most egy kicsit vonatkoztass el a szabélyoktól meg a verseny körülményektől
van egy endurom amit 250 ezer forintért vettem. 20 ezer forintért tettem bele SM kereket, puha volt a gátló.
én tekertem rajta.
ehelyett azt kellett volna csinálnom hogy felkeresem a honda márkakereskedést és rendelek bele japánból kompletten gátlót 80-100 ezerért
vagy egy rugót nemtudom nenyiért?
az ezer százalék , de nekem nem volt lehetőségem cserélgetni igy ezt tekergettem a magamnak megfelelő beállításra
ez egy ratyi enduro ami sehová sem jó, se kroszpályára se utcára. mégis jóvót nekem
tudom
én nem értek sokmindenhez. de ez a motor a seggem alatt volt 2 évig kipróbáltam vagy 5 fféle beállítást, nem ment szét nem lett szar . nekem így lett jó csak tanácsot adtam , ezek szerint szart.
Na,csakhogy lezárjuk a hülyeséget.Úgyis akkor hinnéd el,ha mennél például 3 kört moto-pályán,azt betennénk egy másik jó gátlót,ugyanabba a mociba az időd javulna vagy sokat,meg nem fáradnál,akkor éreznéd a különbséget.
Na heee,a gátlókhoz a gyár csinált rugót,egy egy tipusú gátlóhoz 3-4 fajtát.Na most ezeknek van egy hossza.Meg van egy előfeszítési hossza,amit minimalizáltak és maximalizáltak.Egyszer,mert túl sokat követel a gátlótól,és hamar tönkre megy,(lásd puha volt)a másik mert balesetveszélyes a nem megfelelően előfeszített rugóval a futómű,a többi mozgó alkatrészéről ne is beszéljünk,mert évekig írkálhatnám.
na he amikor elhoztam a motort ugy le volt eresztve hogy majdnem beleért a kerélk a sárvédőbe mikor ráültem meg olyan volt mint egy hajó , himbálózott ösze vissza aztán az előfeszítésen állítottam azzal a csavarral amire azt mondod ne nyúljak hozzá és fasza lett . és magasabb is...
ugyhogy ne beszélj félre , egy dolog hogy szeretem ha jól néz ki a motor. igazad van nem mentem még valószinűleg normális telóval. igazad van valószinüleg körbemotorozna egy simsonsos mert motorozni sem tudok. hát ez van
de miért nem lehet azt a köcsög csavart letekerni 2-3-4 menettel? ? ?
Gyönyörű,látszik nem mentetek még jó telóval,csak a divat,meg a magamutogatás,dedós a jó szimójával meg körbemocizna,köszi,csináljátok a hülyeséget tovább
na lehet értesz hozzá de nekem ilyenem volt. koppra le volt engedve meg puha volt mint a szar. pár menetet tekertem rajta utcára supermoto kerékkel igy éppen jó fasza volt és észrevehetően magasabb is lett a hátulja. meg az előző tulaj is mondta hogy ő engedte le mert alacsony volt.
figyeld a képen a különbséget :
(még festés előtt, csúnyácska volt)
ja és 15ezer km alatt semmi baja nem lett a gátlónak
Mit kell tekerni?A rugót? Hülyék ne legyetek mán, legalább ti ne.Van annak egy gyári előfeszítése,meg minimum,és maximum előfeszítése,egy szer tönkrebassza a gátlót. A másik, bukta a vége.A kutyacsonttal szoktak játszani,nem a gátlóval,heló
van egy endurom amit 250 ezer forintért vettem. 20 ezer forintért tettem bele SM kereket, puha volt a gátló.
én tekertem rajta.
ehelyett azt kellett volna csinálnom hogy felkeresem a honda márkakereskedést és rendelek bele japánból kompletten gátlót 80-100 ezerért
vagy egy rugót nemtudom nenyiért?
vagy leszarni az egészet?
ez egy ratyi enduro ami sehová sem jó, se kroszpályára se utcára. mégis jóvót nekem
én nem értek sokmindenhez. de ez a motor a seggem alatt volt 2 évig kipróbáltam vagy 5 fféle beállítást, nem ment szét nem lett szar . nekem így lett jó csak tanácsot adtam , ezek szerint szart.
na mostantól a CRM topicba senki ne halgasson rám
ugyhogy ne beszélj félre , egy dolog hogy szeretem ha jól néz ki a motor. igazad van nem mentem még valószinűleg normális telóval. igazad van valószinüleg körbemotorozna egy simsonsos mert motorozni sem tudok. hát ez van
de miért nem lehet azt a köcsög csavart letekerni 2-3-4 menettel? ? ?
figyeld a képen a különbséget :
(még festés előtt, csúnyácska volt)
ja és 15ezer km alatt semmi baja nem lett a gátlónak
azért itt van még egy utolsó kép így lefittyenősen
én is ugy csináltam!