Igen, úgy tűnik, hogy kivonszoljuk oda, ahol veletek kint voltunk, meg kijön Viki is, kiviszem az ő motorját is (a kicsi még nem nyilatkozott). Legszivesebben még odáig se mennék ki, mert tőlünk 300 m-re már földút is van, csak állandóan itt dekkolnak a zsaruk, büntetést meg végképp nincs kedvem fizetni.
Vasárnap lesz, ha nem esik. Tömítettem azzal a szutymákkal a kipu-könyököt és a teljes száradáshoz kell neki a 24 óra. Nem akarom megkockáztatni, hogy kinyomja, ha nincs megkötve, utána bonthatok le megin mindent róla. Mivel a papír szerint nagy nyomásállósága is lenne a "kenyőcsnek", inkább megvárom, míg megköt rendesen.
Csak 1 rövidke, amíg Szekszárdon letesztelem, full más mint a 4T.... de mocskosul megy és nagyon jó állapotban van, majd remélhetőleg holnap nem esik az eső és akkor haza se megyek csak enni meg benzinért
ami a főtengelyen található?
köszi válaszotokat erre a fárasztó kérdésre
Benya: Repsol 2T full syntetic 1:20
Nekem is van egy kawám ....a 3 honda mellett...
a keverék meg évjárattól függ, mikori a vas? az 1:30-assal nem tévedhetsz nagyot, én Castrol Power Racing 1 2T-t használok.
Egy kis helpet kérnék a szakértőktől: milyen hajtóműolajat, keverékolajat használtok, hányasra keveritek?
Hpi44!
koyo c3 2500-3000 körül van darabja.
Főtengely csapágy milyen áron lehet kapni, persze nem mocis bolban...
köszi!