A 10W-40 olajnak kisebb a belső súrlódási értéke azaz a viszkozitása (hígabb).
Ezért kevesebb a teljesítmény vesztesége, ez miatt rakják verseny motorokba. Meg úgy is sűrűbben kell cserélni, nincs ideje nagyon felhígulni.
A motorolaj ugyanolyan gépalkatrész, mint bármely csavar a motoron. Akárcsak a csavarnak az olajnak is van mérete, ez a viszkozitás (10W-40). Az olaj terhelhetőségét a teljesítményszintje (SF,SG) határozza meg, ezt a csavaroknál szakítószilárdságnak nevezzük.
500 2t pályára,na az a kemény!Szerintem tényleg ember kell a kimotorozásához és olyan még nem sok született!most már nem az erővel versenyeznek hanem a futóművel.
fiatal vagy és boho, de majd kinövöd ezt is, vagy nem, de az meg a te bajod lessz
csinálhatod itt az imagegyártást az 500 2t-nek ,hogy hudejo meg hude erős, meg hude király, akkor is egy kutyaszar, kihaltak mint a dinok,és ez nem véletlen,
amugymeg csak szolok ha még nem tudtad volna eddig akkor pályán nem az erő az isten , hanem a futomű,
sok sikert az 500-as 2t-vel valo pályázáshoz, csak aztán nehogy egy általad nyugdijasnak tartott 250 4t körbe motorozzon
értem én hogy non-stop de meddig van nyitva::--))?
utolsó motorozásom valamikor 15 éve egy etz volt amibe nem igazán fektettünk nagy hangsúlyt az olajra de ezt azért megóvnám amíg tudom!
nekem csak azért volt gyanús a 10 w 40 mert ugye itt váltorol beszélünk amibe általában 75 90 vagy 80 90 megy!
az ipone olajról még nem is hallottam ezért nem értettem!
Gondolom azért kell sűrűbb olaj mert a sűrű olaj több ideig marad a kenendő alkatrészeken de viszont a hígabb olaj meg befojik szűkebb helyekre is de nem marad meg olyan sokáig mint a sűrű. Ezért kell pl. fiatal autóba hígabb olaj mert ott még minimális a kopás és befolyik az olaj de egy öreg autóba meg kell a sűrű mert az már kopottabb. Remélem azért el lehet rajta igazodni
Naaa, végre valaki ért az olajakhoz. Mindig tudni szerettem volna, hogy mi ez a sok szám és betű, melyik mit jelent, és hogy a pörgősebb motorokba miért kell sűrűbb olaj.
szeptember 6 monor
szeptember 20 hódmező
aztán október akármennyi nyársapát
van amikor már szinte motorozhatatlan...lehet nem éri meg kimenned
HA már az olajokrol beszéltek én most a CR-be Iphone Box 2T shyntetic váltóolajat tettem....
Az jólesz?
Ezért kevesebb a teljesítmény vesztesége, ez miatt rakják verseny motorokba. Meg úgy is sűrűbben kell cserélni, nincs ideje nagyon felhígulni.
A motorolaj ugyanolyan gépalkatrész, mint bármely csavar a motoron. Akárcsak a csavarnak az olajnak is van mérete, ez a viszkozitás (10W-40). Az olaj terhelhetőségét a teljesítményszintje (SF,SG) határozza meg, ezt a csavaroknál szakítószilárdságnak nevezzük.
és 2t váltoba-ba még jok az ATF dexron3 automata válto olajok is,,
igaz hogy az epres keverék olajátol hányingerem lessz egy idő után, főleg ha valaki mögött kell belélegezni,,
deha a tiédben van akkor ugysem érzed,
csinálhatod itt az imagegyártást az 500 2t-nek ,hogy hudejo meg hude erős, meg hude király, akkor is egy kutyaszar, kihaltak mint a dinok,és ez nem véletlen,
amugymeg csak szolok ha még nem tudtad volna eddig akkor pályán nem az erő az isten , hanem a futomű,
sok sikert az 500-as 2t-vel valo pályázáshoz, csak aztán nehogy egy általad nyugdijasnak tartott 250 4t körbe motorozzon
http://motorparts.hu/index.php...
ez rossz helyre ment,bocsánat!
utolsó motorozásom valamikor 15 éve egy etz volt amibe nem igazán fektettünk nagy hangsúlyt az olajra de ezt azért megóvnám amíg tudom!
nekem csak azért volt gyanús a 10 w 40 mert ugye itt váltorol beszélünk amibe általában 75 90 vagy 80 90 megy!
az ipone olajról még nem is hallottam ezért nem értettem!
Inkább mondd el, miért kell sűrűbb olaj a pörgősebb motorokba.
Én Ipone-t használok.