Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha perselyezni akarsz, akkor előbb ki kell forgácsolni a csapágyházból, hogy legyen "húsa" a perselynek, az meg macerás.
Keménykrómozás talán...ideig-óráig.Aztán valahol megadja magát a krómréteg és elkezd majd potyogni mint a vakolat.
igazából nem tudok rá jó megoldást....
Holnap lefényképezem!
Képed van a dugóról?
Sziasztok,

Megérkezett a már említett Mitaka dugó szett.. Hááát, egy hüvelyezett gépbe talán beépíteném mert ott nem tud akkora károkat okozni.
Nem valami szép kidolgozás na.
így jártam...

Egy gyors kérdés: A lendkerék felöli főtengely csap ahol a 63/28-as csapágyon feltámaszkodik megkopott kb 0.06 mm-el.
Csapágyrögzítő fogta egészen 20 üzemóráig, de mostmár nem tart semmit.
Tudtok valami megoldást (új főtengelyen vásárlásán kívül)?
Perselyezés vagy keménykrómozás esetleg?
köszi előre is!
Petya
http://www.motorera.com/honda/...
Itt be tudod azonosítani az évjáratot külalak és motor alvázszám alapján
Heló! Ha van lehetőséged fogadd meg Sokadikx tanácsát! Az általános tapasztalat az, hogy az eladók 2-3-4, de nem ritkán még ettől is több évet tagadnak le a valós évjáratból. Elég sok mindent kell megnézni ahhoz a motoron, hogy dönteni tudj, leginkább pedig a felújítás költségeivel is valamennyire tisztában kellene lenni, legalább is nagyságrendileg (mert nagyon valószínű, hogy a vételár nem takarja majd azt a műszaki állapotot, amivel megnyugtatóan mersz is majd motorozni). Egy '92-es motoron biztosan van felújítani való ha csak abból indulsz ki, hogy ha te adnád el, előtte biztosan nem költenél rá 100 ezreket. Sokszor igaz a mondás, hogy olcsó húsnak híg a leve! És akkor még a látható dolgokon kívül ott a blokk, amibe nem látsz bele. Valóban vinned kellene egy hozzáértőt! Ez a legjobb tanács, hidd el!
Először is 92 esnek hirdetik vagy tényleg 92es?
Vigyél magaddal olyan valakit akinek van tapasztalata ebből a típusból, akkor kisebb az esély hogy mellé nyúlsz.
Helosztok keresek Budapesten kb 1500-2000ft környékén hátsó 18as cross gumit.Ha van valakinek írjon rám mert érdekelne!
sziasztok srácok! holnap megyek megnézni egy 1992-es honda cr250r-es crossmotort!(230 000) mire figyeljek oda,, milyen elúőnyei és hátrányai vannak a motornak, alkatrészellátás, alkatrész ár? szervízigény, szervízköltség, megbízhatóság, erő,... légyszi írjatok egy pár információt/ tapasztalatot. köszönöm előre is a válaszotokat.
Sziasztok!
A hétvégén behúztam egy cr125-öt!Használgatnám is egy kicsit,de nagyon keménynek találom a futóművét!
Esetleg tudnátok segíteni,hogy miként állítsam be kb. a gyári értékeket?!
Évj.2000
Köszi előre is a segítségeteket!
Oké, köszi a segítséget!
Alaposan gondold meg, én pl. nem bízom semmilyen kereskedésben. Csak azért ne vegyél ló helyett szamarat, mert beszámolják a csikódat.
2008as CRF250R kerül 1 millába.
2006os CRF 250 meg 850 Ezerbe....

nem ér annyit az a papír...
Ez meg a másik...Ő beszámolná, csak még nem hívott vissza, hogy cserélné vagy fizetni kéne még rá...
bocs, nem jó linket szúrtam be.

a helyes:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_
cr_250_r-3246882
Az árát ha összehasonlítom: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_crf-3276157


...tudom, ő nem számolja be a GG-t, de akkor is...
Értem, erre voltam kíváncsi, köszi!
Van rajta aztán ennyi, ne azzal a hülye rendszámmal foglalkozzatok már, hanem a motorral...
Akkor meg minek fizetnél többet árban azért, mert műszakis. Ha ugyan ez az egyáltalán. Amúgy meg drága. 2007-est lehet kapni 900 körül.
akkor meg minek rá a rendszám+műszaki ?
Ki mondta, hogy utcára kell?
Mi a szent szarnak neked egy KROSSZMOTOR utcára? Üzemórás?
Kb. annyi értelme van, mint tollseprűvel kapálni.
Lehet vizsgáztatással is foglalkoznak
1 hengeres V motor, 60 Le vízhűtés, szabályozott katalizátor,

a dumájuk jó...de hogy ez hogy kap még egyszer műszakit...meg MINEK...
Vélemény:link ? Mennyi a reális értéke? Gas Gas SM szettel reális csere lenne, max mennyit lenne érdemes rádobni a CRre?