szaisztok! nekem kv egy fél éve valaki küldött itt a forumba egy linket ami egy olyan oldal volt ahol a cr 125 öknekvolt a különböző évjárata és leírásai . na most ez nagyon fontos lenni kösszi mindenkinek
Nem tudom mi igaz ebből, de az előző gazdája új motorként vette, ez volt az első crossmotorja, egy évet használta. Aztán kitalálta, hogy neki 4t kell és beszámították neki egy SX-F-be.
"...a CDI elektronikus vezérlő egységnek három féle meghibásodási oka lehet, több, mint 20 éves tapasztalatom alapján: EGY: gyártási hibából adódó kontakthiba, mely évek alatt, a rázkódástól alakul ki, ilyennel EGGYEL találkoztam. KETTŐ: túlfeszültség, túltöltés: az akkumulátorral, lámpával utólag felszerelt krosszmotorokon, HÁROM: mechanikai sérülés, azaz törés, kiszakadó kábelek."
Figyu! A CDI-n kívül minden egyes gyújtás-alkatrészt ki tudtok mérni egy multiméterrel (jeladó, tekercsek, gyertyapipa, trafó)! Adatok a Haynes-könyvben benne vannak, lapozz vissza tegnap, vagy tegnapelőttre, valaki feltöltötte valamilyen tárhelyre (itt van a fórumban a link), onnan le tudjátok szedni. A CDi legyen a legutolsó! Ha ezen kívül az összes gyújtás-alkatrész stimmel, akkor valóban CDI-hibás. Persze ne felejtsétek el megnézni a vezetékeket sem, ne hogy csak egyszerű vezeték törés okozza a problémát.
Jó lesz, megtartjuk