ha perselyezni akarsz, akkor előbb ki kell forgácsolni a csapágyházból, hogy legyen "húsa" a perselynek, az meg macerás.
Keménykrómozás talán...ideig-óráig.Aztán valahol megadja magát a krómréteg és elkezd majd potyogni mint a vakolat.
igazából nem tudok rá jó megoldást....
Megérkezett a már említett Mitaka dugó szett.. Hááát, egy hüvelyezett gépbe talán beépíteném mert ott nem tud akkora károkat okozni.
Nem valami szép kidolgozás na.
így jártam...
Egy gyors kérdés: A lendkerék felöli főtengely csap ahol a 63/28-as csapágyon feltámaszkodik megkopott kb 0.06 mm-el.
Csapágyrögzítő fogta egészen 20 üzemóráig, de mostmár nem tart semmit.
Tudtok valami megoldást (új főtengelyen vásárlásán kívül)?
Perselyezés vagy keménykrómozás esetleg?
köszi előre is!
Petya
Heló! Ha van lehetőséged fogadd meg Sokadikx tanácsát! Az általános tapasztalat az, hogy az eladók 2-3-4, de nem ritkán még ettől is több évet tagadnak le a valós évjáratból. Elég sok mindent kell megnézni ahhoz a motoron, hogy dönteni tudj, leginkább pedig a felújítás költségeivel is valamennyire tisztában kellene lenni, legalább is nagyságrendileg (mert nagyon valószínű, hogy a vételár nem takarja majd azt a műszaki állapotot, amivel megnyugtatóan mersz is majd motorozni). Egy '92-es motoron biztosan van felújítani való ha csak abból indulsz ki, hogy ha te adnád el, előtte biztosan nem költenél rá 100 ezreket. Sokszor igaz a mondás, hogy olcsó húsnak híg a leve! És akkor még a látható dolgokon kívül ott a blokk, amibe nem látsz bele. Valóban vinned kellene egy hozzáértőt! Ez a legjobb tanács, hidd el!
Először is 92 esnek hirdetik vagy tényleg 92es?
Vigyél magaddal olyan valakit akinek van tapasztalata ebből a típusból, akkor kisebb az esély hogy mellé nyúlsz.
sziasztok srácok! holnap megyek megnézni egy 1992-es honda cr250r-es crossmotort!(230 000) mire figyeljek oda,, milyen elúőnyei és hátrányai vannak a motornak, alkatrészellátás, alkatrész ár? szervízigény, szervízköltség, megbízhatóság, erő,... légyszi írjatok egy pár információt/ tapasztalatot. köszönöm előre is a válaszotokat.
Sziasztok!
A hétvégén behúztam egy cr125-öt!Használgatnám is egy kicsit,de nagyon keménynek találom a futóművét!
Esetleg tudnátok segíteni,hogy miként állítsam be kb. a gyári értékeket?!
Évj.2000
Köszi előre is a segítségeteket!
Keménykrómozás talán...ideig-óráig.Aztán valahol megadja magát a krómréteg és elkezd majd potyogni mint a vakolat.
igazából nem tudok rá jó megoldást....