Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adjatok már valami tanácsot pls mert begolyózok. Amit tudok eddig. Dinamó jó tekercs nem szakadt az impulzus kapcsoló jó a trafó jó a gyertya jó és ahol lenni kell ott van feszültség is. Talán még egy jó kis kapcsolási rajznak örülnék. CRF 250 X-hez van de az egy csöppet más.
A dilije Talán ő jön,talán
Ja,amúgy szevasz
Nem-nem,nemcserínek,más jön,nagyobb beruházós me még hótrégi veteránra se cserílik el
Szevasz, lesz akkor 1991-es CR125 a TE610 helyett?
Többet tudol,mint én Asse tudom mi az a slusszgomb
Érdekes, valóban. Igaz, szerte a világon több millió krosszmotort így indítanak be a hatvanas évek óta az emberek, és eddig senkinél sem jött elő ez a "hiba". Ideje szólnod mindenkinek, hogy ne rugdossák a motort lenyomott slusszgombbal, még ha eddig ezt tették is (gond nélkül), mert Orvilnak 2009-ben a full gyári CR-jén leégett a kábel.
érdekes, akkor mitől égett szét a vezetékem? merthogy nem a villám csapott bele, az biztos, és durva vezeték van rajta, forrasztani is halál ... mindegy
Ezt még október 10-én írtam be, egy amerikai krosszos fórumon írta egy szerelő fickó:


Egy amerikai fórumon olvastam az alábbiakat:

(ööö, be akartam másolni, de inkább lefordítom)

"...a CDI elektronikus vezérlő egységnek három féle meghibásodási oka lehet, több, mint 20 éves tapasztalatom alapján: EGY: gyártási hibából adódó kontakthiba, mely évek alatt, a rázkódástól alakul ki, ilyennel EGGYEL találkoztam. KETTŐ: túlfeszültség, túltöltés: az akkumulátorral, lámpával utólag felszerelt krosszmotorokon, HÁROM: mechanikai sérülés, azaz törés, kiszakadó kábelek."
én többet nem, és nem is javalott, kinyirhatja a cdi-t, az meg occso dolog, mint tudjatok ....
a cdi elektronika nem megy tönkre csak úgy ugye?
Emiatt ne aggódj, ezeket így kell indítani. Tuti nem ez okozta a bajt.
Én is így indítottam szinte mindíg, most lehet, hogy megadta valami magát? Egy új cdi elektronika 105'000 ft
Sajnos nem mert úgy mértük a feszültséget mikor össze volt téve. Köszi a tippeket végig próbálgatom, remélem jutok valamire, mert már esz az ideg
3 óra után tudok biztosat mondani, hogy megyek-e arra.
Van valami hír a mai napról?
Én is
Érdekes, én minden krosszmotornál hidegen szivatóval az első 1-2 rúgást benyomott slusszgombbal pumpálom meg
eccer benyomott leállító gombnál rárúgtam. a cdi nem ment tönkre, de a kábel egyszerűen átégett, és a gyári, forrasztani is halál kábel ....
jo volt mindig lefullasztani, amit kabelt csereltem :-)
ETZ-n volt hasonló: ha levettem, majd ráadtam a gyújtást, egyet szikrázott a gyertya, többet nem. Újra gyújtás le, majd vissza, egy szikra. Nem hiszem, hogy ez sokat segít rajtad, de akkor nekem a gyújtókondenzátorcsere segített.
Nem lehet, hogy össze nyomódott pár vezeték a dekni visszarakásakor?
Csoki!

Sajnos a motorom elromlott ezért kérném egy hozzáértő segítségét. Egy CRF 250R '05 motorról van szó. A dolog úgy történ, hogy elvittem a dekniket színterezni mert már eléggé kopottak voltak. Előtte szépen levettem a gyújtás az oldaláról. Tegnap jött meg a színterezett dekni. Összetettem, de nem ad szikrát csak 1x mikor megnyomom a leállító gombot és rugok rajta egyet. Utána akármeddig rugdosom nem ad szikrát, csak ha megint megnyomom a gombot. Milyen hiba az ilyen? Ebben csak az a vicc, hogy faterom elektroműszerész. Minden kábel lekövettünk, és átnéztünk. A tekercs nem szakadt. Feszültség és test mindenhol van, a kapcsolót is szétszettük, de semmi eredmény. Azt tudom, hogy a kapcsoló az bontó, nem záró szal mindig érintkeznie kell a kábelnek. Hiába fogjuk össze a kábelt akkor is csak 1 szikrát ad ameddig el nem engedem és újra hozzá nem teszem. Ez ismétlődik körbe-körbe. Mielőtt szétszedtük a deknit azelőtt minden tökéletes volt. Gőzöm nincs mi lett vele, áltó helyében elromlott . Tanácstalan vagyok. Valaki adhatna egy életmentő tanácsot.
Csá! Ránézésre, nagyon tuti a cuccos! Amíg bírja a régi, addig marad. Ha elhányja magát, akkor jön a prototípus-próba!
Hali! Köszi! Jónak tűnnek, majd megemlítem a yamahásoknak, lehet érdemes lenne megfontolni, akkor nem lennének lerúgva az élek.