Bocs csak tájékozódok mert van egy hengerem ami agyon van tuningolva és honoltatni szeretném! de a nikasil én úgy tudom csak egy bevonat és honolásnál ez meg semmisül! Ez igaz?
Nagyon kedves, köszi!
Most 7végén az általam kreált megoldással fogok menni, ha már beletömtem a gyapotot, meg rákentem az FBS-t, de vasárnap este szétkapom, és hétfőn elvileg az árpád úti Kipufogóklinika megcsinálja itt Budán.
Ha nem boldogulnak vele, azért számítok rátok is
Szia!
Nekünk van komoly kipus szakink, akár tuningrendszert, vagy csak dobot, de perforált csövet is tudunk adni. Ha elküldöd a hátsó dobot, meg tudjuk csinálni is. Ha perforált csövet akarsz, mond a méreteket és megcsináljuk.
Először gázlámpával (minisüsü) melegítgettem, az nagyon karcsú volt, utána öntöttem bele benzint és meggyújtottam. Ezt vagy háromszor. Sercegett benne az olaj, mint a tepsiben, és okádta a füstöt.
hali!
ez a honda legfeljebb '99-es, de attól még nem rossz
régen volt egy 94es kdx-em, azzal sok gond volt, szóval kawát én már semmiképp nem vennék. suzukim még nem volt.
Heló mindenkinek! Köszönöm mégegyszer a korrekt és pontos infót! Keme neked is!) Sajnos innen látszik, hogy öregszem! Majd ma lesz a napja, hogy rápróbálom a CDI-t, mert tegnap mindenféleképpen be akartam fejezni Molnarzo-nak a motoremelő/tartó bakot. Nem egy nagyon bonyolult szerkezet az, ránézésre meg pláne! ...csak szarakodás van vele, mert a heggesztés ugye "húzza a vasat", meg sokszor nem lehet rögzíteni a heggesztendő darabokat, ilyenkor egy kézzel fog, pajzs nélkül pöttyint, de nem fog ívet, meg elmozdul a munkadarab,...gondolom nem kell bemutatni. (Molnarzo! Ezt nem neked szánom, meg nem is panasz! Ezek csak tények! ) Az a lényeg, hogy elég sok időt elbabrál vele az ember, ha azt akarja hogy "sufnis" emelő létére megállja a helyét. De ami a lényeg: frankó lett! (eddig ez sikerült a legjobban). Szóval CDI-próba ma, de szerintem csak álló helyben, mert szakad az eső. Írok majd este, hogy beindult-e? Remélem a hét végén lesz valami eső-szünet, és akkor ki tudom próbálni, de azt is megírom majd. Na leléceltem, sziasztok!
Most 7végén az általam kreált megoldással fogok menni, ha már beletömtem a gyapotot, meg rákentem az FBS-t, de vasárnap este szétkapom, és hétfőn elvileg az árpád úti Kipufogóklinika megcsinálja itt Budán.
Ha nem boldogulnak vele, azért számítok rátok is
Összeraktam ma a házilag készült végdobot!
Nekünk van komoly kipus szakink, akár tuningrendszert, vagy csak dobot, de perforált csövet is tudunk adni. Ha elküldöd a hátsó dobot, meg tudjuk csinálni is. Ha perforált csövet akarsz, mond a méreteket és megcsináljuk.
Nem kétlem,hogy babra munka,és még1x köszi.
Tehát enyém lesz a legjobb darab!
http://www.hasznaltauto.hu/2788941_honda_cr250_200
4
ez a honda legfeljebb '99-es, de attól még nem rossz
régen volt egy 94es kdx-em, azzal sok gond volt, szóval kawát én már semmiképp nem vennék. suzukim még nem volt.
Mivel és hogyan csináltátok a kiégetést?