hát most így hirtelen nem emlékszem hogy láttam-e x alakú karcokat, amiről én beszélek az a kipuffcsatornával szemben volt és 1-2 cm hosszú,függőleges...
Olyan mintha lett volna már szurolva vagy beevett volna vmit.
Szerintem hamarosan leveszem a hengert és tolok róla 1 képet.
Nem tűnik nagy munkának de javítsatok ki ha tévedek.
Azért izgat mert meg szeretném előzni a nagyobb bajt.
Ha a honolás X alakú karcait látod akkor tuti jó. Ha már nem látod akkor nem jó, és ha olyan mély karc van a hengerfalon, ami alatt nem látszik a honolás az sem jó. Ezeket a honolás mentes helyeket hívják forró pontnak, mivel itt nincs kenés és jobban melegszik. Ezek az elsődleges pontok ahol el tud kezdődni a megszorulás.
Szávusz fónok!
Na milyen lett a gép, remélem jobb lett. Ha van vmi amit még csinálni kell rajta szólj, aztán mocizas után helyi érzéstelenitéssel megoldom.
Képzeld eladtam ma a mocit 170ért, egy quadosnak ráadásul...
Valóban nem az enyém, hanem egyik barátomé, aki itt lakik mellettünk, csak én intézem a motor ügyet, mert ő is segitett régen nekem, ráadásul éjt nappallá téve dolgozik. Nagyon megköszönném, ha valahogy el tudnánk intézni a deknit.
Ezt a mailcimet használom: soe.nawheera@gmail.com, de remélem valamikor személyesen is összefutunk.
Sziasztok!
Hogy áll a dugócseréd? Hétvégén lészen vmi?
Ja, a múltkor amikor levettem az enyémről a rezót, akkor benéztem a hengerbe előről és láttam hogy van 1-2 karcolás a hátsó falon (ha szemből benézel a kipuff lyukon), főleg a tetején.
Az normális? Vagy mikor válik kritikussá a helyzet?
Lehet le kéne vennem a hengert, idegesít...
Egyébként meg nem volt brutál drága. 1350.- Ft. Ha mégsem bírná, akkor sincs gáz, teljesen jó tömítésnek, vagy tömítéssel kombinálva. Nálam az ilyesmi fogyó-anyag (csak mondjuk már egy kicsit visszafogom magam, mert 1 ezres ide, 1 ezres oda, aztán azon kapom magam, hogy üres a pénztárcám )
Hát figyu! A dekni azért kellene nekem, mert nem tudom, hogy fogja-e bírni amit megjavítottam. Egyenlőre úgy tűnik, hogy talán igen. Majd beszéljünk még róla. (Csak te is tudod, hogy minden 500-as alkatrész ritka mint a fehér holló). Nem tartom azért kizártnak, térjünk majd vissza rá!
Szia!
Nekem van faja tömitőpasztám kimondottan ilyen célokra, 1200 fokig hőálló, hőre kikeményedik, és nem rázódik ki. Olyan állagú, mint a rágógumi . Ha érdekel, akkor lent van Keménél, ha megyünk crossozni majd bekenjük, én is mindig pálya mellett szerelek .
Lenne egy kérdésem. Meg tudjuk oldani valahogy a cr500 dekni kérdést? Hallottam, hogy lehet megveszed Husgy haverjának a dekniét, ha valamelyikre nem lesz szükséged azt megvehetem?
felhivtam a gumakert de nem állnak velem szóba mert nem vagyok regisztrálva mint viszonteladó , magánszemélyekkel meg nem álnak szóba
személyesen meg nem tudok bemenni mert 200 km
Csákány! Hát nem sokára ki fog derülni, csak nem tudom, hogy mire számítsak, ezért érdeklődtem. Ha ez a motyi bírja alak, -és szerkezetváltozás nélkül, akkor 343 C-nál biztos nincs melegebb!
Sziasztok!
Olyan mintha lett volna már szurolva vagy beevett volna vmit.
Szerintem hamarosan leveszem a hengert és tolok róla 1 képet.
Nem tűnik nagy munkának de javítsatok ki ha tévedek.
Azért izgat mert meg szeretném előzni a nagyobb bajt.
Na milyen lett a gép, remélem jobb lett. Ha van vmi amit még csinálni kell rajta szólj, aztán mocizas után helyi érzéstelenitéssel megoldom.
Képzeld eladtam ma a mocit 170ért, egy quadosnak ráadásul...
Ezt a mailcimet használom: soe.nawheera@gmail.com, de remélem valamikor személyesen is összefutunk.
Hogy áll a dugócseréd? Hétvégén lészen vmi?
Ja, a múltkor amikor levettem az enyémről a rezót, akkor benéztem a hengerbe előről és láttam hogy van 1-2 karcolás a hátsó falon (ha szemből benézel a kipuff lyukon), főleg a tetején.
Az normális? Vagy mikor válik kritikussá a helyzet?
Lehet le kéne vennem a hengert, idegesít...
Lehet tudok segíteni
Nekem van faja tömitőpasztám kimondottan ilyen célokra, 1200 fokig hőálló, hőre kikeményedik, és nem rázódik ki. Olyan állagú, mint a rágógumi . Ha érdekel, akkor lent van Keménél, ha megyünk crossozni majd bekenjük, én is mindig pálya mellett szerelek .
Lenne egy kérdésem. Meg tudjuk oldani valahogy a cr500 dekni kérdést? Hallottam, hogy lehet megveszed Husgy haverjának a dekniét, ha valamelyikre nem lesz szükséged azt megvehetem?
személyesen meg nem tudok bemenni mert 200 km
úgyhogy továbbra is hajtom a gumit