Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja olyan sokáig irtam h azt még nem is olvastam
Hát ja elgondolkoztató....mert esztétikailag ha adatlapom nézed,mtx et is azért kis ráfordítással szebbé varázsoltam...az is milyen egy gány volt:) ! Ebbe meg elvileg akksi kellene egy kuplungkar hegesztés...és mehet is...a fulladás nem is annyira,inkább ez a lámpás ügy aggaszt...rem gyujtásával nincs probléma!
ez jó áron van
ja így érthető, csak írnak mások is h mi a véleményük, ha ilyen 120-140-ért van akkor megéri a mai piaci áruk mellett, a gatyádat se eszi le nem az a direkt verseny enduro, kis folytottabb motor, sztem élvezetes ilyennel menni, alkatrészek is ha 1-2 év múlva kellene hozzá bontott nsrekről olcsó pénzért beszerezhető, ha még az emlitett ár alatt van és nagyobb baja is lenne mint amiről említést tettél akkor meg végképp megéri 30-40ezer forint között komlett blokk szokott lenni és akk elmondhatod h egy jo motorikus állapotú motorod van, nem egy 180- 200ezer forintos amiről nem tudsz semmi információt
Bár ha simeringes lenne,akk simán lenne 5000környéki alapjárat...nem hiszem,hogy az...csak azért ez is kicsit eltántorít...! Ára meg jó lenne és meglepő de élőben szebb mint képen,kép alapján meg sem akartam nézni,haverom mondta h unatkozik uh elvisz nézzük meg...
Itt a motor linkje: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/enduro/hirdetes-19693805/ egyébként úgy nézem nem rég cserélték a hengerszettet is ,esetleg újra...fordulaton egész jól megy...
a lendkereket lehúzó nélkül is le lehet szedni okosan. ha odakerülsz, elárulom ezt a pöpec kis információt az NSR topicban ha megkeresed Just-ot ő megmondja neked mik voltak a tünetei a főtengely szimering problémának
Azért kötötte ki,mert több robeszának ez okozta a vesztét....
Ma néztem meg a motort és nem is volt betervezve csak útba ejtettük! Nincs közel,uh még 1 szer úgy jobban átnézni már nem nagyon van lehetőség..nekünk nincs futó+vonóhorog! Uh a srác elhozná ha kell...Nekme az mtx en a gyujtás felőli simeringet csak úgy lehetett cserélni hogy a blokkot szét kellett húzni...akk az jó pont ha crm nél nem így ven:) Köszi...
ki szokás kötni mert nem biztonságos. én is kikötöttem az első főtengely csere után
hmm elővigyázatos ha egyszer nem jól adagolná az olajat azt a főtengely nem szeretné, lehet h egyszer előfordult hasonló azért is kötötte ki, mert mért kötné ki ez egy kényelem h nem kell olajat cipelni a benzinkútra meg saccra keverni kérdés h megcsináltatta-e vagy épp h még elfut a mostani főtengellyes miegymással
ha gyujtás oldali főtengely szimering az nem para ki lehet cserélni hogy csak a deklit veszed le és kivülről kifeszegeted. a fulladás lehet csak karburálási hiba . légszűrőbe kukkants bele legyen tiszta . gyertya legyen jó ( ngk bp8hs - a 8 lehet 6-7-8-9 )
Hát sajna se multiméter...se esetleg másik akksi nem volt nálam:) H megnézzem,na jól átgondolom! Am futóműve fékei...motorja nem rég lehetett felújítva új tömítések mindenhol...
Másik....tulaja nem ért hozzá...soha nem szedett szét rajta semmit,viszont a kül.olajzást kikötötte! 3-4rpm-ig fullad a motor,mintha sok levegőt kapna,alapjárat kissé meg van emelkedve...! Bár lehet sokmindentől,lehet nem dugózta le a karbin az olajcső csatlakozásánál a csonkot,v csak karbin kellene levegőcsavaron állítani...esetleg levegőszűrő passz:) ha kisebb gondokra gondolok,de mi van ha gyujtás oldali főtengő simering:( Ezért kissé tartok a motortól,ám jó áron lenne...
ez nem nagy probléma 3ezer egy akksi aztán szevasz, ha meg ebből a hibából kifolyólag adja olcsóbban akkor meg naná, de még normál ár mellett is kis költségvetésű a probléma
valami elektromos baj lehet, pl a gyújtás csak az izzón keresztül kapja meg rendesen a megfelelő szikrához elegendő áramot. Lehet zárlatos az akksi .. lehet sokminden egy multiméterrel neki kell ugrani
sztem is vicces kajak,ilyet még nem láttam...Am nem is az,hogy hoj de jobban menne úgy...de azért érezni különbséget...Csak nekem is dönteni kellene elég gyorsan h kell e vagy sem...azért kösz a segítséget:)
én nem vágom mi lehet az oka ennek a különösnek mondható jelenségnek
az enyém csak akkor megy jobban ha a gázt húzom
NITROOOOO gombot nyomogattátok
vagy vmi tuning van bekötve a lámpa kapcsolójához
hmm. ez érdekes! Hirtelen azt tudom mondani, hogy próbáljátok ki egy jó akkuval De még a napokban átgondolom ezt a témát( elektrotechnikus vagyok) , átnyálazom a kapcsrajzát a motornak hogy valóban lehetséges e ez. Nekem amikor csontra lemerült az akku, akkor is ugyanúgy ment a motor és ugyanúgy indult.
Érdekes kérdéssel fordulnák hozzátok Lenne egy eladó 25ös crm...nem tudom megvegyem-e...olyan probléma áll fenn,hogy akku az halott benne! A tulaj hívta fel a figyelmem rá,hogy felkapcsolt lámpával jobban megy,mint lekapcsoltal ! Valóbban kipróbáltam és így is van...bár vicces és ilyet még nem láttam,de mitől lehet,lehetséges-e ez így? Arra gondolok,hogy mivel elektromos a power az akku meg halott...Na vki esetleg vmit tud rá mondani...?
jaja értem
azért irtam hogy nem neked szól csak neked kezdtem el válaszolni és nem volt kedvem új kommentet kezdeni. úgy is alig írunk ide, aki akarja úgyis elolvas mindent
hmm.. hülyeséget mondtam, ennek ha adsz tápot sem fog megmozdulni mivel léptető motor kell neki a vezérlő elektronika.
lehúzod a power motorról a sarut és megnézed egy multiméterrel jön e áram ha húzod a gázt. ha jön akkor a motor a hibás ha nem akkor a fordulatszám mérő körül kell keresni a hibát.