Haynes-Biblia 1B-4 oldal! Egyébként meg semmi extra! Nézd meg, hogy a villa-koptatód, valamint a hátsó keréknél a lánc alsó ágának a tartója meg a láncvezető görgők milyen állapotban vannak? (felületük, ki van-e csipkésedve, ill. a görgők csapágyai nem lógnak-e nagyon?)
szűz vagyok még (nem hülye ) lánc,lánckerék cserében.Jövő hétre ütemeztem.Van valami okosság mire érdemes figyelni? Milyen feszesre kell állítani a láncot?..vagy hogy mi az egész folyamata?
jah olvastam a beázós sztorit, nem semmi "pocsolyán" mehettél át. Én is voltam vele elég vizes helyzetekbe, de ott sose ázott be, ebből kiindulva, gondolom egy tavon akartál átmenni
Nem biztos, hogy a hengerfejet köszörültetni kell! Ha a motor nem lett nagyon megmelegítve (normális volt a hűtése), akkor nem vetemedik. Üveglapon, vagy valamilyen abszolút sík lapon kb 400-as vízpapírral vizesen kb 20 perc alatt síkba lehet csiszolni (én is így csináltam), nem kell ehhez gépműhely. Persze ha vetemedett nagyon, akkor igen. És hengerfej tömítést is lehet csináltatni, általában a bolti ár töredékéért és ugyanolyan jó.
hali!
most értem haza pestről és már itthon várt az új wössner dugattyúm! most nekiállok ilyen szar időben összerakni, de nem tudom holnap tudunk-e menni motorozni a többiekkel, ha igen akkor szólok.
a függőleges karcolások a hengerfalon nem túl jó dolgok, de ha nem annyira mélyek akkor még nincs nagy gáz. bár általában a kipufogó felöli oldal sokkal rondább szokott lenni.
viszont ha lehúzod a hengert, akkor a hengerfejet ne szedd le, mert oda elég drága a tömítés, ráadásul ha szétszeded, nem is árt síkba köszörülni utána.
Mindegy, nem a papír meg a számok a lényeg, hanem ahogy megy...
Volt vele 1 hazatolós kalandom, meg egy szupermotorozós.
Az első alkalommal beázott a gyújtás, de raktam bele 1 normális tömítést, most már király.
Ha nem lenne szar az idő most is hasítanék.
Furcsálni furcsáltam én is :) de szerintem nagyon lényegtelen, a váz nem körözött az tény, a blokkon hogy rajt van-e vagy sem.... ugy se kell eredetiség vizsga, nem? :)
nem semmi
http://files.filefront.com/Hon...
már csak kipufogó tömítőt kell szereznem holnap, meg rádobni az új láncszettet, aztán lehet csapatni!
Rendes CResek vagytok.
Eladó egy zsir új 44-es axo sr4es csizma 20, egy új L-es protektoring 15, valamint egy cr 125 '91 200 papirért.
most értem haza pestről és már itthon várt az új wössner dugattyúm! most nekiállok ilyen szar időben összerakni, de nem tudom holnap tudunk-e menni motorozni a többiekkel, ha igen akkor szólok.
a függőleges karcolások a hengerfalon nem túl jó dolgok, de ha nem annyira mélyek akkor még nincs nagy gáz. bár általában a kipufogó felöli oldal sokkal rondább szokott lenni.
viszont ha lehúzod a hengert, akkor a hengerfejet ne szedd le, mert oda elég drága a tömítés, ráadásul ha szétszeded, nem is árt síkba köszörülni utána.
nem tudsz engedni _engedni M?
Volt vele 1 hazatolós kalandom, meg egy szupermotorozós.
Az első alkalommal beázott a gyújtás, de raktam bele 1 normális tömítést, most már király.
Ha nem lenne szar az idő most is hasítanék.
Az enyém 91-es és hogy hogy nem mégis ott a tábla.