sajnálom,ez van.
most jöttünk Halásztelekről!jhó volt kösz Keme,Matyi!
Matyikám lécci told be a képeket amennyit csak tudsz mert másképp nem tudom megkapni!előre is köszi!
Kakukk! Van egy rossz hírem. Az a helyzet, hogy VAsárnap legyaláztam a felnimet. Ma voltam egy küllős-felnis csókánál,hogy kihúzza, de közölte,hogy el is repedt.Így sajna fel kell tennem a 19es felnit...röstellem magam,de körülnéztem és 20 alatt nem találtam 18"os-t.Annyi zsetonom meg most nincs kerékre.
Viszont így most maradt egy rakás 18"os jó állapotú hátsó gumám...ha valakit érdekel.
Sorry Kakukk
Köszönöm az ötletet. Annál a szelepnél mindenképpen gubanc van. Szerintem e-bay az én barátom, és már csak látatlanban megrendelhetem a szelepeket. Mert ha tegyük fel egyet cserélnék 10 óra múlva a másik kezdené ugyanezt.
Akivel beszéltem állította be 6 órával ezelőtt, nézte, akkor ülékkel nem látta, h lenne gond. Csak most hívtam fel, h hétvégén megint elment hézag és mondta, h akkor szelep jóval valószínűbb hibaok. Az enyémben mikor elmentünk megvenni és elkezdtünk beszélgetni 20 üzemórás dugó volt, a beszélgetés végén már 30... Gondoltam magmban de sokáig beszélgettünk az álló motor mellett az eladóval. Különben az anyukája járt vele bevásárolni aki egyébként vak is. Egyebként sétállóutcában laknak és a bolt is ott van ezért az anyukája csak eltolta a boltig azt is ritkán, esőben soha...
vedd ki a szelepet,,és a párját is és rögtön meglátod hogy más-e, ha nem vagy biztos benne ,akkor bemész az első gyogyszertárba ,és szép mosollyal megkéred a nénit hogy engedje meg hogy hagy rakd rá már a digitális mérlegre eggyenként a két szelepet,
a digit mérleg század grammra megmondja ha az eggyik vas a másik pedig gyári titán, sosem hazudik,
ezt igy telefonon megmondani nem lehet akár mekkora szakértő valaki,és akárhány ilyen motort is látott már,
a gyári űlék valoban nagyon jo minőségű, DE
nem tudni nem-e sérűlt az űlék egy szelep leszakadástol, és cserélték ,vagy bármi hasonlo,
nagyon jo motoros barátom van aki csakis hengerfejekkel foglalkozik, igen komoly gépműhelyben, nála szoktam marni, meg fusizni ha valami gépmunkás bajom van, hidd el sok érdekességet láttam már nála a sok év alatt,
az hogy nem szokott baja lenni az még nem jelenti azt hogy nem is volt a tiéden valami kokány,
egy motor előélete olyan dolog nálunk ,hogy mindenki csak hobbi endurozásra használta a kertek alatt,
Most beszéltem egy hozzáértővel. Azt mondja, hogy szelepülékkel, mivel igen komoly anyagból készülnek ritkán szokott baj lenni. Lehet hogy igazad van és az olcsóbb vas teljesít benne szolgálatot. Mindenesetre mivel használtan vettem, ki tudja hány óra van a szelepekben, csere mellett döntök. Szerintetek eleg azaz egy ami rosszalkodik(olcsó jános), esetleg két kipufogó, vagy akkor már mind a négy? Mondjuk legnagyobb értelme a négynek lenne...
mellesleg ha már crf, és szelep,amit oly sokat szidnak,és emlegetnek, mint hibás dolgot, akkor elmondanám hogy nekem volt 3 crf-R, és egy crf-x és sosemse volt eggyikkel sem szelep bajom ,
egy csomo mindent cseréltem rajtuk kb 2 karton doboznyi cserélt cucc,van itthon még ma is, a vez láncoktol-tol kezdve a dugo hegyekig, olajszivattyu stb ,stb, igaz hogy eggyik sem volt meg egy évnél tovább, de szelep baja eggyiknek sem volt,
én arra gyanakodnék ha csak egy oldal csinálja hogy az a szelep lehet hogy nem gyári, esetleg vas,, vagy pedig a szelep űlék lett cserélve nem tul jo anyagra,
Szelep nyúlás semmiképen nem szokott lenni, hanem a szelep ülék beverődik ezáltal a szelephézag csökken . Ha szelepnek meg van az üzemórája akkor érdemes kicserélni mert az meg képes elégni meg eltörni
Köszönöm a hozzászólásokat. Elvileg szelep nyúlás nem lehet, mert ez már nem vas hanem titán szelepes. A titán meg nem nyúlik csak fárad és hirtelen eltörik. Igen, drasztikus ez a gyors szelephézag elállítódás, ezért is kértem tanácsotokat. Én is valamiféle szelepülék gondot sejtek... Akkor meg hiába az új szelep is, ami nem 2 forint, főleg négy darab...
Szia, nem vagyok 4t guru, de azt hallotrtam, hogy szelepszakadás előtt drasztikusan el kezd megnyúlni a szelep. Ha a nyúlás miatt el tud tűnni a hézag, akkor gyorsan cseréld ki a szelepet. Ha félreértek valamit, akkor bocsi.
Valószínű nincs elég nagy felfekvő felület a szelepülékben, és lehet hogy agyon van köszörülve már a tányér is. De 6 óra alatt 0,15 mm hézagelmászás az durva. Még Hondánál is. 4 új szelep az a biztos.
Sziasztok! A segítségeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni. Két héttel ezelőtt vettem egy 2005-ös CRF-et. A problémám a következő lenne: mikor megvettem nagyon szépen indult, azonban 3 üzemóra után az egyik szívóoldali szelepnél teljesen elment a hézag, összezárt, azaz nem volt hézag. Beállítottuk, majd ugyanez következett be 6 órával később. Az érdekes az, hogy csak az egyik szívóoldali csinálja. Valakinek volt már hasonló gondja? Mi és mivel lehet a probléma? Válaszaitokat köszönöm.
nekem az acél lánckeró,meg az x gyűrűs lánc bevált,csak nem szabad sűrűn mosni meg fújkálni,nekem akkor nyúlik,ha nem kap nagynyomású vizet,meg fini ragacsos cuccot akkor kevésbé nyúlik.én ezt tapasztaltam a 250 esnél
most jöttünk Halásztelekről!jhó volt kösz Keme,Matyi!
Matyikám lécci told be a képeket amennyit csak tudsz mert másképp nem tudom megkapni!előre is köszi!