Világ legjobb motorja lenne,ha tegnap gyártották volna A váz vagy 7 helyen repedt(ha meg nem heggejtették),futóműve nálam elsőrangú volt.A Hajtókar Wiseco,a dugó 56-os benne,Wiseco hüvelyes,nem gagyi,minden ki volt benne cserélve,A-Z-ig,amit ad vele azt én adtam neki,az se 2 forint tavasszal egy vagyont költöttem rá,azt azóta mit csináltak vele,nem tudom.Vízterek,minden homokfúvózva volt,hengerfej tuning,henger tuning,kipufogószelep tuning,új membrán,összes csapágy,motorba-kerekekbe új,alu vízcsövek,új légszűrő.Vízpumpa rész kitűnő,nem mint némelyik,sőt a váltó is új lett bele téve.Hosszútávra annyit megér,szerintem,HA nem ütötték agyon.
Ezt nem értem! "Félbetört" az előbbi hozzászólásom Na mindegy, leírom mégegyszer:
Amit itt az előbb írt Bzoli , felénk csak rossz híre van a CRF 450-nek. Legalábbis akikkel beszéltem motorosok, azt mondták, nehogy vegyek CRF-et, mert megzabálja a szelepeket. Volt olyan faszi is, aki "Honda mániás" és ő is mondta, hogy igen szelepeket kell benne cserélgetni, gyakrabban, mint más japánban, meg többször kell ránézni a szelephézagra, állítgatni stb.. de ő akkor is CRF-el fog menni! Érdekes... Hallottam olyan is, hogy 2005-től csinál megbízhatóbb motorokat a Honda. Nem tudom, de itt az ellenpélda Bzoli személyében! Azért kíváncsi lennék az új CRF-re mit mondanak, az mennyire megbízható!Majd biztos hallunk róla!
Hát nem tudom de ha csak abból indulsz ki hogy Gold fren hátsó villa van rajta, meg az ülésen vadonat ujj fekete bőr van, van hozzá egy ujj tömítéskészlet meg fogaskerék akkor rossz nem lehet
Sziasztok!
Nem írtam még azt hiszem ebbe a fórumba soha, de gondoltam most beleugatok egy picit. Nekem volt egy 2003-as CRF450-esem és mielőtt megvettem volna már akkor is mentek ezek a crf szar, a crf szelephibás stb. tanácsok. Mégis megvettem, igaz hozzá kell tennem, hogy az akkor 3 éves motor még szinte újszerű állapotnak örvendett. Majdnem 2 évig használtam kizárólag crosspályán és ez kb. 50-60 üó. lehetett. 1 szívószelepet és 1 vízpumpaszimmeringet cseréltem a kopó dolgokon kívül.... A kedvenc motorom volt a mai napig, azóta is bánom amikor eladtam.
Nyugodtan vegyél CRF-et ha az tetszik, de figyelj oda a vásárlásnál (természetesen ez minden más típusra igaz)
Hát azért ez nem igaz hogy 2-3 havonta. Gondolj bele akkor ki menne 4T-vel? 2-300 ezer forint max. évente de attól is függ hogy használod, hogy tartod karban, mennyi üzemórát raksz bele, stb. De nyilatkozzon az a CRF-ről akinek van/volt.
ismerős az az osztrák szúnyog nekem