Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nap, az csodás volt, de a motorod, az meg ISTENI

Jó lesz, megtartjuk
szasztok,megvolt ma a nagy teszt csodás nap volt
szaisztok! nekem kv egy fél éve valaki küldött itt a forumba egy linket ami egy olyan oldal volt ahol a cr 125 öknekvolt a különböző évjárata és leírásai . na most ez nagyon fontos lenni kösszi mindenkinek
http://www.filefront.com/14670...
Csak ha még valakinek nincs meg.
Lehet gyakorolni a rendeltetésszerű használatot!
Nem tudom mi igaz ebből, de az előző gazdája új motorként vette, ez volt az első crossmotorja, egy évet használta. Aztán kitalálta, hogy neki 4t kell és beszámították neki egy SX-F-be.
Uff mindenkinek!
Jól emléxel kb 40 km
Nagyon jól néz ki az új gép. Látszik hogy vigyáztak rá még esni sem nagyon estek vele
Danke
Kakukk! Küldj nekem légyszi egy pontos postacímet, ahova fel tudom adni a motyit! email címem tudod.....
95%-ban rádiót hallgatok
...azért ha zenét szeretnél hallgatni, és gondolkodóba ejtő klippeket nézni, ezt ajánlom: http://www.youtube.com/watch?v...
Köszi
Bocs mindenkitől ezért a kis OFFÉRT
http://www.youtube.com/watch?v...

Günther, Ding Ding Dong (Ooh, You touched my tralala)
Egy amerikai fórumon olvastam az alábbiakat:

(ööö, be akartam másolni, de inkább lefordítom)

"...a CDI elektronikus vezérlő egységnek három féle meghibásodási oka lehet, több, mint 20 éves tapasztalatom alapján: EGY: gyártási hibából adódó kontakthiba, mely évek alatt, a rázkódástól alakul ki, ilyennel EGGYEL találkoztam. KETTŐ: túlfeszültség, túltöltés: az akkumulátorral, lámpával utólag felszerelt krosszmotorokon, HÁROM: mechanikai sérülés, azaz törés, kiszakadó kábelek."
Kicsit nagyon OFF valaki nem tudja ebben a videoban a csaj amire táncol annak a számnak a címét?
Ebben a vidiben
Figyu! A CDI-n kívül minden egyes gyújtás-alkatrészt ki tudtok mérni egy multiméterrel (jeladó, tekercsek, gyertyapipa, trafó)! Adatok a Haynes-könyvben benne vannak, lapozz vissza tegnap, vagy tegnapelőttre, valaki feltöltötte valamilyen tárhelyre (itt van a fórumban a link), onnan le tudjátok szedni. A CDi legyen a legutolsó! Ha ezen kívül az összes gyújtás-alkatrész stimmel, akkor valóban CDI-hibás. Persze ne felejtsétek el megnézni a vezetékeket sem, ne hogy csak egyszerű vezeték törés okozza a problémát.
köszönöm a válaszokat de szerintem ez lesz a gond már gyertyát cseréltünk amultkor de csak pukadozot néha vagy a jeledólenne szerintetek?
Ezt Pécsen vetted a Vario-ba? Szegény Cr egyedül volt ott a sok KTM és Aprilia között
Ezé,visszamászok a plafonra,giiipszikartonotolni,allegalább mennyugtat
Egyébként ez nekem is meggyőződésem! ...technológia ide - vagy oda!
Írtam a múltkor...az enyémbe 96 'péz lett volna!
Az,hogy bűvészdoboz,nemlátod benne a 600 ft-ot érő binyügéket
Az! ...hogy rohadnának meg! mi a fax kerül 100 lepedőbe abban a szarban? El nem tudom képzelni!