Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak ha én mázolhatom szét az összeset! macesz is jobban festene fehér alvázzal
az normális,ha csak hidegen nem akar kiemelni?
ez a rossz a hidrokuplungban... a hagyományoson egyből látni, mi a gáz.
A kuplungkosár minimálisan verődött, abba nem akad meg tutira. Olajból pedig 10w50-est olvastam, és ilyet is kapott. Castrolt!
inkább a rossz olajnak és a rosszul beállított kuplungnak, ami nem emel ki. Jó eséllyel a kuplungkosár is be van verődve, amitől a lamellák nehezen mozognak, franc se tudja, nem vagyok távgyógyító Gyurcsók doktor
Ahham képben vagyok. Holnap sajna meló van így csak pénteken tudom megnézni.
Eddig is olyan volt h ha sebességbe tettem, akármennyire is húztam a kuplungot csordogált a motor szépen-lassan. Gondolom ez is ennek tudható be?!
Juhú
Még valakik?
én
ha ülsz a motoron, a jobb kezed felöl az a pálca nyom egy acél kupakot vagy sapkát, tányért, ahogy tetszik, az tolja a kuplungot szét. Abban a kis kupakban van a golyó, ha benne van. Nem mindegyikben van gyárilag, de ált. szokott lenni ilyen központosító golyó.
Nah látod ez jó kérdés. Jobboldlat nem láttam golyót, bár a bálcát azt kihúztuk belőle. vagy a pálca mögött kellene lennie a golyónak? Robbantott rajzot néztem, de ott még golyót sem jelez! :S
Nekem is volt hasonló dolog CR 125-el. Leengedtem az olajat megnéztük a lamellákat egy pár napig szét is volt szedve és amikor feltöltöttem olajjal nem emelt szét rendesen. Valószínűleg ez azért történt mert egymásra tapadtak a lamellák és amíg nem folyt közéjük olaj nem emelt ki rendesen. Egy fél óra alatt teljesen megoldódott a probléma. ilyen egyébként velem többször is előfordult.
Hella!
Ki fog jönni Szept. 5-6 között mifelénk motorozni?
a kuplung nyomópálcája végére egy nyomócilinder jár. Abból nem esett ki a golyó?
Sziasztok. Kicsi problémába ütköztem ma délután a CRF-em kuplungjával. Lecseréltük benne az olajat, és kortroll szinten megnéztük a lamellákat! Nagyon figyeltünk a szét illetve az összerakáskor de az összeszerelés és indítás után jött a probléma! A kuplung ugyanis nem akar szétoldani, akár mennyire is álligatjuk a bowdenjét. Beraknám sebességbe, húzott kuplunggal, és azonnal ugrik és leáll! Mit ronthattunk el?
Hát hogy merre van így neten elég bonyolult elmagyarázni de azért megpróbálom. Így a legkönnyebb elmagyarázni ha Dunakeszi felöl jössz: Beérsz Fótra mész kb. 20 métert és balra az első utcán(Alagi u.) felmész. Az út elkanyarodik jobbra de van két földút egyenesen. Mind a 2 a pályára visz de a jobb oldalin menj mert az közvetlen a pályához visz. Mész ezen az úton egy jó 150-200 métert és itt is az első lehetőségnél balra felmész. Innen látod a katonaságot. Felérsz kezdődik egy aszfalt út. Ezen is mész kb.50 métert és az első lehetőségnél balra innen már látod a pályát kb. ez is 50 méter. Ha kocsival jössz akkor inkább amikor felérsz a katonasághoz az aszfalt útra ne menj el balra 50m múlva hanem menj még vagy 100 métert és utána balra. Mész 30 métert és megint balra (első lehetőség) és már is a pálya mellett vagy. Nincs bekerítve. Leparkolsz ahol akarsz és motorozol. Remélem érthető volt. Egy pár kép a pályáról(nem én vok. rajta:
lehet hogy direkt tüntették el.....
van egy haverom,aki kint dolgozott a reptéren...soxor átnézték a táskákat...
nem mind1,hogy ki üli meg az adott motort....
ronis barátom jól mondja...futómű és fék az első...utána jön csak az erő
ahh ne is mond tobbi felszereles is aranyat erte de hozatok aki jon haza lehet o meg ussza
fiatal vagy és boho, de majd kinövöd ezt is, vagy nem, de az meg a te bajod lessz

csinálhatod itt az imagegyártást az 500 2t-nek ,hogy hudejo meg hude erős, meg hude király, akkor is egy kutyaszar, kihaltak mint a dinok,és ez nem véletlen,

amugymeg csak szolok ha még nem tudtad volna eddig akkor pályán nem az erő az isten , hanem a futomű,

sok sikert az 500-as 2t-vel valo pályázáshoz, csak aztán nehogy egy általad nyugdijasnak tartott 250 4t körbe motorozzon

Fiatalság, bolondság szokták mondani!De ehhez a sportághoz ez kell.
Ez nem image hanem kész tények!Egyébként mi vagy te?Frédi vagy Béni, hogy itt dínózol?
Elmondom neked, hogy a fűtőműve olyan, mint a vaj!Szerintem nem túzok, ha azt moöndom, hogy a 450-es RMZ-nél finomabb.Én így érzetem mikor mentem vele...na mind1.
Köszönöm a bíztatást, próbálkozom ezerrel!Hát nekem volt 125-ös RM-em a 426-os yamaha nem bírt lenyomni...akkor egy 250 4T lenyom egy 500assal?Hát nem hinném
Végszóként, mikor a kétütemű motorkot még rég mennek a négyüteműek már rég széthullanak!Ki vesz manapság egy 98-as 400-as yamahát?Arra mennyit kell költeni?És egy 98-as CR 250re?Hát ég és föld, harmadannyi pénzből rendbe lehet tenni az ilyen motorokat, és ez nem mindegy mostanság!
Mindenkinek jó motorozást!
500ccm 2T FOREVER!
bakker,kár értük...nagyon tuti pengék voltak
10 perc
Hát nem tudom... Edzés és kondíció függvénye Azért meccselnék veled egy 10 percet, kíváncsi lennék rá, hogy ki 'intenek le először.Persze csak kíváncsiságból mondom, nem nagyképűségből!
Szerintem meg nem! Ha valaki jó megüli és okosan tudja kezelni, verhetetlen!
ahhh ne is kerdezd 5 db hoztam es amikor haza ertem mar nem volt meg se mellenyem es par dolog tavcso lampa stb tuti specko cuc durva
zsír
kést sikerült bugázni?