Szia redbull! egy magánembertől vettem, és lecsaptam rá, mert rajtam kívül még 10en érdeklődtek, és utánam(6:15perc) már tíz perccel jött a következő vevő, úgyhogy szerencsés voltam, és jó hogy megvehettem. nagyon szép állapotban van, ezt tényleg kifogtam, de elviszem a szerelőhöz, h nézzen át rajta minden csavart, és cserélje le az olajat.
Valaki légszi linkelje már be megint egy embertársunk kedvéért a Bill Haynes szervízkönyvet, nekem már foalmam sincs hol van, CD-t meg nem akarok írni megint, meg kínlódni a postával.
Hali! Matlé felhasználónevű barátunk 1 hete vett egy 2003-as CR 250-est igen gondos - egyébként autószerelő - gazditól (5 üzó-ránként olajcsere + 3-4 üzemórás dugattyú). Ránézésre valóban tipp-topp a moci! Olvasd vissza ebben a fórumban a 21087, 21106, 21108, 21110- es hozzászólásokat és nézd meg a hozzá csatolt képeket! Jót akarunk hidd el!
én is grat hozzá, de indulj ki abból, hogy minden gazda gondos, legalábbis azt állítja magáról, meg azt mond amit akar.
Ahogy Sokadikx is mondotta volt, legalább a hengert szedd le...
SZIASZTOK SRÁCOK egy HONDA CR250R boldog tulajdonosa lettem ma 6:30 perckor. 230 000 ft-ért vettük, egy nagyon gondos gazdától, minden jó rajta pöcc röff indul, és esztétikailag is gyönyörű, nagyon örülök neki, majd hétvégén csinálok képeket, és felrakom, mindenkinek jó motorozást
basszameg a legfontosabb dolgot meg kihagyom...
ha feltöltés szimpatikus,akkor azt azért úgy,hogy a kopott tengelyről feltöltés előtt azért legalább 2 mm-t le kell esztergálni.
de az se rossz ötlet ha egy anyagában megfelelő huzallal (X96) fel van töltve a kopott tengely, majd csúcsok között fel van esztergálva a gyári méretre. Sőt sztem ez a legjobb megoldás. Persze szakszerűen előmelegítve a tengelyt, majd utánna feltöltve.
és akkor nincs több mukocsolás a csapágy-tengely kapcsolattal.
van ehhez kimondottan un. csőrös tokmánypofa, ami be tud nyúlni a golyók közé. de ahhoz egy nagyon jó főorsójú eszterga kell ,mert baromi hamar szét tudja rázni egy nem központos csapágy az egész cuccost. Főleg egy főtengelynél, ami pörög mint a veszett.
Gondoltam a görgőzésre+ csapágyrögzítő csak belegondolva hogy egy jól megmunkált felületnek sikerült kb. 5-6 század mm-t lekoponia, akkor meddig fogja bírni? Igaz ezután is lehet majd perselyezni vagy ismét gondlkodni, de a fene se akarja annyit bontogatni.
Csapágy belső gyűrű kimunkálását megtudják oldani pontosan? Hogyan fogják meg a belső gyűrűt?
Bocs, hogy egy kicsit off, de nagyon kell a segítség!
köszi:Petya
1mm-es falvastagságú mérethű perselyt baromi nehéz csinálni. Az olyan kevés, hogy esztergálásnál már nyeklik-nyaklik, és mire leszúrja a szaki már lötyög is a tengelyen. 2 a minimum...sztem
megpróbálhatod egy pontozóval kicsit felütni a tengelyt, de ezt nem én mondtam...ez amolyan sufni tunning
forgácsolóéknál, ha egy J5ös (csapágyillesztés) minuszosra sikerűl akkor fel szoktág görgőzni. Az egy olyan recés görgő, amivel nyerhető pár század plussz....
Köszi a segítséget! Kicsit félnék attól a felhegesztéstől. Nem tudom hogyan tudnák valóban feszültség mentesíteni.
Na mindegy valami lesz...
megkérdezhetem honnan való a mocid ?
Ahogy Sokadikx is mondotta volt, legalább a hengert szedd le...
ha feltöltés szimpatikus,akkor azt azért úgy,hogy a kopott tengelyről feltöltés előtt azért legalább 2 mm-t le kell esztergálni.
és akkor nincs több mukocsolás a csapágy-tengely kapcsolattal.
Csapágy belső gyűrű kimunkálását megtudják oldani pontosan? Hogyan fogják meg a belső gyűrűt?
Bocs, hogy egy kicsit off, de nagyon kell a segítség!
köszi:Petya
forgácsolóéknál, ha egy J5ös (csapágyillesztés) minuszosra sikerűl akkor fel szoktág görgőzni. Az egy olyan recés görgő, amivel nyerhető pár század plussz....
hát...csere...