Nem volt szakadt a bovden, gyári mindkettő.
Annak van szerepe, hogy a jobb oldali a rugós vagy a bal?
A 3 képen amit küldtél, is kétféleképpen van.
Ezen is 180-as malossi van a gyári tárcsához képest fordítva van a helye a menetes bovdennek.
Kicsit viszaolvastam, látom van olyan dolog amit már kétszer leirtam ezért bocsi nem jó a memóriám már nem emlékeztem rá
Látom hogy el volt szakadva a bowden, esetleg nem lehet hogy elméretezted véletlenül, esetleg hoszab vagy rövideb lett? Mert alaphelyzetben is folyamatosan feszíti a bovdent a forgatómotor.
viszont ha laza vagy túl feszes akkor lehet hogy nem tud lezárni vagy éppen későn nyit.
Bocsi a részletes leírásért, csak szeretek érthetően fogalmazni. Meg amit tudok azt leírom
Az enyém tuning gépes volt, 160as hengerrel meg sokminden mással így nem igazán éreztem torpanást,nagyon ment, de 8ezernél egy nagyon nagy ugrást éreztem, viszont az alatt is volt erő.
Ezt a két jelet kellene összeállítani ami a képen is van. Amikor én állitottam nekem már a határolóba bele kellett toldani picit anyit nyúlt a bovden.
Egyébként én nem zárnám ki a membrán problémát sem, igaz a leirtak alapján 90 %ban kipufogószelep problémaára gyanakszom.
Köszi a részletes leírást, nem kell ennyire aprólékosan, nem fiatal első motoros vagyok, 20 éve szerelgetek ezt-azt, csak ezzel nem nagyon bírok most valamiért, pedig egyszerű kétütemű, de néha a legegyszerűbb problémák okozzák a legnagyobb fejtörést! Yamaháim voltak zömében powerosak, ill. aprilia.
A Yamahákon mindkét bovdent lehet állítani, a tárcsát jelre állítom alaphelyzetben, és semmi gond nincs.
Ezen csak az egyik bovden feszíthető, és nem tudom melyik az alap - itt a motoron is van 2 jel+ a tárcsa zárt-nyitott helyzete.
(lehet a power motor reagál későn, vagy esetleg a power elektronika?)
Ma mentem vele kb 50km-t, ezt a megtorpanást nem tudom kiküszöbölni, ha már kinyit és nem engedem a fordulatot 7000 alá megy mint a veszett, tehát karbi, membrán nem lehet gond, könnyen indul, teljesen normálisan megy, csak ez a fránya gondolkodás 7000-nél ne lenne, erdőben nincs is ideje nyitni, mert mire kivárnám a gondolkodási időt, már fékezek a kanyarnál, így csak a 7000-ig lévő fordulatszám-tartományt tudom használni sajnos.
Köszi a türelmed, segítséged.
Amúgy neked emlékeid szerint fokozatosan végigpörgött 10000-ig? A power nyitást érezted rúgás szerűen, vagy fokozatosan pörgött fel érezhetetlenül, mint pl. DT.
Az alap dolgok gondolom megvoltak, gyertyacsere, karbi tisztítás? Nameg már nem emlékszem hogy neked mondtam e azt a levegőcsavaros dolgot, hogy drasztikusan állítsd el befelé vagy kifelé két három menetet aztán ha nem jó akkor ugyanoda vissza .
Esetleg magát a power szelepet is kivehetnéd mert lehet el van kokszosodva, és nem zár rendesen. Azt pedig úgy teheted hogy leveszed a rezót, ezek után az RC feliratú deklit ahol a bovdenek mennek, azokat kiakasztod. Leveszed a tárcsát amibe a bovdenek voltak beakasztva ( vigyázz balmenet) kihúzod a tengelyt és kiesék vagy kipiszkálod a powerszelepet ami két részből áll. Szépen le drótkefézed és visszateszed, ami nem lesz könnyű , ajánlatos a dugót felforgatni felső holtpontra hogy ne essen be a hengerbe, de ha beesik akkor sincs nagy gond nekem is bement vagy 3 alkalommal amikor megpróbáltam betenni.
Ha pedig ez sem segít akkor még belekukkanthatsz( esetleg karbi tisztítás közben ) a szívótorokba hogy a membrán nincsen-e eltörve. ( karbi le, pár imbuszcsavart kiveszed lehúzod a szívócsonkot és kiveszed a membránt) .
Első képemen látni a membránt , ott van a kuplungtól jobbra .
Gondolkozok egy 250-es CRM megvételén és szeretnék némi információt kérni. Főleg technikai adatok érdekelnek. Lóerő, nyomaték súly. Esetleg kezelhetőség, megbízhatóság, hogy bírja az endurózást.
És lenne még egy fontos. Néha elvetődnék vele egy túrára nagyobb motorokkal ezért fontos lenne tudnom, hogy végre mit megy és pláne, h mennyi az utazója?
Előre is köszönöm,
Hello!
Még csak most lesz időm megnézni amiről beszéltünk....
A két végállásba tekerés a nyitott-zárt gondolom, mikor van alaphelyzetbe amire visszaáll kontroll után?
Középen?
Bocs a sok nyaggatásért!
hááát ez vízhűtéses motor,és ha valaki nem figyel a vízhőfokra,ún."megfőzi a motrot,, esetleg meg a hengerfej is elrepedhet de egyenetlen lesz a henger meg a hengerfej.és akkor addig kell csiszolni amíg a 2 egyenes nem lesz,(nekem is ez volt még most se megy a motorom)....
Még egy kérdés jelenleg 38-as fogaskerék van a gépen állítólag ez a gyári, és lefogom cserélni, a srác akitől veszem azt mondja nyugodtam rátehetem a 45-öst! Szerintetek?! Nem lesz az sok lehet erős lesz a gép,de nem lesz túl lassú?! Bár én csak terepen motorozom és az 5. és 6. sebességet nem használom soha!
Sziasztok! Télen komoly felújításon fog átesni a motorom tudnátok esetleg segíteni,hol lehet olcsón alkatrészeket szerezni a motorhoz?! A motoros oldalakon az apróhírdetések közt nem igazán találok olyat ami nekem kéne! Idomok,fejidom,hátsó teleszkóp,gumi,első telő,telóvédő,kézvédő,ilyesmi kellene!
Annak van szerepe, hogy a jobb oldali a rugós vagy a bal?
A 3 képen amit küldtél, is kétféleképpen van.
Ezen is 180-as malossi van a gyári tárcsához képest fordítva van a helye a menetes bovdennek.