én is csak azt tudom mondani mint melmet. nagyon extrém esetben lehet más is, de ez a legvalószínűbb.
eressz le minden folyadékot, és vedd le a jobboldali deknit, kb fél órás meló, és kiderül minden.
ha ez kopott el akkor viszont érdemes cserélni az összes többi szimeringet is a blokkban. meg csapágyakat is:D a felpörgést okozhatja a főtengelyszimeringed.
Jogos amit írsz Laci,mérlegelni kell,hogy mire akarja használni a dolgozó a motort leginkább.Egy 250 2T enduroval is el lehet bohóckodni krosszon,amellett az még jó sok minden másra is.Régestelen rég 97ben volt egy nagykerekű KX80-asom lámpával.Én használtam utcán,erdőben,pályán.Tény hogy sűrűn kellett szervizelni és az ötliteres tankot utcán kb.20 perc alatt nyelte le,de amit szólt az kárpótolt mindenért.
A vízpumpánál a rotor alatt van egy rugós szimeringszerűség,amit közvetlen a rotor támaszt,Tudtommal csak itt pancsolhat össze a víz a váltóolajjal.Ez mondjuk nem magyarázza azt szerintem hogy a motor miért pörög 11ig indítás után.Olyat csak a karburátor tud tud csinálni.Rotort óvatosan vedd le,mert nálam már tört el a vízpumpa tengely.
kicsit visszaolvastam, ugyanazt tudnám csak mondani mint Laci kollega, annyi különbséggel, hogy a gas-gas-t 2x meggondolnám, bár ha közeledben van szervízlehetőség, akkor az is ugyanolyan mint a többi. ktm-ben nem csalódsz, jó motor, még ha valami baja is lenne, a legközelebbi cba-ban kapsz hozzá alkatrészt! üdv
háát nem szerintem sem,de hol mehet bele?esetleg a vízpumpánál nincs valami szimmering vagy ilyesmi?nem tudom én még ennyire nem szedtem szét a kicsikét.
generálozni?ezt hogy érted?te mit ajánlanál?mert keross pályára sajna nem mindig tudok ki menni,de viszont valami nagy gépet meg nem akarok....XT,vagy XL.....
ha beleugathatok egy kósza gondolatot, 4t krosszal semmiképp ne endurozz! vagy legalábbis hosszú távon ne! van 2 ismerősöm akik crf-fel nyomták krosszoztak is meg néha enduroztak, mondták hogy áá kicsit jobban melegszik de kibírja az endurot is, aztán egyszer csak elkezdtek mindketten havonta generálozni... most már ők is azt mondják hogy ne!
ma reggel rúgom be a motor indul szépen de felpörög 11ezerig... nézem mi a fasz? leállítom berugom megint ugyanaz! nézem olaj rendben hűtővíz rendben azért töltök bele mindkettőből hűtősapkát nem pakltam még vissza berugom fröcsköl az olaj a hűtővíz tartályából! ohbazdmeg....
Kössz mindenkinek a választ ezen még elgondolkozok ,,,,,monjuk erre fele van minden féle talaj mert van domb is,kis ugrató is,erdő terep is na meg nem messze krossz pálya is úgyhogy háááát nem tudom....
Ebben teljesen igazad van, de egy krossz endúrózni szerintem egyáltalán nem alkalmas. Ezt már több fórumon is kitárgyalták a nagyok hogy sem a futómű sem a váltó áttétel nem alkalmas egy krossznál arra hogy te erdőben meg itt ott endúrózásra használd, és ami nem utolsó hogy a pénztárcádnak sem a leg kímélőbb..
Sokkal inkább ajánlanák egy endúrót mondjuk ha 2t akkor KTM exc vagy gas gas ec 250- vagy 300 as , 4t ből szintén a ktm exc sorozatát tudom ajánlani esetleg suzuki drz mondjuk kicsit nehezebb kicsit gyengébb de fentartani nulla forint és biztosan tud nagy élményt okozni !, ezt elhiheted ! . ( én ha enduróznék és 2t-kellene tuti hogy a gas gas valamelyik típusát 250est vagy 300ast vennék )
Hali Erik!A kétütemű mindenképp költséghatékonyabb,ráadásul könnyebb is.Lehet mert én füstpárti vagyok,de nem vennék négyüteműt terepre,hacsak nem husaberget.A CR 250-nel csak annyi a meló,hogy enduróhoz kicsit át kell karburálni,hogy ne fulladjon be a szopatós helyeken sem,emellett találni kell egy kellemes futóműbeállítást krosszra egy másikat meg erdőbe.Azt mondják a 4T barátságosabb,a f@ß se tudja,viszont a szervízköltség magasabb.
NSR, DT, MTX van...