nem fújtam ilyen lett a homokfúvás után
de valahogy az egyik dugó a hátsónyeregbe bevan ragadva nem tudom mi lessz vele összeraktam de nem olyan jól fog habár még nem is próbáltam rendesen de bajt sejtek...
az olajzást beállítottam kössz az útmutatót
Aztán csak óvatosan a tömítőfelületekkel, mert ha valamit megsértesz, kuka az egész. Meg vigyázz a gumitömítéssel is, nehogy becsipesd. Ha valami nem megy írj inkább ide először.
akkor nagyon kössz holnap megnézem a kicsikét.
remélem jó lessz
a féknyerget meg ki kell belelnem tisztára mert biztos ment bele por,piszok,homok.meg minden,ahh
peersze nekem mind1 csak jó legyen,ohhh milyen kedvesek vagytok köszönöm köszönöm
nekem nincs homokszóróm,a szomszéd műhelyben van az egyik figurának ,(aztán a hengeremet is ővele csináltuk)gondoltam megkérdezem hogy nem-e lehetne lehomokozni azt a féknyergeket,aztán máma 12-től egész fél 5-ig ezt csináltam,,,állva egész végig,félig meggörbülve mire leültem azt hittem a megváltó jött el pedig csak megpihentem,de szerintem megérte mert nekem tetszik...
Nagyon faszák lettek a féknyergek!
Az olajpumpa beállítása:
-maxra tekert gáz mellett egybe kell esnie a képen bejelölt két jelölésnek. Az alsó állítócsavart kiengeded, és a felsővel tudod feljebb, lejjebb engedni jelet.
üzemképtelen is érdekel. érték1eztetéssel természetesen.
akinek 250 ese van, attól kérdezném, h sacc/kb hány km 1 dugó csere normál használat mellett(utca/főút)? és mennyi az ehhez tartozó átlagfogyasztás?
sziasztok, van egy 89-es szopermotyónak átalakított mtx em, nagy első féktárcsával(képeim között) rendszámos, műszakival.
Szeretnék egy CRM250 -est venni, ennek a mocinak beszámításával. 50 rongyot hajlandó vagyok ráfizetni működőképes crm250-ért. lehetőleg 90 utáni legyen. esztétikai hiba nem érdekel. csak rendszám és műszaki legyen hozzá.
elérhetőségem, és a moccomról pár kép az adatlapomon.
ha még a nyáron nem adod, nem baj. biztosításom egész évre megvan . műszaki 2010ig. mivel csak crm250 et keresek azért írtam ide.
ha nem kapcsol be a power akkor szokott egy cseppet beszaggatni de mivel visszavettem az olajzásból akkor,most nem csinálja,a hangján észre vettem hogy nem olyan éles.....
esetleg nem tudom teljesítés csökkenés de nem tudom...
de ott a olajzásnál mihez kell hozzámérni azt a kis jelet?mert a powernél azt tudom de az olajzásnál nem látok ilyesmit.....
nem olyan keverék hanem benzin levegő keverék állító . azt hogy menyi olajat kapjon azt az olajzmotornál lehet állitani a bowdennel. (-a jellöléseket egymás mellé )
nemnagyon tudok egyebet mondani, talán még a tűvel lehetne szórakozni.
amugy a motorod (erik) jól megy? semmi változást nem vettél észre hogy ennyire olajozik?
de valahogy az egyik dugó a hátsónyeregbe bevan ragadva nem tudom mi lessz vele összeraktam de nem olyan jól fog habár még nem is próbáltam rendesen de bajt sejtek...
az olajzást beállítottam kössz az útmutatót