Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jesszusom hogy néz ki szegény Lehet van még egy féknyergem, megnézem neked ha érdekel. Egy tuti volt, de azt elvitték egy ideje.
ahonnan olcsó is meg jó is?
most ez lett
dehááát mit lehet csinálnyi
ebay-ről?
jah próbáltam onnan is megütni aztán kicsavarni is de nem ment.le volt nagyon oxidálódva biztos meg háát ráhúzva is.
nekem nem tudsz szerezni egy kéményt a CRM-re?
Tudod hogyan lehetett volna megelőzni a szétfúrást? A másik végén kilóg kb 5-6 mm-t, azt meg lehet fogni kesebb méretű csőkulcsal, és meg lehet mozdítani. Onnantól kezdve simán ki tudod tekerni egy csavarhúzóval.
lerakódott a sok vodka
Jól esnek az elismerő szavak
A kéményt egy környékbeli mester csinálta, de nem lehet róla megmondani hogy nem a japperek csinálták. Ami kellett hozzá, azt mindent az angol vagy a német ebay-ről vettem, a telóharmonika meg az aksi az RMC-től van, meg vettem pár db illesztőcsapot a bakonymotornál. Már alig várom hogy meghalljam a hangját. kb 10 km-t mentem csak vele, tavaly ősz óta dobozokba volt összecsomagolva.
Tényleg nagyon cíííp a dugója. Főtengót nem lehet javíttatni? Mekkora a dugó? Az enyémben 95mm-es (alapméretes)
na sikerült szétszednem,de csak fúrással,sajnos.-..
másoknál is ilyen nehéz volt a fékbetét csere?kuvvára bele volt szorulva..
itt egy kép
olyan könnyű összetéveszteni....epe kő,vese kő,epe kő,vese kő,epe kő..... jó orvos lenne belőlem is mi....?
nem szedtem szét a blokkot te mulo,tudom hogy csak egy csavar fogja mester úr de mivan akkor ha az a egy csavar nem akar onnan kijönni?nagyon nem sajna ,van abba menet?biztos ha ott van....KB nem?
EPE kő nem veste
amugy a fékbetétet 1 csavar gogja csak nem kő szétszedni mindent... de már ezt nemlátod és kint szerelsz a garázsban és műár a blokkot is széthúztad miatta ugye?
azért csak kiteszel magadért,mert már most,olyan gyönyörű az a XT....
ebay?onnan rendelted a kipuffancsot is?
kössz de a fékbetéteknek van valami száma is nem?na mind1 megyek ki most aztán fúrok ütök rúgok aztán majd csak lesz bele valami,addig be se jövök míg nem lesznek kint a betétek.jól szét kaptad hallod-e,mármint az LC-t,
jah nem is olvastam hogy lesz valami ilyesmid....vesekő...
istenem hogy mik vannak......
sokat ittál biztos....
Levettem a hengerfejet és így néz ki a dugó:
zsir hibátlan, csak a főtengelyt kell cserélni meg pár apróságot
Ez nem volt szép tőle. Szép műtét lesz.
Gondolom a tiédben is akkor a dugó mint egy virágcserép Mielőtt az XT-t szétszedtem, sosem láttam még akkora dugót.
Már nagyon szeretném élvezni a munka gyümölcsét, de még mindigg kell jópár dolog. Remélem azért még a nyáron meglesz minden. Ha nem hozom el, biztos bontóban köt ki. (vagy szemétdombon)
hajtókar alsó csapágy megadta magát
Kiváncsi voltál a belsejére?
Mi törpént? Miért kellett szétdönteni?
Erikmester, itt a kép a fékbetétről. nem kerestem meg a régit így egyszerűbb volt!

Azé lábadozok mert most műtöttek epekőre, 1-et mutatott ki az ultrahang aztán volt vagy 40 db de amugy mondtam multhéten nektek itt, hogy fogok bemenni korházba

Stephan: Annyira azért most nem baba az LC4 , (2-es kép )
Mi is csináltunk hasonló állapotban lévő motorokat! Az a helyzet,hogy minnél többet dolgozol rajta és minnél több időd "ölöd" bele,utánna annál jobb érzés lesz menni vele! Tényleg elismerő munka,új esély egy "halálra" ítélt motornak!
Ja, és amit kifelejtettem: iszonyatosan kinyúlott a lánc, a lánckerekekről lehajlott az összes fog, és egy házilag, ívvel hegesztett szardarab cső volt felrakva kipuffnak, aminek meg is lett a hatása...
Azt nem írom le hogy mi lett benne új (csak ha kiváncsi vagy rá), mert megtelne az oldal. Felvásároltam a fél német ebay-t. Szerencsére még lehet ott találni gyári Yamaha alkatrészeket ehhez a tipushoz. Persze megkérik az árát a németek.
Azt lehet mondani, hogy hónapok óta csak erre keresek . Nagy le volt pusztulva amikor elhoztam. Papírjai nincsenek, így kicsi pénzért hozzájutottam. Nem volt műszerfala, nem volt meg a saját elős-hátsó sárvédője, tank össze-vissza horpadva, legelte az olajat és úgy füstölt hogy csak na... küllők kirohadva, a nyergen elöregedett a huzat(azt most küldöm kárpitoshoz)
Ilyen lesz a nyereg: ülés
szar volt a kormány / markolatok, elöregedett szar gumik, nem volt aksi, légszűrő egérfészekké vált .