Nekem van manulalom és abba levan írva valami a kettő powerének a képe van egymás mellet és valami magyarázat de nem vok valami nagy műszaki ábar olvasó:)
Hello néztem hogy az nsr powerja pont fordítottja a crm ének és hogy ezt valahogy meglehet fordítani vagy a motorral lehet valamit kezdeni hogy ellentétesen mozgassa?
Alvazszamom nincs de ugy tunik igy nem is lesz A kipufogo tuninigrol: ha jol lattam mar nem a gyari volt rajta de nem is vmi nagy gyartotol szarmazo cucc legalabbis feliratot nem lattam rajta.
akksit, ford.számmérőt ne keress benne, lámpa általában már mindegyikben új/utángyárotott de ugye 15-20 éves endurókról van szó...kerékcsapágy nem nagy tétel, de ha ennek a cseréjét leszarták akkor a nagyobb dolgokat méginkább. azt kéne megtudni, hogy milyen dugó van benne. az idomokban is benne van az évjárat. ha tudsz mondani egy alváz/motoszámot könnyen kideríthető, mikori is valójában. kb 89-91. kipufogó tuning mit jelent?
Nemrég én is CRM250-et akartam, de letettem róla, mert csak ilyesmi gány, kamu évjáratos szarok alkották a kínálatot. Ez a motor Mk1-es, magyarul max 90-es évjáratú. Piros a váz, piros fényezés (általad is írt olajtank a vázban) és ami a legalapabb dolog, hagyományos villa, ami csak az Mk1 sajátja.
Csak a műszaki miatt, nehogy meg vedd. Vagy tegyél félre, mert az átírás mellett lesz mire költened bőven.
Tanácstokat szeretném kérni. Egy 250 crm vasarlasat tervezem , ma voltam megnézni. Itt a link errol van szo :crm250
Szval a motor elegge elhanyagolt allapotban . A lampa torott, akku nincs benne elvileg kondirol megy a powerszelep aramellatasa allitolag. Visszaolvastam es ugye vetelnel ugye le kell ellenorizni hogy kattan-e power ami ugye ennel nem all fenn. A lampa torott, a hatso kerekcsapagyat cserelni kell a kipuff tomiteseknel csopogott az olaj. A gumik kopottak. A motor elvileg 96 os a felnikbe ez az evjarat van viszont az olajat a vazba kell onteni ami ellentmond a http://www.crm250.com/history.asp oldalon a modell history reszben mondotakkal miszerint 94 tol felfele mar kulon olajtartaly volt benne. Kiprobalni nem tudtam, (nem lehet csak akkor ha leteszem a vetelarat )
A blokkbol nagyon gyanus zorej nem jot mar amennyire meg tudtam hallgatni. Es ami meg fura volt nem volt rajta fordulatszammero amint lattam a 125 nel ennel az evjaratnal mar az is volt. A kerdes az lenne hogy erdemes e belevagni ebbe a motorba hozzatéve azt is hogy eleg keves muszakis 250es lelheheto fennt a neten. Válaszokat elore is koszonom. És bocs ha tul hosszu voltam :)
Köszi Laci, én is hasonlóra emléxem. Egyébként előfordul használt rendszer ebay-en, a múltkor volt egy DEP, de a köcsög nem akarta elküldeni külföldre. Egyébként van egy jó német oldal, ott vannak hasznos okosságok. Ha máshonnan nem onnan lesz egy arrow, cirka 250 EUR.
Amin meghasaltam az meg az, hogy az athena 190-es hengerén nincs kipufogószelep. Addig okés, hogy úgy gondoltam, hogy beledobom a mallossi szelepét, de ezen még hely sincs kialakítva, hanem a kiömlő be van lőve egy középértékre. Szóval nem kap athenát a biciki. Találkozott már valaki ezzel a hengerrel?
Hali Fiatalság! Laci! Kérdés! Mekkora a gyári dellorto torokátmérője? Hamarosan kész lesz a vas, és gondolkodom egy 32-es mikuni tmx-en.Persze az arrow elé. Bambulom az ebay-t és felhívom a figyelmetek ha valaki rámlicitál kipufogóban mérges leszek Karbonmembránról mi a véleményetek? Van valakinek a paripán?
Köszi a rajzot! De nincs a motornak semmi baja...most lett kész össze lett rakva! Új akkuval menet közben nem venni észre semmit! Ez h gyujtás ha rajta van és akk táv felkapcs és motor megmozdul...Bátyám utána nézett : mikor gyujtás rá van adva akk kinyit teljesen a power amit a motor "úgy tart",ha pedig rá van adva a távolsági,akk annyira visszaesik a feszültség h a motor visszaengedi kissé a szelepet! Azért kösz:)
Nem "távgyógyítást" vártam,csupán egy választ h esetleg mitől lehet! Viszont ha vmeik vezeték el lenne szakadva meg miegymás akkor mindig csinálná nem csak akkor ha a táv fénysz fel van kapcs...2ő között mi az összefüggés az a kérdés...
Nemrég én is CRM250-et akartam, de letettem róla, mert csak ilyesmi gány, kamu évjáratos szarok alkották a kínálatot. Ez a motor Mk1-es, magyarul max 90-es évjáratú. Piros a váz, piros fényezés (általad is írt olajtank a vázban) és ami a legalapabb dolog, hagyományos villa, ami csak az Mk1 sajátja.
Csak a műszaki miatt, nehogy meg vedd. Vagy tegyél félre, mert az átírás mellett lesz mire költened bőven.
Tanácstokat szeretném kérni. Egy 250 crm vasarlasat tervezem , ma voltam megnézni. Itt a link errol van szo :crm250
Szval a motor elegge elhanyagolt allapotban . A lampa torott, akku nincs benne elvileg kondirol megy a powerszelep aramellatasa allitolag. Visszaolvastam es ugye vetelnel ugye le kell ellenorizni hogy kattan-e power ami ugye ennel nem all fenn. A lampa torott, a hatso kerekcsapagyat cserelni kell a kipuff tomiteseknel csopogott az olaj. A gumik kopottak. A motor elvileg 96 os a felnikbe ez az evjarat van viszont az olajat a vazba kell onteni ami ellentmond a http://www.crm250.com/history.asp oldalon a modell history reszben mondotakkal miszerint 94 tol felfele mar kulon olajtartaly volt benne. Kiprobalni nem tudtam, (nem lehet csak akkor ha leteszem a vetelarat )
A blokkbol nagyon gyanus zorej nem jot mar amennyire meg tudtam hallgatni. Es ami meg fura volt nem volt rajta fordulatszammero amint lattam a 125 nel ennel az evjaratnal mar az is volt. A kerdes az lenne hogy erdemes e belevagni ebbe a motorba hozzatéve azt is hogy eleg keves muszakis 250es lelheheto fennt a neten. Válaszokat elore is koszonom. És bocs ha tul hosszu voltam :)
Üdv
Honda Dominator 600 megmaradt alkatrészei jutányos árakon!
Nekem is jó lenne egy
190-est csak ebayen láttam biztos nem kellene power nélkül...