Nem titok a a Dobi Balázsnak a volt osztálytársa,a Tóth Csabi (ő is benne van a Miskolci motor klubban)most az én barátom és ő mesélt rólad vagyis a gépedről.
Persze azt akarom hogy ne legyen elötte járatva a gép,de ha mégis járatta akkor mennyit kéne várni hogy lehüljön ahhoz hogy ugy induljon minth anem járt volna elötte,mert aki elakar motort adni és nem teljessen egyenes az ember az ugyis járatni fogja elötte .....
Te 1/50es keverékkel használtad?mert olvastam olyat hogy sokan 1/30al keverik és ugy használják a gépeket!Szted melyik az optimális?esetleg milyen olajakat ajánlanál a motorhoz mindentéren kuplunghoz benzin stb?
Egyébként meg nem nagyképűségből mondom de azért nemvágom mit kell megnézni megvételkor, mert az enyémnek semmi baja nem volt, mikor eladtam akkor sem
berúgod a motort , meghalgatod a blokk felől érkező hangokat hogy minden klappoljon , ha nagyon csörög az nem fasza.
De erre is at mondom hogy vagy vagy, mert én betetem egyszer az enyémbe egy főtengelyt (amiről tudtam hogy rossz, ) kb 1 hétig ment aztán kifeküdt viszont semmi hangja nem volt ugyanúgy mint utánna a zsír újnak! csak mikor már végleg meghalt benne a tűgörgő
Olajzást meg ugy gondoltam hogy vagy ne bántsd vagy kösd ki és keverd te az olajat, én is igy csináltam !
Meleg motort ne vegyél!
Ha elmész megnézni a motort legyen hideg, hogy lásd úgyis idul e. Szépen melegitsétek be és próbánál néz meg hogy kipörög e rendesen, egyenletesen húz e( máramenyir a poweres motorok lehetnek egyenletesek) crm nél 4 6 és 8 ezernél nyit a power de legnagyobbat 8ezernél nyit az elektromotor. ha ráadod a gyujtást kis zugás vagy valamilyen hangnak kell lennie hogy a powermotor beáll a helyére..
hali.
igen láttam a te CRM-ed azt a kék sm-et ha jól tudom.Hallottam már a az exgépedről,az egyik haverom ismeri a vasat meg sztem téged is:D
Az olajzást nem ajánlod hogy kikössem és én magam keverjem neki a benyót mert azt mondod az nem olyan biztos vagy ezt pontossan mire is mondtad?Sajnos nem tudok ennyit hozzá toldani,de ugy gondolom veszek egyet 200ba és majd én kicsinosítgatom hasonlóképpen mint te de mondjuk én nem ennyire komolyra mert nekem inkább terepre,turázgatni kell,ugysem lesz rendszáma,mert kint használom majd.akkor a telót nézzem meg a kerekeket meg a himbát?ennyi?nem jut esetleg más eszedbe hogy mivel lehetne olyan gubanc amit kivülröl meglehetne állapitani rajta?megha megyek vele akkor mire figyeljek oda?miket nézzek megrajta menet közbe?
Bocsi hogy ennyit irok,de ugygondolod te nagyon jól értesz ezekhez a gépekhez,hallottam híred:D:D
Köszi a segítséged.
200ból mán jja:D
de ha megtoldod még egy kicsivel megveheted az én ex bájkomat talán 250be hirdetik ami meg nevetségesen kevesss...
Mondjuk most nem látom már a hirdetését de kb 500ba volt nekem benne ugyhogy meg van csinálva a gép nembeszélve a rengeteg extráról .
Negatívuma a motornak:
na gondolkozok..
nincs forditott telóü elöl, de én nekem ezzel nem volt bajom mert igyis simán tulszrnyal egy DT-t de le is lehet koppantani(nekem nem sikerült)
olajzást nem szabad basztatni mert beut a krachh
meg a karbit jól be kell kalibrálni és akkor fasza kis motorok
Szeva.
LaciCRM nagyon szépen köszönöm a segítséged.Már nagyon régóta fáj a fogam egy jó kis Crm-re mert mindenki isteniti meg nagyon jól nézki sztem és senki sem mondott semmi rosszat róla max azt hog ysokat eszik,de az erőnek ez az ára
ja még annyit hogy szted 180-200 ból lehet normálissat venni?
Üdv
kerekeket rángasd meg nem ecsapágyas emeld meg a hátulját nem e lógnak a himbacsapágyak, első telóról húzd fel a gumiharangot nézd meg nem e ereszt. nézz alá ha olajos az alja kérdezd meg miért. melyik szimering lehet rossz...
a jobboldali( ha ráülsz ugy jobboldali) hűtőidom alatt van az olajtartály abba bele van irva az évjárat meg még jópár műanyagba egy kis karikába pl 94
5-9 liter között fogyaszt.
ha nincs nyúzva húzva és jóállapotú kb csak benyára megolajra kell költeni. nekem 1 évig semmi egyéb kinja nem volt
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni tőletek,tapasztalt Crm tulajdonosoktól.
Szeretnék venni egy 125-st,és azt szeretném megkérdezni hogy a vételnél miket nézzek meg a motron hol lehetnek apró hibák amiket érdemes megnézni,megkipróbáláskor mikre fegyeljek oda?Esetleg azt hol tudnám megnézni a motron hogy pontosan mikori évjárat?
Amúgy mennyit fogyasztanak ezek a 125 endurók?
mennyi kb az éves szervizelési dijja ha terepen használom,de odafigyelve,nem nyuzva annyira?
És hogy mennyiért érdemes megvenni egy motort ami olyan közepes állapotba van kb.?
Köszönöm előre is a segytségeteket!
Jó motorozást továbbra is.
ja és te nem a pannonia motorszerelő suliba jársz mert a haverom mutatott egy képet amin a te motorod volt és azt mondta, hogy mindig ott szokott állni az iskola elött
normális használat alatt azt értem hogy max 7 ezerig pörgetem és csak aszfalton megyek. de amikor terepen megyek akkor se megy a fogyasztás 6 liter fölé... egy tankal átlagosan olyan 200km-t megyek el
Nagyon szép kis gép tényleg amúgy menyit esznek ezek a mocik? Mert én am olyan mocit szeretnék amivel nagyobb távolságot is megtudok tenni. Akár a nyáron kunmadár vagy valami hasonló. A magasságát meg csak azért kérdeztem mert azt szeretem hogyha jó magas a moci:)
Persze azt akarom hogy ne legyen elötte járatva a gép,de ha mégis járatta akkor mennyit kéne várni hogy lehüljön ahhoz hogy ugy induljon minth anem járt volna elötte,mert aki elakar motort adni és nem teljessen egyenes az ember az ugyis járatni fogja elötte .....
Te 1/50es keverékkel használtad?mert olvastam olyat hogy sokan 1/30al keverik és ugy használják a gépeket!Szted melyik az optimális?esetleg milyen olajakat ajánlanál a motorhoz mindentéren kuplunghoz benzin stb?
Egyébként meg nem nagyképűségből mondom de azért nemvágom mit kell megnézni megvételkor, mert az enyémnek semmi baja nem volt, mikor eladtam akkor sem
berúgod a motort , meghalgatod a blokk felől érkező hangokat hogy minden klappoljon , ha nagyon csörög az nem fasza.
De erre is at mondom hogy vagy vagy, mert én betetem egyszer az enyémbe egy főtengelyt (amiről tudtam hogy rossz, ) kb 1 hétig ment aztán kifeküdt viszont semmi hangja nem volt ugyanúgy mint utánna a zsír újnak! csak mikor már végleg meghalt benne a tűgörgő
Olajzást meg ugy gondoltam hogy vagy ne bántsd vagy kösd ki és keverd te az olajat, én is igy csináltam !
Meleg motort ne vegyél!
Ha elmész megnézni a motort legyen hideg, hogy lásd úgyis idul e. Szépen melegitsétek be és próbánál néz meg hogy kipörög e rendesen, egyenletesen húz e( máramenyir a poweres motorok lehetnek egyenletesek) crm nél 4 6 és 8 ezernél nyit a power de legnagyobbat 8ezernél nyit az elektromotor. ha ráadod a gyujtást kis zugás vagy valamilyen hangnak kell lennie hogy a powermotor beáll a helyére..
igen láttam a te CRM-ed azt a kék sm-et ha jól tudom.Hallottam már a az exgépedről,az egyik haverom ismeri a vasat meg sztem téged is:D
Az olajzást nem ajánlod hogy kikössem és én magam keverjem neki a benyót mert azt mondod az nem olyan biztos vagy ezt pontossan mire is mondtad?Sajnos nem tudok ennyit hozzá toldani,de ugy gondolom veszek egyet 200ba és majd én kicsinosítgatom hasonlóképpen mint te de mondjuk én nem ennyire komolyra mert nekem inkább terepre,turázgatni kell,ugysem lesz rendszáma,mert kint használom majd.akkor a telót nézzem meg a kerekeket meg a himbát?ennyi?nem jut esetleg más eszedbe hogy mivel lehetne olyan gubanc amit kivülröl meglehetne állapitani rajta?megha megyek vele akkor mire figyeljek oda?miket nézzek megrajta menet közbe?
Bocsi hogy ennyit irok,de ugygondolod te nagyon jól értesz ezekhez a gépekhez,hallottam híred:D:D
Köszi a segítséged.
de ha megtoldod még egy kicsivel megveheted az én ex bájkomat talán 250be hirdetik ami meg nevetségesen kevesss...
Mondjuk most nem látom már a hirdetését de kb 500ba volt nekem benne ugyhogy meg van csinálva a gép nembeszélve a rengeteg extráról .
Negatívuma a motornak:
na gondolkozok..
nincs forditott telóü elöl, de én nekem ezzel nem volt bajom mert igyis simán tulszrnyal egy DT-t de le is lehet koppantani(nekem nem sikerült)
olajzást nem szabad basztatni mert beut a krachh
meg a karbit jól be kell kalibrálni és akkor fasza kis motorok
LaciCRM nagyon szépen köszönöm a segítséged.Már nagyon régóta fáj a fogam egy jó kis Crm-re mert mindenki isteniti meg nagyon jól nézki sztem és senki sem mondott semmi rosszat róla max azt hog ysokat eszik,de az erőnek ez az ára
ja még annyit hogy szted 180-200 ból lehet normálissat venni?
Üdv
kerekeket rángasd meg nem ecsapágyas emeld meg a hátulját nem e lógnak a himbacsapágyak, első telóról húzd fel a gumiharangot nézd meg nem e ereszt. nézz alá ha olajos az alja kérdezd meg miért. melyik szimering lehet rossz...
a jobboldali( ha ráülsz ugy jobboldali) hűtőidom alatt van az olajtartály abba bele van irva az évjárat meg még jópár műanyagba egy kis karikába pl 94
5-9 liter között fogyaszt.
ha nincs nyúzva húzva és jóállapotú kb csak benyára megolajra kell költeni. nekem 1 évig semmi egyéb kinja nem volt
Segítséget szeretnék kérni tőletek,tapasztalt Crm tulajdonosoktól.
Szeretnék venni egy 125-st,és azt szeretném megkérdezni hogy a vételnél miket nézzek meg a motron hol lehetnek apró hibák amiket érdemes megnézni,megkipróbáláskor mikre fegyeljek oda?Esetleg azt hol tudnám megnézni a motron hogy pontosan mikori évjárat?
Amúgy mennyit fogyasztanak ezek a 125 endurók?
mennyi kb az éves szervizelési dijja ha terepen használom,de odafigyelve,nem nyuzva annyira?
És hogy mennyiért érdemes megvenni egy motort ami olyan közepes állapotba van kb.?
Köszönöm előre is a segytségeteket!
Jó motorozást továbbra is.
amúgy milyen szakon tanulsz?
a népszínház utca az a blahánál van
a BMF meg mér óbudai egyetem?
én is oda járok józsefvárosban..
max a 140es gumit ajánlanám az nsr felnivel
(25l-es a tank, de valami van a karbival is, még nem jöttem rá)