A hangja is sokkal egészségesebb, biztosan az égés is tökéletesebb, mint eddig volt. Most egy új gyári gyertya van benne (B8EG), majd holnap kiveszem és megnézem a gyertya-képet, ma már nincs kedvem, elfáradtam. Megpróbálok keríteni még '86-'88 CR 250-es CDI-t és azzal is kipróbálni, de azért még mielőtt erre sor kerülne, előtte még piszkálgatom kicsit a levegőcsavart is majd. Már ezekhez nem volt kedvem ma, majdnem ránk sötétedett. Jól efáradtunk mindannyian, nem kell majd altató. Próbálgattam ugrani (de az itteni asztalokhoz még kell egy kis bátorságot gyűjtenem - azokat kihagytam), egész jól ment, aztán kicsit bátrabban is, még az is jó volt. ...aztán az önbizalom megnövekedése eredményeként a következőnél úgy betakaróztam a "nagyerőssel", hogy ketten rángatták le rólam. Na utána visszavettem kicsit a bátorságból! Az volt a baj, hogy szerintem nem foghattam elég erősen a kormányt és a leérkezést követően valamiért (a nyoma meg volt, csak nem értettem, hogy pontosan mi lehetett a hiba) balra kifordult (kifordítottam?), aminek a következtében jobbra lapjára kerültem. Nagy bajom nem lett, kicsit ütöttem meg a combomat felül oldalt, meg a jobb sarkamba (persze csizmán keresztül) betámasztott valami vasdarab (gondolom a lábtartó), csak ott ugye éppen nincs protektor. Motornak semmi baja. Leporoltam magam, aztán mentem tovább, már nem fáj semmim, csak érzem minden izületem, meg az alkarjaim fáradtak el nagyon. ...szóval jól fog esni az alvás!
Szasztok!Kennex!Eszembe jutott ma,hogy a nagyerős szarabb volt Nyársapáton,mint dugócsere előtt! Más lényeges beállítás nem történt mint hogy a gyujtást basztattátok a Matléval.Szerintem tedd vissza a gyujtást oda ahol volt(dugócsere előtt)és jó lesz!Ha amatőr motorosként azt mondod az öccázasra hogy szerinted 90 %-os (és még vársz tőle többet)akkor tuti hogy nagyon sok van még benne!
Szevasztok! Élménybeszámoló: Össze sem lehet hasonlítani a korábbi menettulajdonságaival! Nem tudom, hogy milyennek kellene lennie 100%-osan, de úgy saccra szerintem kb 90%-os lehet. Most kipörög ugyan, de csak akkor ha nagyon húzom neki, csak az a baj, hogy akkor meg a pályán nem bírom tartani. Ha meg pianóban közlekedek vele, akkor, ha megrántom neki, elindul, de a legvégén még mindig nem pörög ki. Crosspályára azt hiszem bőven elég így is, még lehet sok is, de azért addig nem nyugszom, amíg úgy nem fog menni, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Gázra mindenféle egyéb belecsimpaszkodás meg egyéb rángatás nélkül jön kerékre szépen, eddig ezt nem csinálta.
Én 3 tippet tudnék mondani.
A tengely és a váltókar közé hézagoló.
ragasztó
tengely irányban megfúrni úgy hogy a furat egyik fele a tengelyben legyen a másik pedig a váltókarban egy csapot beletolva biztosítson az elfordulás ellen
hello mki.
nah,én is kíváncsian várom a fél literes élménybeszámolót
engem az a kurva váltókar megint beszopatott.Valamiért elforog! Talán túl nagy a lábam
pedig ez új.Valószinű kopott a bordázat a váltótengelyen,de akkor is van valami megoldás,hogy szorosabb legyen.A flexelésen már túl vagyok,hogy ne érjen össze a váltókar két része.Jobban húzni már nem zudom,mert leforog rajta a villáskulcs,dugókuéccsal meg nem férek oda...
tipp,tanács,5let,tapasztalat?
ez az USA nadrág mennyire tartós, megéri az árát?
nekem....
A tengely és a váltókar közé hézagoló.
ragasztó
tengely irányban megfúrni úgy hogy a furat egyik fele a tengelyben legyen a másik pedig a váltókarban egy csapot beletolva biztosítson az elfordulás ellen
egy 5let kellene.Már azon gondolkodom,hogy megfúrom a váltókatr és behernyócsavarozom a tengelyhez.
Már én is beültem a moziba
Van egy ismerősöm itt a fórumon. Jó arc bizti fog segíteni neked is vasipari melóban.
nah,én is kíváncsian várom a fél literes élménybeszámolót
engem az a kurva váltókar megint beszopatott.Valamiért elforog! Talán túl nagy a lábam
pedig ez új.Valószinű kopott a bordázat a váltótengelyen,de akkor is van valami megoldás,hogy szorosabb legyen.A flexelésen már túl vagyok,hogy ne érjen össze a váltókar két része.Jobban húzni már nem zudom,mert leforog rajta a villáskulcs,dugókuéccsal meg nem férek oda...
tipp,tanács,5let,tapasztalat?