Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali,
ismerős az az osztrák szúnyog nekem
yz-be nézzébegyökér
Szevasz!Persze,megcsinálom. elérhetőség adatlapomon.
Hát,valami érdekeset kellett neki írni,hogy eltudja adni,most mé piszkálod csóri gyereket Gold jáááá,ezen halálra röhögtem magam én is
Világ legjobb motorja lenne,ha tegnap gyártották volna A váz vagy 7 helyen repedt(ha meg nem heggejtették),futóműve nálam elsőrangú volt.A Hajtókar Wiseco,a dugó 56-os benne,Wiseco hüvelyes,nem gagyi,minden ki volt benne cserélve,A-Z-ig,amit ad vele azt én adtam neki,az se 2 forint tavasszal egy vagyont költöttem rá,azt azóta mit csináltak vele,nem tudom.Vízterek,minden homokfúvózva volt,hengerfej tuning,henger tuning,kipufogószelep tuning,új membrán,összes csapágy,motorba-kerekekbe új,alu vízcsövek,új légszűrő.Vízpumpa rész kitűnő,nem mint némelyik,sőt a váltó is új lett bele téve.Hosszútávra annyit megér,szerintem,HA nem ütötték agyon.
Ezt nem értem! "Félbetört" az előbbi hozzászólásom Na mindegy, leírom mégegyszer:
Amit itt az előbb írt Bzoli , felénk csak rossz híre van a CRF 450-nek. Legalábbis akikkel beszéltem motorosok, azt mondták, nehogy vegyek CRF-et, mert megzabálja a szelepeket. Volt olyan faszi is, aki "Honda mániás" és ő is mondta, hogy igen szelepeket kell benne cserélgetni, gyakrabban, mint más japánban, meg többször kell ránézni a szelephézagra, állítgatni stb.. de ő akkor is CRF-el fog menni! Érdekes... Hallottam olyan is, hogy 2005-től csinál megbízhatóbb motorokat a Honda. Nem tudom, de itt az ellenpélda Bzoli személyében! Azért kíváncsi lennék az új CRF-re mit mondanak, az mennyire megbízható!Majd biztos hallunk róla!
Köszi
Hát nem tudom de ha csak abból indulsz ki hogy Gold fren hátsó villa van rajta, meg az ülésen vadonat ujj fekete bőr van, van hozzá egy ujj tömítéskészlet meg fogaskerék akkor rossz nem lehet
Kérdezd csika1-et mert az övé volt nem túl rég
Hát amit írt az előbb ---BzoliBzoli
Sziasztok!
Szerintetek jó ez a gép?
És kb mennyi lenne a dugócsere benne, ha szükséges?

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sziasztok!
Nem írtam még azt hiszem ebbe a fórumba soha, de gondoltam most beleugatok egy picit. Nekem volt egy 2003-as CRF450-esem és mielőtt megvettem volna már akkor is mentek ezek a crf szar, a crf szelephibás stb. tanácsok. Mégis megvettem, igaz hozzá kell tennem, hogy az akkor 3 éves motor még szinte újszerű állapotnak örvendett. Majdnem 2 évig használtam kizárólag crosspályán és ez kb. 50-60 üó. lehetett. 1 szívószelepet és 1 vízpumpaszimmeringet cseréltem a kopó dolgokon kívül.... A kedvenc motorom volt a mai napig, azóta is bánom amikor eladtam.
Nyugodtan vegyél CRF-et ha az tetszik, de figyelj oda a vásárlásnál (természetesen ez minden más típusra igaz)
ez van amikor az ember lopva netezik munka közben(és közben beszél a főnökével - pont velem szemben ül... )
én mégiscsak elolvasnám még egyszer, amit Bence írt
azért a 2-3e FT se nagyon igaz
egy liter olaj többe kerül
Szia csika1!
Még új vagyok itt, de látom szoktál szerelgetni. Nem is laksz messze. Lenne egy hátsó telóm, vállalod?
nagyon köszönöm,próbálkozom,de talán most kezd megoldódni
Hali! ...bár a kérés nem nekem szólt, korábban leírtam egy módszert már valakinek a fórumban, ha ez segít, akkor íme:
Kawazxr400-nak! Egyenlőre ennyit tudok segíteni. Az adatok angolul.
Hát azért ez nem igaz hogy 2-3 havonta. Gondolj bele akkor ki menne 4T-vel? 2-300 ezer forint max. évente de attól is függ hogy használod, hogy tartod karban, mennyi üzemórát raksz bele, stb. De nyilatkozzon az a CRF-ről akinek van/volt.
Hello

Azt szeretném megtudni hogy egy crf 250 /450 szervízelése 2-3 havonta tényleg olyan 200.000Ft körül van?
és ez neked megvan eredetiben is? netán magyarul?