Hi! Nem okoskodni akarok, de én úgy emlékszem, hogy a "finish"-t 4-ütemű motorokba olajába öntötték, majd meghatározott km-futás után (nem tudom pontosan mennyi, de csak pár-ezer) olajcserét kellett csinálni. Kopott motorokba szokták önteni felújítás helyett.
Szerintem amire te gondolsz, az egy "fimol" nevű motyi, na azt valóban 2 T benzinbe kevertük általában felújítás után a súrlódás csökkentése miatt és az valóban egy grafitos adalék volt, de annak is ésszel kellett bánni a használatával, mert képes volt kokszosodást is okozni, ha túlzott mértékben alkalmazták. Annak idején MZ-be, meg Simsonba bugyváltuk (mert nem volt más ). Ha most irtó nagy hülyeséget írtam, akkor elnézést kérek mindenkitől, de nekem így rémlik a dolog!
Hüvelyes motornál minden dugócsere hengerfúrással történik, mivel az öntvény nem olyan kopásálló mint a Nicasil. Általában 0,25 mm-enként emelkedik a dugóméret és a hüvelyméret is.
Szerintem amire te gondolsz, az egy "fimol" nevű motyi, na azt valóban 2 T benzinbe kevertük általában felújítás után a súrlódás csökkentése miatt és az valóban egy grafitos adalék volt, de annak is ésszel kellett bánni a használatával, mert képes volt kokszosodást is okozni, ha túlzott mértékben alkalmazták. Annak idején MZ-be, meg Simsonba bugyváltuk (mert nem volt más ). Ha most irtó nagy hülyeséget írtam, akkor elnézést kérek mindenkitől, de nekem így rémlik a dolog!
Hüvelyes motornál minden dugócsere hengerfúrással történik, mivel az öntvény nem olyan kopásálló mint a Nicasil. Általában 0,25 mm-enként emelkedik a dugóméret és a hüvelyméret is.
125-ös cr hátsó fék, jó a 250-esre, végülis a nyereg kellene csak...
köszi a választ!
nem hajlott?
adatlapomon eladó holmik között megnézheted...
ez milyen lehet?
mivel jobb az acél?
és az alu?
súly engem egyáltalán nem érdekel