Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...bocsi, nem akartam mégegyszer, nem is tudom, hogy miként sikeredett? ...csak egyszer tettem fel pedig
csá,ott voltatok az m5mellett?végigmentél a pályán?
Fogalmam sincs, kb 1x használtan vettem, olcsó volt (mezzel együtt 10 pénz). Majd kiderül, hogy bírja-e?
A hangja is sokkal egészségesebb, biztosan az égés is tökéletesebb, mint eddig volt. Most egy új gyári gyertya van benne (B8EG), majd holnap kiveszem és megnézem a gyertya-képet, ma már nincs kedvem, elfáradtam. Megpróbálok keríteni még '86-'88 CR 250-es CDI-t és azzal is kipróbálni, de azért még mielőtt erre sor kerülne, előtte még piszkálgatom kicsit a levegőcsavart is majd. Már ezekhez nem volt kedvem ma, majdnem ránk sötétedett. Jól efáradtunk mindannyian, nem kell majd altató. Próbálgattam ugrani (de az itteni asztalokhoz még kell egy kis bátorságot gyűjtenem - azokat kihagytam), egész jól ment, aztán kicsit bátrabban is, még az is jó volt. ...aztán az önbizalom megnövekedése eredményeként a következőnél úgy betakaróztam a "nagyerőssel", hogy ketten rángatták le rólam. Na utána visszavettem kicsit a bátorságból! Az volt a baj, hogy szerintem nem foghattam elég erősen a kormányt és a leérkezést követően valamiért (a nyoma meg volt, csak nem értettem, hogy pontosan mi lehetett a hiba) balra kifordult (kifordítottam?), aminek a következtében jobbra lapjára kerültem. Nagy bajom nem lett, kicsit ütöttem meg a combomat felül oldalt, meg a jobb sarkamba (persze csizmán keresztül) betámasztott valami vasdarab (gondolom a lábtartó), csak ott ugye éppen nincs protektor. Motornak semmi baja. Leporoltam magam, aztán mentem tovább, már nem fáj semmim, csak érzem minden izületem, meg az alkarjaim fáradtak el nagyon. ...szóval jól fog esni az alvás!
Szasztok!Kennex!Eszembe jutott ma,hogy a nagyerős szarabb volt Nyársapáton,mint dugócsere előtt! Más lényeges beállítás nem történt mint hogy a gyujtást basztattátok a Matléval.Szerintem tedd vissza a gyujtást oda ahol volt(dugócsere előtt)és jó lesz!Ha amatőr motorosként azt mondod az öccázasra hogy szerinted 90 %-os (és még vársz tőle többet)akkor tuti hogy nagyon sok van még benne!
Hello Kennex!
ez az USA nadrág mennyire tartós, megéri az árát?
Hát ez nagyon király. Első ránézésre nem tudtam eldönteni hogy melltartó, vagy pajzs van rajtad
Szevasztok! Élménybeszámoló: Össze sem lehet hasonlítani a korábbi menettulajdonságaival! Nem tudom, hogy milyennek kellene lennie 100%-osan, de úgy saccra szerintem kb 90%-os lehet. Most kipörög ugyan, de csak akkor ha nagyon húzom neki, csak az a baj, hogy akkor meg a pályán nem bírom tartani. Ha meg pianóban közlekedek vele, akkor, ha megrántom neki, elindul, de a legvégén még mindig nem pörög ki. Crosspályára azt hiszem bőven elég így is, még lehet sok is, de azért addig nem nyugszom, amíg úgy nem fog menni, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Gázra mindenféle egyéb belecsimpaszkodás meg egyéb rángatás nélkül jön kerékre szépen, eddig ezt nem csinálta.
Lehetetlen,effajta telónál, ha rögzítve van,me az nem rugózik,de egy csúszkáná,sok píz kidobódik Jóindulat,nem beszólás
én is a harmadik megoldáson gondolkodom...csak nem akarom teljes keresztmetszetben átfúrni a tengelyt,hanem csak 1/4ig,aztán bele egy hernyó
ha bent van megtörik!
nekem....
Én 3 tippet tudnék mondani.
A tengely és a váltókar közé hézagoló.
ragasztó
tengely irányban megfúrni úgy hogy a furat egyik fele a tengelyben legyen a másik pedig a váltókarban egy csapot beletolva biztosítson az elfordulás ellen
A fíkcsövet,belül kéne elvezetnyi könyvbű szerelő
wooooow...látom az arcodon,hogy szakít a feles
vasipari melóban nincs hiány....
egy 5let kellene.Már azon gondolkodom,hogy megfúrom a váltókatr és behernyócsavarozom a tengelyhez.
Hi

Már én is beültem a moziba
Van egy ismerősöm itt a fórumon. Jó arc bizti fog segíteni neked is vasipari melóban.
Rakjál be 1 éket, vagy hegeszd oda Na jó a hegesztés nem komoly.
Nem lesz jó hozzá semmiképen! Nagy különbségek vannak a 2 henger közt, egyszerűbb ha tervezel 1-et rengeteg leírás van netten rezó tervezéséhez.
hello mki.
nah,én is kíváncsian várom a fél literes élménybeszámolót

engem az a kurva váltókar megint beszopatott.Valamiért elforog! Talán túl nagy a lábam
pedig ez új.Valószinű kopott a bordázat a váltótengelyen,de akkor is van valami megoldás,hogy szorosabb legyen.A flexelésen már túl vagyok,hogy ne érjen össze a váltókar két része.Jobban húzni már nem zudom,mert leforog rajta a villáskulcs,dugókuéccsal meg nem férek oda...
tipp,tanács,5let,tapasztalat?
köszi,az nekem ,m essze van
kösz a válaszokat azért kérdezem mert rezót szeretnék csinálni mtx 80-ra és találtam egy cr 80-as rezótervet nem tom de szerintem nem jó hozzá!