Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de te szeretsz szopni mert most is azt teszed.....
Szerintem,te sehogy.Sokhoz adapter kell,ami nem 2 forint, szopok én is, mikor nincs olyan amilyen kell.Most is van ilyen
Jaja Elsőosztályú lett
Én aszondom, hogy jobban jársz ha elviszed ojan emberhez aki suspensionokkal foglalkozik
A levegőből.

A levegő egy gázelegy, amely a Földet körülvevő gázok keveréke. Fő alkotó részei: a nitrogén 78,09%, oxigén 20,93% és egyéb nemes gázok 0002%-a....stb...
Nitrogénnel hogy tudom feltölteni ha kell?
Mennyiért és honnan tudok szerezni Nitrogént?
Elvileg 9ezer/db, de mivel 17-ért adok kettőt, olybá veszem, hogy ti egy ember vagytok, és akkor 8500/db. Jóje?
Vagy beszereztek még egy embert, és akkor 8000/db
Jah bocs ha itt kell jelentkezni akkor nekem is 1db!
Hali! Most nézem ez meg az enyém! Nagyon le volt pukkanva? Azért sikerült rendbe hozni ?
Nekem kell egy
Megjött ma az új hiperintelligens és pofonegyszerűen programozható+nullázható+dugócserére figyelmeztető+fordszámot kijelző anyámtyúkja üzemóramérő. 4db van.
Szevasz!Mérőórával Az olajcserét a telókban a gyártók,7.5 óránként írják elő,de 40 üzemóra után már illene.A biztonságos,és élvezetes,nem utolsó sorban sikeres mocizás és a telók állapot megóvása érdekében.Persze, mindenki maga dönti el mit csinál vagy mit nem.Viszont ez csak az olajcsere A bekerült kosz,elöregedett olaj szép melót tud csinálni,újfajta cuccokban is Mai termés.
Hali Csika!
Hogy lehet ellenőrizi a nitrogénnek a nyomását a gáztartályban? És milyen időközönként kell ki ganézni a belsejét?
Wp hónap csinálódik gazdi,mert má mára
Csak ilyeneket belül,( ahogy a motor belét sem) nem látsz,és ez 2002-es .
Nem mintha akarnék venni, csak érdeklődöm. Persze lepusztult gépet nem érdemes venni, egyértelmű. De szerintem, sok olyan 450-es gép van, amit megvesznek az emberek, egyszer ledobja, vagy csak rájön, hogy túl erős neki és eladja ár alatt, mert szabadulni akar tőle!Na, az ilyeneket kell kifogni, főleg, ha előtte költött is rá, amiket hallott esetleg ( szelep, vezérműlánc stb..)
Nekem volt egy ismerősöm, volt neki első krosszmotornak egy 04-es RM 250-je, hát nem merte cibálni neki, ömlött a kipuffból az olaj, nem is pörgött ki rendesen, mert tele volt már olajjal az egész... hát úgy ment vele, mint egy 4T-vel, nyomatékból, azaz próbált.Azt mondtak neki menjen egyet egy 450-el, akkor rá sem akar ülni többet a 2T-re.Hát így is lett.Beszámították neki egy 450-es RMZ-be és most avval megy.Pályára nem mer menni, mert nem tud/akar/mer ugratni és csak enduró.Na az ilyenektől jó motort venni, ugyanakkor kár alájuk a sok lóerő! Deha kifogsz egy versenymotort, amit mindig üzemóraszerűen karbantartottak, akkor talán azt is meglehet reckírozni nem?Erre is van ellenpélda, egyik ismerősöm versenyez RMZ 250-el, van benne vagy 160 öó-ra, nem akar rá költeni, újítani akar, ezért akarja eladni.Mondjuk az a csávó a féket nem ismeri, nagyon tud menni az biztos!Csak úgy csattognak a szelepek, mert szabályzásig húzza neki és azt mondja, had ropogjon azért van, bírnia kell
Lényeg a lényeg: oda kell figyelni mit vesz az ember!
hát..
én max akkor vennék használt 4t-t,ha ismerném az illetőt,akié a motor,és tudnám a gép előéletét...
Ezt akartam másodiknak, sorry elbasztam!
Csak egy kép...
Szóval akkor azt mondjátok, hogy ha sikerül egy jó CRF 450-et kifogni, vagy egy esetleges generál után, ha odafigyel az ember rá normálisan, megad neki mindent amit kell, akkor semmivel sem igényel több foglalkozást, mint a vetélytársai?
Hát ha nem is röntgent, de van egy ismerősöm aki 20 évet versenycrossozott jó eredményekkel, és szerel is...

A kawához is hívtam, és úgy kóstolgatta csávót, annak meg fogalma sem nagyon volt a motorról. kb anyám ,apám meg sem szólalt, ő alkudott, ő vette meg a motrot

Amúgy egy 88-asban is megvan a 40Le?
Úgyse veszel Mit sírol,el kell menni, meg kell venni Röntgent azé vigyél
versenykész állapotban van, látod...nem egy gányolt típusidegen fosadék, amit fiatalabbnak hazudnak
Csak ez egy '88-as gép, bár ha jó akkor mindegy!
A sok biztatástól elvetted a kedvem a régi motorodtól...
De itt egy másik
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr-347463
6
A szívató gombjának tekergetésével lehet emelni meg csökkenteni az alapjáratot.