Rendes tőled, hogy segíteni akartál másnak, jó szándék van benne, de van olyan pillanat az életben, mikor egy őszinte "nem tudom" többet segít, mint egy félrevezető találgatás.
A csika annyit írt nekem annak idején hogy '89 cr-rel neki is voltak ilyen gondjai de azok gyűrű gondok voltak. Tünetek kicsi szikra stb. Én meg félreértettem biztos mert én nem értek a motorokhoz annyira mint ktm meg a többi motorszerelő mester! Asszem befejeztem a fórumozást mert ide egyes emberkék fikázni járnak
nem azért vittük a szerelőhő ja és nem az én motoromrolvanszó azért vittük a szerelőhöz mert vet asrác 1 cdi-t de kicseréltük nem volt jó úgyse na netalálgasunk hogy mi van vele se multiméter se adatok semmi akkor így honantudjam hogy mihez nyuljak
Helóka,én olyat nem írtam,olvasgassál vissza szépen. Ha meg érdekelnek a szerelés részletei,mi a fasznak hordod,jeladó,gyújtótekercs meg doboz cserére szerelőhöz a motort?Ahhoz nem kell ész,a legbonyolultabb szerszám hozzá a lehúzó
Azzal,hogy elmondom miket nézz vagy mérj nem leszel elöbre,mert se szerszámod se műszered,de még csak tudásod sincs hozzá!Aztán lehet magad felhúzni,de a távszerelésnek nincs sok értelme!
csika ha vagy légyszíves meséld már el nekem a gyűrűnek miközevan a gyújtás hoz nagyon kiváncsivá tettél, meg amugy is engem érdekelnek a motor szerelés részletei.
A 'nagyöregeknek' kell megköszönni, tőlük van...
faszom se akar ezért is pénzt adni...
Ilyen egy mondatot
tudnátok nekem abban segíteni,hogy az úszószint állításnál a 16mm-t honnan kell mérni?