Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem baj,csak átlátszó legye,hogy lássad mikor szakad ketté a motor
Lehet, hogy tudom, csak nem ezzel a tájszólással
Az az
Figy bocs a tudatlanságomért, de mi az a tesázás?
Nem zúztam én azt Jó kis gép ha el nem baszták.Nem kell a blokkot kiszedni a heggejtéshez,de lehet azt tesázni is
Nincs.Aminek van, annak meg van
Ha belül vannak , akkor valszeg szét kell majd rendesen kapni a motrot

Ahogy elnézegetem a képeket az adatlapodon, te rendesen zúzhattad a a kis Cr-t

amúgy kb mennyit lehet alkudni ilyen repedések miat kb?
mert ha már 80km-t utaznánk akkor már érdemes lenne motorral hazatérni
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a 2ütemű krossz motoroknak (cr,yz,kx)nincs alapjáratuk? vagy csak én nem találtam állítási lehetőséget...?!?!?!?
Nálam volt 7,és mind a bölcső résznél,a blokk körül.
Még mindig jobb mintha
És körübelül hol keressem majd azokat a repedéseket?
kb mennyi van belőle?
nagyon vicces fiú ez a Bence 14
Bocs de ezt nem tudtam kihagyni
Mi az a érdemes eb? Valami kutyafajta
Hátha megcsinálod,jó az.Én már nem foglalkoztam vele,lehet ő se
amúgy mennyire lenne tartós a heggesztés?
Vagy érdemes eb új váz után nézni?
(az meg gondolom egy jó 40-50 biztos)
lendkerék ,azt meg a légszűrőházben keresd ott van az alakulótér kulcsa mellett
Bocs de nem ugrik be mi az a lehúzó, meg hol van
Próbáld meg,a blokkal nem lesz bajod,de a vázat repedéseket keresgélve nézd át rendesen és csináld meg.a többi jó.Ja és ha megvetted jelentkezzél nálam,mert speckó lehúzója van,úgy csináltattam,gyárinál másabb a mérete,mert szar volt benne a menet.Ha nem csináltatott hozzá,akkor a blokkhoz nem nyúlhattak.
Szerintem jó vétel lenne ha csak azt nézed hogy eladod a Gold fren villát belőle már jól jártál
Igzából még nem vok nagy rider (kb tudásom : http://www.sportmotor.hu/motor... )
2. motornak lenne, igazából csak a kora miatt kérdeztem, mert a külsejlével nincs problémám.
De ha tényleg így "fel van újítva" a blokk , és még egyben van akkor érdekelne a dolog

HA meg nem lesz egybe akkor kialkudjuk a csávót
bocsi a cime egy kis dédesi pályarészlet
Az adatlapomon van egy videó cimbi gyakorol címmel meg esheted, hogy nem séta motorozásra volt használva
benne van a pakliban. kár, hogy nem volt időm megismerkedni vele jobban. jó kis gépek azok.


ja szemezek a hondával...az újaknak tetszik a váza, javára vált a sok újítás. kérdés a motor, megbízhatóság....

neked? már csak utcai?
A cimbim 2008 év végén vett egy crf 450 est 2007-es modellt igaz zsír újan. Eddíg bele szaladt 160 üzemóra, aminek 80%-a cross pálya volt. 10 üzemóránként olajcsere, rendesen takarítva a légszűrő minden motorozás után. Eredmény: a szelephézagok nem mentek el 1 századot sem. Most lett szétborítva, lett benn cserélve dugó alapméretes mehetett vissza, vezérmű lánc meg ami kell, főtengely is ki lett cserélve, de csak biztonsági okból mivel lógása semmi nem volt. A szelepekhez nem lett nyúlva.
Ja hát az számodra nem volt jó vétel...lelkiismeret furdalásom is volt miatta, de nálam tényleg semmi hibája nem volt.
Olvastam, hogy te is hondával szemezgetsz.