A levegő egy gázelegy, amely a Földet körülvevő gázok keveréke. Fő alkotó részei: a nitrogén 78,09%, oxigén 20,93% és egyéb nemes gázok 0002%-a....stb...
Elvileg 9ezer/db, de mivel 17-ért adok kettőt, olybá veszem, hogy ti egy ember vagytok, és akkor 8500/db. Jóje?
Vagy beszereztek még egy embert, és akkor 8000/db
Megjött ma az új hiperintelligens és pofonegyszerűen programozható+nullázható+dugócserére figyelmeztető+fordszámot kijelző anyámtyúkja üzemóramérő. 4db van.
Szevasz!Mérőórával Az olajcserét a telókban a gyártók,7.5 óránként írják elő,de 40 üzemóra után már illene.A biztonságos,és élvezetes,nem utolsó sorban sikeres mocizás és a telók állapot megóvása érdekében.Persze, mindenki maga dönti el mit csinál vagy mit nem.Viszont ez csak az olajcsere A bekerült kosz,elöregedett olaj szép melót tud csinálni,újfajta cuccokban is Mai termés.
Nem mintha akarnék venni, csak érdeklődöm. Persze lepusztult gépet nem érdemes venni, egyértelmű. De szerintem, sok olyan 450-es gép van, amit megvesznek az emberek, egyszer ledobja, vagy csak rájön, hogy túl erős neki és eladja ár alatt, mert szabadulni akar tőle!Na, az ilyeneket kell kifogni, főleg, ha előtte költött is rá, amiket hallott esetleg ( szelep, vezérműlánc stb..)
Nekem volt egy ismerősöm, volt neki első krosszmotornak egy 04-es RM 250-je, hát nem merte cibálni neki, ömlött a kipuffból az olaj, nem is pörgött ki rendesen, mert tele volt már olajjal az egész... hát úgy ment vele, mint egy 4T-vel, nyomatékból, azaz próbált.Azt mondtak neki menjen egyet egy 450-el, akkor rá sem akar ülni többet a 2T-re.Hát így is lett.Beszámították neki egy 450-es RMZ-be és most avval megy.Pályára nem mer menni, mert nem tud/akar/mer ugratni és csak enduró.Na az ilyenektől jó motort venni, ugyanakkor kár alájuk a sok lóerő! Deha kifogsz egy versenymotort, amit mindig üzemóraszerűen karbantartottak, akkor talán azt is meglehet reckírozni nem?Erre is van ellenpélda, egyik ismerősöm versenyez RMZ 250-el, van benne vagy 160 öó-ra, nem akar rá költeni, újítani akar, ezért akarja eladni.Mondjuk az a csávó a féket nem ismeri, nagyon tud menni az biztos!Csak úgy csattognak a szelepek, mert szabályzásig húzza neki és azt mondja, had ropogjon azért van, bírnia kell
Lényeg a lényeg: oda kell figyelni mit vesz az ember!
Szóval akkor azt mondjátok, hogy ha sikerül egy jó CRF 450-et kifogni, vagy egy esetleges generál után, ha odafigyel az ember rá normálisan, megad neki mindent amit kell, akkor semmivel sem igényel több foglalkozást, mint a vetélytársai?
Hát ha nem is röntgent, de van egy ismerősöm aki 20 évet versenycrossozott jó eredményekkel, és szerel is...
A kawához is hívtam, és úgy kóstolgatta csávót, annak meg fogalma sem nagyon volt a motorról. kb anyám ,apám meg sem szólalt, ő alkudott, ő vette meg a motrot
A levegő egy gázelegy, amely a Földet körülvevő gázok keveréke. Fő alkotó részei: a nitrogén 78,09%, oxigén 20,93% és egyéb nemes gázok 0002%-a....stb...
Mennyiért és honnan tudok szerezni Nitrogént?
Vagy beszereztek még egy embert, és akkor 8000/db
Hogy lehet ellenőrizi a nitrogénnek a nyomását a gáztartályban? És milyen időközönként kell ki ganézni a belsejét?
Nekem volt egy ismerősöm, volt neki első krosszmotornak egy 04-es RM 250-je, hát nem merte cibálni neki, ömlött a kipuffból az olaj, nem is pörgött ki rendesen, mert tele volt már olajjal az egész... hát úgy ment vele, mint egy 4T-vel, nyomatékból, azaz próbált.Azt mondtak neki menjen egyet egy 450-el, akkor rá sem akar ülni többet a 2T-re.Hát így is lett.Beszámították neki egy 450-es RMZ-be és most avval megy.Pályára nem mer menni, mert nem tud/akar/mer ugratni és csak enduró.Na az ilyenektől jó motort venni, ugyanakkor kár alájuk a sok lóerő! Deha kifogsz egy versenymotort, amit mindig üzemóraszerűen karbantartottak, akkor talán azt is meglehet reckírozni nem?Erre is van ellenpélda, egyik ismerősöm versenyez RMZ 250-el, van benne vagy 160 öó-ra, nem akar rá költeni, újítani akar, ezért akarja eladni.Mondjuk az a csávó a féket nem ismeri, nagyon tud menni az biztos!Csak úgy csattognak a szelepek, mert szabályzásig húzza neki és azt mondja, had ropogjon azért van, bírnia kell
Lényeg a lényeg: oda kell figyelni mit vesz az ember!
én max akkor vennék használt 4t-t,ha ismerném az illetőt,akié a motor,és tudnám a gép előéletét...
Csak egy kép...
A kawához is hívtam, és úgy kóstolgatta csávót, annak meg fogalma sem nagyon volt a motorról. kb anyám ,apám meg sem szólalt, ő alkudott, ő vette meg a motrot
Amúgy egy 88-asban is megvan a 40Le?
De itt egy másik
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr-347463
6