Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szintereztettem
szép lett... a felniket szintereztetted vagy eloxáltattad?
Jaj de kéneeee csak valaki mindig rúgja be .
Köszi az infót
Gratula! Nagyon szép!
A kerekembe 93 van beleütve, tehát a motor 94-es, de blokkszám alapján is meglett, hogy 94-es motor.Ez a tárcsa nem az eredeti, mert 94-be nem ilyen vonalas volt már, hanem 'lukacsos'..szóval ez régebbiről lett rárakva, hátul viszont lukacsos van.
Jut eszembe nekem hétfőn hogy hogy nem fel kell mennem Budaörsre
juhúúú
Helo Sokadikx. Több mint valószínű, hogy Hétfőn eljut hozzád a kerék.
De Hétfőn reggel pontosítunk telón.

szép lett !
Az enyém még darabokban, éppen ma homokszórtam a vázat
Na ezt jól összekevertem

Tehát cserélni kell az első féktárcsámat és a pinknél nem találják semelyik katalógusban ezt a típusú tárcsát, aminek a felfogató csavarjainak a lyuk osztása nem szimmetrikus.
Ezért lenne szükségem a a felnidbe ütött évszámra, mert az lehet hogy segítség lenne. Igaz én motorom 91 es de a felnibe 86 van írva.
Szeva adesz!

az első kereked mikori évjárat? mert az enyémen is ilyen féktárcsa van ( a felfogató csavarok elhelyezkedése téglalap alakú) és sehol sem találnak ilyent? Szükségem lenne rá nagyon
Elkészült végre az én CR 500-am! Aki kíváncsi rá megnézheti a fotógalériában.
ahogy gondolod...
1600 Ft a postaköltség, 6000+1600=7600 Ft, a Parillából meg haverom ingyen elhozza, úgyis Kecskemét-Dabas között ingázik minden szerdán. Inkább 7100 Ft, zacskóban, típus, évjárat alapján TUTI jó. (bár kép alapján mintha ez is jó lenne)
7.590 be vettem!
6000 és viheted is
7ezer? Na, az nagyon szuper, pont SZÁZ forinttal olcsóbb, mint a boltban a drágábbik (Cemoto), a hülyének megéri.
7000ért adom!
biztos hogy jó a 2003mashoz ahogy néztem képen...
2003-as CR 250-re ha jó, és jó az ára, érdekelne.
Csőő!
Érdekel valakit oldalidom?
Cr 125/250-hez, ÚJ, nemvolthasználva!
én meg amikor van pénzem olajra
Én olyan 6-8 üzemóránként. De ez már amatőr szinten gyakorinak mondható, ez csak az én heppem.
10-15 üzemóránként nem árt.
Ebben ott nincs csapágy. Mondom, egy csapágy tartja a vízpumpatengelyt, ami a vízpumpa felől van, a két szimmeringgel, és kész. A blokkban csak egy kis süllyesztékben fekszik fel a tengely, amibe egy alátét (hézagolólemez) van csak, meg egy rés, hogy befolyjon az olaj a tengelyvég köré.