Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké. Akkor kéne 20 vödör, és olyan 5-6 készletnyi ecset. Jó lesz az a nappaliba és az előszobába is.
uber kira egyikre csak ell jutok vegre
hááj
szeptember 6 monor
szeptember 20 hódmező
aztán október akármennyi nyársapát
hallo mester mikor lesz kovetkezo versenyed?2 honapot otthon leszek uber frankon ki tudok menni szurkolni
akkor tényleg fos lehet...
van amikor már szinte motorozhatatlan...lehet nem éri meg kimenned
hali.csak annyi hogy merre van és milyen,még nem jártam ott....
van itthon mosható fehér diszperzitem,csak neked még ecsetet is adnék ajándékba
Sziasztok!
HA már az olajokrol beszéltek én most a CR-be Iphone Box 2T shyntetic váltóolajat tettem....
Az jólesz?
Tud valaki itthon kedvező árban teljes FEHÉR idomszettet a gépemre? 2003 CR250R, ugye. Elhatároztam, hogy picit szebbé varázsolom, megérdemli.
A 10W-40 olajnak kisebb a belső súrlódási értéke azaz a viszkozitása (hígabb).
Ezért kevesebb a teljesítmény vesztesége, ez miatt rakják verseny motorokba. Meg úgy is sűrűbben kell cserélni, nincs ideje nagyon felhígulni.

A motorolaj ugyanolyan gépalkatrész, mint bármely csavar a motoron. Akárcsak a csavarnak az olajnak is van mérete, ez a viszkozitás (10W-40). Az olaj terhelhetőségét a teljesítményszintje (SF,SG) határozza meg, ezt a csavaroknál szakítószilárdságnak nevezzük.
500 2t pályára,na az a kemény!Szerintem tényleg ember kell a kimotorozásához és olyan még nem sok született!most már nem az erővel versenyeznek hanem a futóművel.
pedig az ipon az eggyik legjobb olaj ami jelenleg létezik,
és 2t váltoba-ba még jok az ATF dexron3 automata válto olajok is,,

igaz hogy az epres keverék olajátol hányingerem lessz egy idő után, főleg ha valaki mögött kell belélegezni,,
deha a tiédben van akkor ugysem érzed,
fiatal vagy és boho, de majd kinövöd ezt is, vagy nem, de az meg a te bajod lessz

csinálhatod itt az imagegyártást az 500 2t-nek ,hogy hudejo meg hude erős, meg hude király, akkor is egy kutyaszar, kihaltak mint a dinok,és ez nem véletlen,

amugymeg csak szolok ha még nem tudtad volna eddig akkor pályán nem az erő az isten , hanem a futomű,

sok sikert az 500-as 2t-vel valo pályázáshoz, csak aztán nehogy egy általad nyugdijasnak tartott 250 4t körbe motorozzon
Gyárilag pedig ez van előírva, 10w40.
http://motorparts.hu/index.php...
jajj.
ez rossz helyre ment,bocsánat!
na valaki hengerfejet?
értem én hogy non-stop de meddig van nyitva::--))?
utolsó motorozásom valamikor 15 éve egy etz volt amibe nem igazán fektettünk nagy hangsúlyt az olajra de ezt azért megóvnám amíg tudom!
nekem csak azért volt gyanús a 10 w 40 mert ugye itt váltorol beszélünk amibe általában 75 90 vagy 80 90 megy!
az ipone olajról még nem is hallottam ezért nem értettem!
ja könnyebben befolyik mert nagy a "hézag"
én így hallottam
Tehát ahol nagyobb a kopás, oda nehezebben folyik be az olaj, ezért kell sűrűbb.
Gondolom azért kell sűrűbb olaj mert a sűrű olaj több ideig marad a kenendő alkatrészeken de viszont a hígabb olaj meg befojik szűkebb helyekre is de nem marad meg olyan sokáig mint a sűrű. Ezért kell pl. fiatal autóba hígabb olaj mert ott még minimális a kopás és befolyik az olaj de egy öreg autóba meg kell a sűrű mert az már kopottabb. Remélem azért el lehet rajta igazodni
Melyik részét nem érted? Ipone 10W40-et használok.
Inkább mondd el, miért kell sűrűbb olaj a pörgősebb motorokba.
ettől okosabb lettem:-)
ez a múltkor lemaradt!
Naaa, végre valaki ért az olajakhoz. Mindig tudni szerettem volna, hogy mi ez a sok szám és betű, melyik mit jelent, és hogy a pörgősebb motorokba miért kell sűrűbb olaj.

Én Ipone-t használok.