Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát csak az hogy kicsit hígnak találom ebbe a pörgős motorba!
de ha ti mondjátok:-)
milyen fajtát javasolnál bele?
cső,megkérded mennyi az üzemóraszámláló?köszi
ja,mondta Csiki Balázs hogy megtúratták és kb 2napig volt jó,mentek a potyalesők
És mi az érdekes a 10W40-ben?
üdv mindenkinek!

érdeklődnék hogy cr 125be milyen olajat használjak?
valahol azt hallottam hogy 10w40 kell bele de azt egy kicsit érdekesnek találom!
ja az évjárat 96
Méretre, súlyra, nem érzel különbséget a 250 és az 500 között. Nem jelentős. Attól, hogy kitépi a kezeid és piszok hamar jönnek a kanyarok, attól fáradsz el. Az 500-as egy körön lehet, hogy gyorsabb, de 10 körön tuti a 250 a nyerő
(ezek nem tények, én így látom)
Matlé milyen infó kell a Fóti pályáról? Ma is voltam kint nagyon kemény porzik , gödrös ,elhanyagolt egyszóval szar. KB. két hónapja volt megtúrva de már meg sem látszik .
Egyszer biztos kipróbálnék egy 500-as 2T venni tuti nem vennék mert a 250-es is nagy lenne a 60 kilómnak.(az 500-ast be sem bírnám rúgni még a 4T 450-essel is küszködök. De szerintem a 250-es pályán bárhol megveri az 500-ast mert lehet hogy 2X annyi köbcenti de a 250- kompaktabb. Ha nem így van akkor elnézést kérek. Neked meg sok sikert jó motorozásokat kívánok.
Hát nem tudom...Lehet neked nem jött be ezért nyilatkozol így róla! Nekem álmom volt egy ilyen jószág, meglett, élvezni szeretném és fogom is akárki akármit mond!Nekem nem kell rizsa kx meg már bocs ratyi gasgas.. egyértelmű, hogy kenmény gép mindehova, dehát 500ccm, 2T..mit vár az emebr tőle?Puhapöcsűek menjenek 125 4T-vel az talán me dobja le őket! Nem tudok mit mondani rá.Tény és való meg kell ülni, de ha régen megülték az emebrek akkor most is meglehet!A rémhírekkel kapcsolatban..az mond ilyenekt aki beszarik egy ilyen motortól, a félelm beszél belőluk.Menjenek vagyenek 250 4T, 'kezes 'jól adagolható majdhogynem nyugdíjas motocross.. Egyszóval erő kell hozzá és kitartás!Akárki akármit mond 500ccm 2T a király! Jah és nem akartam megbántai senkit, privát vélemény!
ki kell ábránditsalak az 500-asbol, pályára sok lessz, enduroban meg tul kezelhetetlen, plussz nehéz berugni , má bocs de egy kutyaszar,

nekem is volt anno jo régen kx 500 polini tuning telok, öhlins hátul, megvolt másfél évig , abban az időben még jártam sokat pályázni, szerettem ugrálni, aztán mikor eladtam, és vettem egy akkor egy éves suzuki rm 250-et egy hét után jobb köridöket mentem vele pályán mint az 500-al,
egy marha nagy bűdös varázsködös legenda ami a mai napig körbe veszi az 500, 2t-et,aztán kb ennyi a történet, nem véletlenűl haltak ki mint a dinok,

de majd rájössz te is magadtol,
Hát ha egyszer eljutok oda és te is ottleszel láthatsz! Egyébként amikor csak tehetem és a pénztálca engedi pályára fogok járni!Majd igyekszem kordábatartani a lóerőket!
Hát elhiszem, hogy az EC is kemény, néztem pár videót róla...de úgy gondolom, hogy egy krosszmotornak motocrosspályán kell teljesítenie!Mindkét ág szép és kenmény nem kicsit, de nekem személy szerint elegem van az olyan CR 500 videókból amikben csak 'szórakoznak a motorral.Nem mondom magam profinak, hobbi motoros vagyok, de próbálom mindig a határaimat kitolni amennyire lehet.Szeretk motorozni és ez a lényeg.Én, ha csinálok videót, akkor pályavidi lesz!
jah, jó lehet ..... viszont az min 10 perc ... erdőcskében pedig már az első falnál leizzadok ... és csak 92kg a cr .....
kell ilyen is meg olyan is, akkor teljes az élmény
állandó erdő unalmas, hacsak nem szopni jár ki az ember, hehe
Sziasztok,
2005 crf450x5-hez van egy zsír új balos gyári hűtőm. Eladnám, érdekel valakit?
micsoda időhúzás szar mentős lenne az ilyen emberekből
tegnap budaörsön elöttem kukázta össze a motorját a srác aki eltaknyolt a yamahával. hamarosan lesz infó a Fóti pályáról
Szeva, nem kell semmi.
Most kaptam a hírt, a hengerem tévedésből a cég németországi címére postázták az amerikaiak, ahol meg nem vette át senki, így visszaküldték, most hajókázik valamerre, vagy már amerikában van megint, mennek a mailek ide-oda.
szasz! kell valami budaörs universalból? csüt-péntek megyek vissza patent szemért,lánckerékért.a tévhiedelemmel ellentétben van vas hátsó lánckerék cr hez 7ezer ft,nem értem a parilla mért nyom ilyen süket rizsát
hehe, megnéznélek 6 gyors kör után Gyálon.
hehe, teljesen egyet értek, pálya nem rossz rodeózni, aztán a kis dimbes dombos erdőcskében kiderül aminek ki kell derülni ....
Sziasztok!
Tudom nem ide kapcsolódik de valaki tudna nekem segiteni regisztrálni az ebay-ra?
Sziasztok!
Múltkor tőletek kértem segítséget szelepprobléma ügyében, az megoldódott, ugyanis eltört. Szükségem lenne hajtókarra, szelepre illetve még néhány dologra. Hol lenne érdemes körülnéznem?
Egyáltalán nem volt vészes. A 110 dolláros Fox bukóra fizettem plusz 20 dollár körül postának, a protektorra nem emlékszem pontosan de az is 30 alatt volt valahol. A hengerfejre meg 18.95 volt most a posta.
azért mutatnák én neked olyan szakaszokat erdőben ,meg olyan dombocskákat amitöl garantáltan lefosnád a bokádat
Jah már csak a hátsó kerék van vissza+a kuplungtárcsa ami szerdán jön meg és kész a vas!De azért már be lett indítva, nem bírtam ki! Hát mit mondjak, eszméletlen amikor jár a motor.. Majd teszek fel képeket róla+videót is természetesen amikor PÁLYÁN halad a gépezet, nem erdőbe meg dombon fel-le!
Hát azt sajnos nem tudom.. De ez a motor 100% MX versenymotor volt valamikor a régi szépidőkben!