Elárulnám hogy azért volt olyan hangja mert nem volt szelephézag, meg a vezérműlánc is laza volt. Szal szerencsére nem nyert hogy főtengely. Egyszerűen verte a szelepet xD
na szal, hol is kezdjem, mondjuk az elejénél. Most jutott az eszembe, hogy még soha nem szettem le a tankot, hogy megnézzem milyen szikrát ad. Hátha jó volt... Idáig úgy indítottam el, hogy nyomtam a leállító gombot 3 gyengébbet rugtam rajta, majd elengedtem és 1 nagyot. Így mindig pöcc-röff. Gondoltam, mi van ha ugyan azt megcsinálom most is. Meg drága laposracer barátom aka Attila adott egy két tanácsot. Szal végig nyomtam a gombot és így is adott néha szikrát. Jelzem csak néha és azaz csak egyszer. Hiába nyomtam tovább csak egyszer adott szikrát. Faterommal megnézettem mert elektroműszerész és a leállítógomb csupasz kábeleit összeérintette majd szét és ezt gyorsan és így már tökéletesnek tűnt. A megszakítóra gondoltunk, szétszedtem megint csak lecsekkoltuk és ugyan csak semmi baja. Tehát a motornak semmi baja és még sincs szikra. Mondom wtf?! Kerestem szerviz manuálokat és az elektronika robbantottján találtam meg hogy van benne egy elektronika ami csak így engedi indítani a motort. Aztán már csak annyi volt hogy kimentem és megpróbáltam hogy jó-e. Majd megint újra és még 1x megcsináltam és láss csodát pöcc-röff megint Tehát semmi baja nem volt
Ne bohóckodjá má,komolyan kérdem! Ennek még a hűtője is vadiújszerű,meg majdnem mindene 94-es.Nicasilos alapos henger,fasza,dugó hajtókar kell bele.Futómű,váz-fék minden baba.