Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...és még egy kép/adat ugyanoabból a könyvből:
idáig már 75 -en töltötték le a bibliát

nem semmi
szívesen máskor is ha kell valamit felrakni. Segítünk amiben tudunk
és itt a biblia letöltő linkje :

http://files.filefront.com/Hon...
Haynes-Biblia 1B-4 oldal! Egyébként meg semmi extra! Nézd meg, hogy a villa-koptatód, valamint a hátsó keréknél a lánc alsó ágának a tartója meg a láncvezető görgők milyen állapotban vannak? (felületük, ki van-e csipkésedve, ill. a görgők csapágyai nem lógnak-e nagyon?)
szűz vagyok még (nem hülye ) lánc,lánckerék cserében.Jövő hétre ütemeztem.Van valami okosság mire érdemes figyelni? Milyen feszesre kell állítani a láncot?..vagy hogy mi az egész folyamata?
jah olvastam a beázós sztorit, nem semmi "pocsolyán" mehettél át. Én is voltam vele elég vizes helyzetekbe, de ott sose ázott be, ebből kiindulva, gondolom egy tavon akartál átmenni
amúgy már majdnem kész a szíer!
már csak kipufogó tömítőt kell szereznem holnap, meg rádobni az új láncszettet, aztán lehet csapatni!
tudom, hogy nem minden esetben kell, de ha nem muszáj nem kell levenni a hengerfejet is, elég csak a talpnál.
Köszi szépen Energieee a feltöltést. Keme neked meg a sok fáradozást.
Rendes CResek vagytok.
jah...bocsi,de annyira elgondolkodtam rajta,hogy mi lehet,de nem tudom. De nekem is van ilyenem mert azt megnéztem.
Jójó rendben,de azért érdekelne hogy milyen.
Helló sziasztok! Zoli a mailra tudsz mondani valamit?
Sziasztok!
Eladó egy zsir új 44-es axo sr4es csizma 20, egy új L-es protektoring 15, valamint egy cr 125 '91 200 papirért.
Nem biztos, hogy a hengerfejet köszörültetni kell! Ha a motor nem lett nagyon megmelegítve (normális volt a hűtése), akkor nem vetemedik. Üveglapon, vagy valamilyen abszolút sík lapon kb 400-as vízpapírral vizesen kb 20 perc alatt síkba lehet csiszolni (én is így csináltam), nem kell ehhez gépműhely. Persze ha vetemedett nagyon, akkor igen. És hengerfej tömítést is lehet csináltatni, általában a bolti ár töredékéért és ugyanolyan jó.
hali!
most értem haza pestről és már itthon várt az új wössner dugattyúm! most nekiállok ilyen szar időben összerakni, de nem tudom holnap tudunk-e menni motorozni a többiekkel, ha igen akkor szólok.
a függőleges karcolások a hengerfalon nem túl jó dolgok, de ha nem annyira mélyek akkor még nincs nagy gáz. bár általában a kipufogó felöli oldal sokkal rondább szokott lenni.
viszont ha lehúzod a hengert, akkor a hengerfejet ne szedd le, mert oda elég drága a tömítés, ráadásul ha szétszeded, nem is árt síkba köszörülni utána.
Ép marják a berúgókarhoz a ricnit. Jövő héten lesz meg valamikor. Ha minden rendben lesz a gyújtással, akkor jövő héten menni fog.
fel lehet tenni rá kű, klapácsal ráhajtógatod azt kész
ezek normál árak ennyiért kkapok itt helyben is
nem tudsz engedni _engedni M?
cr 250 2001es évjáratu motorom van és lenne 1 ojan kérdésem hogy fel lehet e szerelni ujjabb 2003 az hüttö idomot a motorra?
Mindegy, nem a papír meg a számok a lényeg, hanem ahogy megy...
Volt vele 1 hazatolós kalandom, meg egy szupermotorozós.
Az első alkalommal beázott a gyújtás, de raktam bele 1 normális tömítést, most már király.
Ha nem lenne szar az idő most is hasítanék.
Én nem szívesen veszek meg olyan dolgot amin nincs azonosító, mert hát manapság ki tudja?
Furcsálni furcsáltam én is :) de szerintem nagyon lényegtelen, a váz nem körözött az tény, a blokkon hogy rajt van-e vagy sem.... ugy se kell eredetiség vizsga, nem? :)
Ezen jót kacagtam, hogy a szegecs kirázódik.
Az enyém 91-es és hogy hogy nem mégis ott a tábla.
Helyzet a géppel? Beinditottad már? Hol tartasz az épitésben, lánc-váltókar gondolom már fent van?!