Jaja meg lett az uj bicaj :)
vissza térve láttam hogy kerested az alváz számot, mikor itt voltál mondtam is hogy ott van a helyén csak vázfestéskor azt hittem vékony lesz a fesék réteg és ugy is látszani fog, de nem :(
ha gondolod kapard le a fejcső jobb elülső részéről a festéket, ott lesz, csak akkor utána lakkozd le hogy ne rozsdásodjon, a blokk szám meg igazából lényegtelen, az előző tulaj mondta hogy a rezgéstől ezeken kilazul az a szegecs és leesnek azok a kis táblák, de biztos nem ugy lett lefeszitve. Évjárat én is ugy vettem hogy 96os, de abszolult mindegy volt igazából, olyan álapotu blokk csak a mesébe van, komolyan :) De kiváncsiságból most utána kérdeztem alvázszám alapján, és már fix hogy 95ös, a 94esen még fekete hüttő van a 96oson meg már 19"-es hátsó gumi. De szerintem nem lényeg ez az egy év, ahogy megy bármelyik 250 sőt sok 450 mellé is oda állhatsz vele, és nem kis meglepetéseket tudsz vele szerezni :)
Én szívesen ménék 1-el biztos nagyon élvezetes vele motorozni. Versenyen is mindig a 80asok és a 25ősők tetszenek a legjobban. Bár valószínűleg hamar széthajtanám a lelkét.
Szia!
100/90-19 C18 Mitas 11540.-
90/90-21 C19 Mitas 9650.-
Ezek most akciós gumik. Elvileg jövőhéten kapok Dunlop gumikat is, de arról még árakat nem tudok. Ha kell utánvéttel is fel tudom adni.
Érdekel a dolog mindenképp, de a többit megbeszélhetnénk mondjuk msn-en!? Felvetem azt a cimet ami az adatlapodon van ha mégsem azt használod, akkor az enyémet megtalálod az én adatlapomon!
Helló!
örülök hogy te is itt vagy illetve a legilletékesebb ember válaszol a kérdéseimre...
Nem vagyok 100%-ig megyőződve arról a karcról, telefonnal a kipufogónyíláson bevilágítva lehet hogy tényleg csak csillanás volt.
Szólok ha van kérdés, addig is köszi.
Lett másik motorod?
Kemére,Kakukkra is legyen szives mutogatni,mert nekik is bírja a strapát!ha veszel oda egy jó vastag o gyűrűt,megkened fbs el a zsírmentes felületet,és rögzitve avan a rezó elmozdulás ellen,annak bírnia kell!van már valami teszt eredmény?
sziasztok!
gyááááj össze állt a gépem!
egész szépen muzsikál,de az olajat nagyon köpi!
Kennex!visszatérve a castrol r1-re!én egyik motoros boltból veszem,ahová olaszból hozzák és így 3000 ft!szerintem égész jó!
megrendeltem a hondából a kipu tömítést...melyik részét küldik?
amit a hengerhez hozzácsavarozol kis kiálló dudort?
Úgy tudom, hogy nem. Csak épp kötelezhetett volna, hogy az intézkedés helyszínéről a motort tréleren, teherautón, futón, akárhogy vidd haza, ilyen szempontból szinte jól is jártál. Ugyanis csak a kerékpárt és segédmotort toló a gyalogos, a nagymotornak még a tolásához is jogsi és papírok kellenek.
Elvileg akár ilyenben is tudok amúgy segíteni, de ennek utána kell járnom.
engem már büntiztek meg egy endúróval közúton,és azt mondta a közeg,hogy ha nem tudtam volna igazolni egy adásvételivel a motor eredetét akkor még a motort is lefoglata volna. Így csak elvette a gyújtáskabelem,én meg tolhattam csizmában vagy 3 kilométert....bár nem tudom,hogy elvehette e volna ?
Banditx, uj henger van a te motorodon, alapméretes gyári nikasilos henger és bent a gyári alapos dugó, nincs ott semmilyen karc a hengeren, amig ilyen kompreszió van benne és enyire erős a blokk addig nem kell aggódnod, ez a hengerszett világ életébe 1:30 keverékkel volt használva a szürő meg rendszeresen mosva, semmi homok nem ment be, szóval nyugodtan aludhatsz az a henger hibátlan, max vmi csillanást láttál. Ha kérdésed van nyugodtan tőlem....
Ma előbányásztam a nagy bordó tehenet a középső szobából, 4-5-ödik indításra kezdett röfögni, majd mentem vele egy 40-50 km-t, hát szuper volt, szinte újra kellett tanulnom a kanyarvételt aszfalton
vissza térve láttam hogy kerested az alváz számot, mikor itt voltál mondtam is hogy ott van a helyén csak vázfestéskor azt hittem vékony lesz a fesék réteg és ugy is látszani fog, de nem :(
ha gondolod kapard le a fejcső jobb elülső részéről a festéket, ott lesz, csak akkor utána lakkozd le hogy ne rozsdásodjon, a blokk szám meg igazából lényegtelen, az előző tulaj mondta hogy a rezgéstől ezeken kilazul az a szegecs és leesnek azok a kis táblák, de biztos nem ugy lett lefeszitve. Évjárat én is ugy vettem hogy 96os, de abszolult mindegy volt igazából, olyan álapotu blokk csak a mesébe van, komolyan :) De kiváncsiságból most utána kérdeztem alvázszám alapján, és már fix hogy 95ös, a 94esen még fekete hüttő van a 96oson meg már 19"-es hátsó gumi. De szerintem nem lényeg ez az egy év, ahogy megy bármelyik 250 sőt sok 450 mellé is oda állhatsz vele, és nem kis meglepetéseket tudsz vele szerezni :)