Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valami tehetség is szorult volna belém, nem csak az akarat, akkor biztosan értékelném a különbséget. Nincs bajom ezzel sem!
Emlékszem Imi is mennyit szenved vele. Tavaly is állandóan a szimeringet kellett cserélgetni, érzékenyebb a porra, sárra (biztosan jobb, nem mondom, hogy nem). Jó nekem a hagyományos, és ez komoly.
Hali skacok! faszán eltörtem a kuplung konzolomat, mennyibe kerül egy olyan új-ba?
Az kicsit durva lenne azért rá
Első fékrendszerem csak dupla van, kéttárcsás motorhoz, Kawasaki gyorsaságihoz. A fékkartól le a fékbetétekig, olajjal, kompletten.
...ja és félig kopott gumik, főleg hátsó, és tankbőr CR-re, és elsővilla-befogók...és...
Hello!
Csak érdeklődésképpen(majd simsonra akarok tárcsaféket előre)mennyiért vesztegetsz egy első féknyerget?
állapota nem lényeges működjön az a lényeg.
Kormányom (picit görbe) nekem is van vagy 2, meg gázszektorom, idomok, nyergek, blokközép, főtengely, h. fék, kuplung, hibátlan hátsó villák....egy csomó minden...
van kormányom vas meg alu is extra kedvezményes,nem tökéletes,némi tekerés segítene rajta, viszont neked ingyé van
fordítottból is van,csak annak kicsit más a vonzata
na ennek örülök ha jobban fog csillapítani,értem amit mondani akartál,baromi sok egyezés van crnél a különböző évjáratoknál
Elképzelehető amit mondasz. Nekem még nem volt semmilyen aluvázas Cr úgyhogy annyira nem vagyok otthon a témában mint te. Amúgy meg nyugodtan okoskodj
sehogyan, elveszeteni azokat a tulajdonsagait az olaj, amely miatt szukseg van ra, nem erdemes sporolni 4ezer forinton, ez nem az a sport.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Megnézem a krómot a becsúszószáron, a porvédőket, szimmeringet.Viszont van 1 liter 10W és egy 1 liter 2.5W olajam.Nem akarok újat venni, hogyan tudnám kikeverni 5W-re a kettőből?
itt van egy pár robbantott rajz, teló is többek közt.
http://www.cmsnl.com/honda-cr2...
Amúgy meg ismerem a bőrt, régebben készítettem lovaglókantárt, meg maroklőfegyver tokokat, tudom hogy kell kezelni. (Meg lovagoltam vagy 15 évet, ott meg aztán volt mit karbantartani bőrből! )
Igen, ezzel tisztában vagyok, de mondjuk egy kb 1 mm-es (de akár 0,5 mm-es) marhabőr nem fog felhasadni egy karcolástól. Most ugyanis így jártam. Még csak nem is estem, hanem a lányom pit-bike-jának a futóról való levételekor beleakadt valami (lett rajta kb egy 1,5 cm-es hasadás). Na ez a mocizás végére lett vagy 4-5 centi, több irányban is berepedve. Amennyire az megázhat, attól nem lesz baja!
Bár az is igaz, hogy a fordított telók - bár sokkal jobban hangolhatók - érzékenyebbek a porra, sárra (szerintem). Lehet nem ártana pl. harisnya a tiedre (bár erről is hallottam ilyen véleményt is, - meg olyat is).
A valódi bőr nem túlzottan szereti a vizet Vagyis szereti csak utána nem szabad hagyni, hogy kiszáradjon vagy valami ilyesmi...
Amúgy működnek az én villaszáraim is, csak mivel említettem hogy más konstrukció, nem annyira hatékony, meg valószínűleg kicsit sűrűbb olaj kellene bele!
Azt is érdemes lehet megnézni, hogy a teló krómja épségben van-e. Ha repedezett, akkor hiába az új simmering.
Sikerült visszahajtanom az eltekeredett kormányomat ... Csak eltört . Mondjuk erre számítottam.
Van valakinek occcsó kormánya, ami nem túl szép, meg használt, de jó?
Hali! Nem konkrétan arra gondoltam én sem (és szerintem a Zoli sem, hogy ugyanazon típuson belül, de eltérő évjáratban egyezhetnek az alkatrészek (a példa sem ez volt). Az egyes különböző típusok közötti (mint amit a Zotya is példának felhozott: 250, -és 500 esetében a berugó mechanika) egyezésre gondolt(unk).

Amúgy meg alakul a "molekula" , a tőled kapott szárak a belső felépítésüknek köszönhetően (teljesen más konstrukció) sokkal jobban csillapítanak. Ma vettem új olajat, meg villaszár szimeringet. A teflongyűrűket lehet cserélni kellene, de finoman 2000-es papírral vizesen eltávolítom róluk a felhólyagosodott teflont (a külső teflonozásúak csak a szarok), és méretre nyújtom, aztán el fog még menni szerintem egy szezont bőven! 15 ropi lenne a két villaszárba a csúszógyűrű, most erre nem nagyon van már zsé, figyelembe véve, hogy az üléshuzatot is át kell húzni (csak most már nem bízom a véletlenre, elmegyek valami cipőkellék-kereskedésbe és veszek rá valódi bőrt).
Az enyémben 12 es és 15 ös keveréke van tekintettel a súlyomra és a rugóim puhaságára. És így nagyjából jó nekem, sőt még így is van hogy sikerül lekoppantani néha néha a telókat.
Szeva! Valóban 5w olaj kell a szárakba gyárilag, de mindemellett nagyon oda kell figyelni a por-védelemre! Nem tudom, hogy a porvédőid (a villaszár szimereingek felett) milyen állapotban vannak? Ha már nincs rendes élük (vagy be van már keményedve az anyaguk, vagy ha a "rugós-gyűrűs változatnál a rugók már ki vannak nyúlva), akkor nem fognak rendesen tömíteni. Én pl. a porvédő gyűrűkön túl még gumiharmonikát is használok. Ha nem véded rendesen a krómszárakat, akkor hiába teszel bele új szimeringet, 2 hónap múlva cserélheted is, mert a por úgy is belemegy! ...az egy ilyen genya!