Lánckerékbe nekem mindig alu van nem tudom hogy sok különbség van e kettő között. Láncba nekem az "o" gyűrűs D.I.D úgyanúgy nyúlt mint a gyűrűtlen D.I.D. Ez az én tapasztalatom.
CR125-re milyen láncot ajánlotok? Érdemes megvenni az O-gyűrűset, vagy jó a sima?
Valaki a vas lánckereket ajánlja, mert az nehezebb bár, de állítólag tartósabb.
Kinek, milyen tapasztalata van? Köszi!
Szeva Jó embered van,szopogasson meg 2 hete várok a cdi-re,nagy nehezen végre feltudom hívni,azt aszongya,nemtuggya mikó lesz meg,nem egyszerű neki asse tudja jó lesz-e .Má rég vettem vóna,faszom bele a hülyékbe akik időpontot nemtudnak vállalni,vagy mondja azt szarik rá,de ne szopasson senkit,ennél jobban nem rühellek semmit .
Jó, jó. De sosem fogom megérteni, miért krosszmotorral endurozik valaki. Balettruhában hattyú halála, kertésznadrágban meg virágágyás, fordítva sehogyse jó
Lehet, hogy előrehoznám az enduro vételt, amit Erdélybe szánnék (bár még kínlódik a haver, hogy menjünk-e vagy ne), és ott felavatnám. Van 4 nagyon kedvező jelöltem.
Még egy okos kérdés: gyári gázkar a CR-eken "gyorsgáz"? Vagy létezik olyan kar, ami kisebb elforgatás hatására nagyobbat emel a schuberten?
Valaki a vas lánckereket ajánlja, mert az nehezebb bár, de állítólag tartósabb.
Kinek, milyen tapasztalata van? Köszi!
A dédesi pályán voltunk
hát erre cserélték az elöző gépét
Gyógyuljál!
Szeptember elejére akkor elkezdek rászervezni.
Lassan lépek bubukálni mert elfáradtam nagyon.
(amúgy nagyon tetszenek a Bergek)
Vegyél 650 es Husaberget