csá
oltári nagy segitségre lenne szükségem valaki tud crm 125 höz berugókar rúgot uj vagy használt és ha tudtok valmi jo bontot aszt is szivesen fogadnám ha tudtok valami elérhetöséget nagyon sürgös aki tud segitsen.
Hát stephan barátomnak, abban igaza van hogy 600 as 1 nyomaték motor, alapjáraton tudsz vele szántani meg gázrántásra ugrik mnt a barom, 2t power alat olyan mint 1 simo az fölöt meg nekem volt 25 ös cirmim én pont jót fogtam kih, Ráckevéről hoztam 1 kereskedőtől tipp topp gép volt soha nem volt semmi baja, most xl 600 am van, de ha ugy lenne hogy akar vki cserélni 1 jó állapotu cirmire, hát lehet elgondolkodnék, szomszédnak 160 as polini rendszer volt rajta és hát cefet volt nah de maradok a témánál, valakinek a 2t valakinek a 4 t 1 értelmüen nem lehet kiokoskodni meik a jobb, sztem pont egyenlő
Ha egy jó állapotú crm-et kifogsz, sokkal jobban jársz mint bármilyen dt-vel
Egész motor jobb felépítésű, erősebb, jobbak a telók, minden. Azért írom mert 2 évig így enduróztunk...
van egy eladó dellorto phbl 24es karbim,teljesen jó állapotba 10e ft-s irányáron.Érdekelne helyette 32es 34es karbi. szabee49@freemail.hu
tel: 30/824 10 49
A nikasilos hengereket csk hónolni lehet! Pár ezer ft...minden dugószett cserénél esedékes! Viszont ha sérül a bevonat akk csak perselyezni lehet(pl gyűrűtörés,hajtókar tűgörgő széthullás)! Viszont a nikasilos hengereknek jobb a siklási tulajdonsága(ezért is érhető el velük nagyobb teljesítmény),hőtágulás szempontjából is kedvezőbb(kevésbé ragad meg) stb stb!
Köszi, okosabb lettem :)
A nikasilos henger felújítás szempontból drágít valamicskét.. (ha olyat fogok ki)
Egy nx250-el dolgozok, amellé kéne élménymotor gyanánt valami. Ahogy elnézem xl600-ak egész elérhető áron vannak; az volt kettő is, maradt is belőlük egy-két dolog, meg ismerem is őket kívül-belül. Tudom is hogy nem játék.. ahoz nagy.. nekem meg játék kéne :)
a fórum meg :) rászánok egy estét(éjszakát) ha tehetem :)
Nekem volt mtx is meg crm is...2ő között igen csak nagy külömbség van! Minden képp a crm et ajánlanám! 250es gyakoribb rendszámmal mint a kissebb és az már elég szép teljesítményt is produkál! Nekem csak 3hónapja van meg,uh mik a tipus főbb hibái hát lehet érdemes végig olvasnod a fórumot! Pár szó róla 130kg,gyári adat szerint 29hp(bikez.com,motor-katalogus.hu- szerint) 20Nm nyomaték! Egyébként a fórum 2. oldalán van róla teszt! Elől 270mm rugóút hátul 295mm! Gyárilag nikasilos a hengerfalbevonat erre sztem oda kell figyelni,h nem -e volt perselyezve,mentem olyannal érezhetően gyengébb volt ami már vasperselyes volt!
Hát...80 lc2 legnagyobb %-a(80tuti) mint mondtam fojtott rendszerrel került forgalomba max 6000rpm en leadja a teljesítményének maximumát,ezáltal válnak tartóssá! Sztem 1jódarabig elnyűhetetlen! Hogy Te pont olyanokkal találkoztál! Sufnyituningon nem tudom mit értesz! Nem az a kategória amit igencsak lehetne tuningolni(nem nagyon van hozzá alkatrész(tuning) és a piacon is nehéz olyat találni ami tuningolva lenne)! Bár vannak hozzá 100-110es malossi polini szettek és gianelli kipu....Az h nem váltanál 2T-re nem tudo hogy jön ide,kinek a pap kinek a paplan! 250es fémtankos rmx(ami csak 40lovas ellenben a műanyagtankoséval ami 45...) úgy de úgy keresztbe hosszába veri a régi 600asokat...Az meg h 40ről gyorsítasz akár meddig! 6.ban forog a crm em 50nél 4000rpm et ez is gyorsul onnan 130ig és csepp sz@r 25ös:) 8sec alatt 0-100on van(mértem és ha kell bizonyítom! Régi 600as is szinte 100ig ezt tudja bár nem 1kat uh hülyeség hasonlítani! Viszont azt akarom kihozni belőle,h nekem simán jobb lenne 250 2T (kdx,rmx,crm) mint pl egy xl,xt,dr ...
úgy néz ki kell valami játszós motor, rendszámmal, világítással. vagyok vagy 120kiló menetfelszerelésbe' érdemes nekem 125-2tben gondolkodni? nincs tapasztalatom velük. tdr125-el mentem már de nem volt valami nagy szám. 250-4t teljesítményénél azért többre vágynék. gyanús hogy crm250 lenne ideális. Xr-ek drágák sajna.
mtx125 - crm125 közötti főbb különbségek érdekelnének, persze a láthatóakon felül. terep-képességük hasonlít-e esetleg...
mit érdemes az általános dolgokon felül megnézni egy használt crm-nél?
valakinek esetleg rendszámos, crm jelű kirakósjátéka olcsóér' ?
Ez nem 1 motor volt, hanem 5-6 db. Bátran ki merem jelenteni, hogy semmire nem valók. Ami nálad volt, kb 100-ból 1 lehet ilyen, ezekkel az a baj, hogy az a korosztály akinek szánták, agy nélkül használja. Szét vannak hajtva általában, mindenki sufnituningolja, a legolcsóbb legeslegszarabb alkatrészekkel használja, 5e ft-os menzakanálból öntött dugóval, stb. Nagyon ritka az olyan ami tényleg használható.
Bár valószínű azért (is) mondom ezt, mert egy ideje 600ccm körüli motorokat hajtok, soha nem váltanák vissza 2T motorra. 5.ben 40ről is bármikor felgyorsítok akármeddig visszaváltás nélkül, és egyébként nem egy csúcsmodell a jelenlegi motorom, de nem cserélném el egy 2üteműre sem az tuti! (habár egy fiatal CR250 vagy 500 lehet el tudna bizonytalanítani )
1 motor után ne vonj le következtetést! Nekem a 80 lc 2 96os évjárat volt 36000km el vettem! Mi bontottuk meg először a 79ccm es felirat végett! Alap méretes dugattyú stb...tehát tuti nem volt fúrva...én 41900km el adtam el, hibátlan volt! 1ft-t nem kellett ráköltenem,kivéve üléshuzat,aksi! Folytott rendszeres volt(rezo+végdob) 80nál nem is nagyon ment többet,viszon 6000rpm en teljesen jól használható volt 80ccm hez képest,ellenben a gianelli tuing rezoval azzal szemétté vált forgatni kellett alul marha gyenge stb...
oltári nagy segitségre lenne szükségem valaki tud crm 125 höz berugókar rúgot uj vagy használt és ha tudtok valmi jo bontot aszt is szivesen fogadnám ha tudtok valami elérhetöséget nagyon sürgös aki tud segitsen.
Már elvitték
lattam hogy a te crm ed elado meg van meg ?
Egész motor jobb felépítésű, erősebb, jobbak a telók, minden. Azért írom mert 2 évig így enduróztunk...
En most szeretnek venni egy Crm 125 mi a velemenyetek jo a moci?
Vagy crm-et szeretnek vagy dt mit szoltok?
email ! nagymatel@freemail.hu
30/8278943
tel: 30/824 10 49
Most még ebből a motorból szinte minden megvan.
A nikasilos henger felújítás szempontból drágít valamicskét.. (ha olyat fogok ki)
Egy nx250-el dolgozok, amellé kéne élménymotor gyanánt valami. Ahogy elnézem xl600-ak egész elérhető áron vannak; az volt kettő is, maradt is belőlük egy-két dolog, meg ismerem is őket kívül-belül. Tudom is hogy nem játék.. ahoz nagy.. nekem meg játék kéne :)
a fórum meg :) rászánok egy estét(éjszakát) ha tehetem :)
Elsőre sok kérdésem van :)
úgy néz ki kell valami játszós motor, rendszámmal, világítással. vagyok vagy 120kiló menetfelszerelésbe' érdemes nekem 125-2tben gondolkodni? nincs tapasztalatom velük. tdr125-el mentem már de nem volt valami nagy szám. 250-4t teljesítményénél azért többre vágynék. gyanús hogy crm250 lenne ideális. Xr-ek drágák sajna.
mtx125 - crm125 közötti főbb különbségek érdekelnének, persze a láthatóakon felül. terep-képességük hasonlít-e esetleg...
mit érdemes az általános dolgokon felül megnézni egy használt crm-nél?
valakinek esetleg rendszámos, crm jelű kirakósjátéka olcsóér' ?
"csak" ennyi elsőre :)
Csaba
Bár valószínű azért (is) mondom ezt, mert egy ideje 600ccm körüli motorokat hajtok, soha nem váltanák vissza 2T motorra. 5.ben 40ről is bármikor felgyorsítok akármeddig visszaváltás nélkül, és egyébként nem egy csúcsmodell a jelenlegi motorom, de nem cserélném el egy 2üteműre sem az tuti! (habár egy fiatal CR250 vagy 500 lehet el tudna bizonytalanítani )