít és utcásít 125 cm felett 50esek nem tudom hogyan van de igenjó és szép kis gépek az 50esek. ha 50est akarsz vedd meg nyugodtan
hello tudna valaki segíteni abba hogy a honda hm mért hm
meg hogy meg e éri megvenni a honda hm 50 et
veszel egy önindítót plusz fogaskoszorús lendkereket és kész. elmagyarázhatom hogyan kell. én megcsináltam
jah és 180as malossi van rajt.
mennyibe fájna megcsinálni a crmet önindítósra?
ÁÁ ottvan a tömítés kell is oda.
Persze h ott lóg....már miután le lett véve...pl suzuki tsr nél még a blokközpénél sincs gyárilag tömítés...tsx nél sem csak azért kérdeztem....olajat ha lenegedem az tök tiszta semmi keveredés vízzel(BLOKKBÓL).....hát érdekes hmmm
bazeg a képen is ott lóg a tömítés akkor miről beszélünk ?
a legtöbb motor nem crm itt van tömítés, hogy ne ázzon be . a vízpumpa a másik oldalon van igen és ott bevizesedhet az olaj és a kiegyenlítőtengelynél meg átmehet a gyújtáshoz, szét kell szedni meg kell nézni. vagy hát te már szétszedted akkor látnod kéne honnan gyön a cucc
Legtöbb motornál ott nincs tömítés....vízpumpa az másik oldalon van nem? Most nem vok már otthon .... nem tudom h hol van nem is figyletem...
de kell és van egy levegőztető csöve. víz oda sem mehet, lehet már alapból a vies olaj kerül oda mert a vízpumpánál is rosz a sziering
Arra gondolok h a főtengelysimering miatt keveredett olaj a vízzel,de az jó kérdés h víz hogy jutott oda...Vagy a kiegyenlítőtengelynél is van simering esetleg az olaj onnan is oda kerülhetett....de az nem lenne jó...akk egész blokkot lehetne széthúzni...Víz elképzelésem sincs h került oda....esetleg mosásánál...de oda gyujtás felőle deklihez nem kell tudtommal tömítés....
ahhhaaa de itt szárazságnak kéne lenni főleg hogy még keveredik is a cucc, nagyon nem jó jel...
Szerintetek a kis 125 ös crm be 250 cr telóját tegyem vagy ez fölösleges és elég egy 125 ös cr telója előre? Fordítottt teleszkóp természetesen.
Gyárilag ilyen gyujtás van rajtuk...?
Vki esetleg meg tudná mondani gyárilag mekkorák a 25ö crm alapjárati és főfúvókái? (28as dellorto van rajta)! Jelenleg alapjárati 45ös fő pedig 142 es...eégi olasz mtx emen 24es dellorto volt abba volt 50es alapjárati! Csak azért kérdezem,mert kis fordulaton 3-4rpm ig fullad,nagy gázra le is állt! Bár gyujtás felőli deklit levéve elég sok viz és olaj keveréke folyt ki...ezért simeringet is cserélünk lehet aztán ezért fulladt...csak kicsinek tűnik a 45ös...Üdv!
Okés köszi akkor megpróbálok beszerezni egyet.
honda crm 125 höz keresek bontott berugó tengelyre való rugót, és hátsó felnit. aki tud segítsen. köszönöm.
Egyszer nem is olyan rég ezt mondta honda90 fórumtársunk a fordított telóimról : "az egy 40mm-es WP ami ktm-husqvarna-husabergnek a gyárija 86tól 98ig.egy az egybe mehet bele mert annak is 240es az első tárcsája és 15/van amelyik 17es/ az első tengelye mint a crm-nek.kb 20-25eft egy pár ilyen teló"
250 es cr telót akkor bele lehet tenni?
250-esből van gyárilag fordított telós verzió
Elöl milyen motornak a fordított telója van benne?
Kész lett a gépezet! :D