Nincs semmi driverem, se semmim.
A befogót ennél jobban nem lehet már kiegyengetni, főleg nem célszerű sokat hajtogatni, én nem akarom egy ,,véletlen" nagyobbra sikerült ugrató után leharapni a kormányvédő szivacsot úgy, hogy azzal együtt temessenek el.
ha gondolod küldhetek postán tűzálló gyapotot ha kell mert elég jól el vagyok látva belőle. Mivel ahol dolgozok a kemence belső felülete ezzel a cuccal van kibélelve 40 cm vastagan és 1800 fok van benn , bírja a gyapot a meleget és nem éghető ja és INGYÉR van.
Nekem ezzel lesz kitömve a kipuff
Csoki! Tanusithatom, hogy a kipufogó hasonlitott egy régi széntüzelésű mozdony kéményéhez, olyan vastag füst jött belőle, hogy le is esett a motoromról a rezó meg a hátsó teló .
A gépeddel izééé...tegnap legyalultam este, nem birtam ki, a particionálás a vindóz is tökéletes, viszont a nettel küzdök. Nincs valamiféle illesztőprogramod az ethernet karihoz? Nemsokára hazamegyek aztán küzdök vele, csak hátha van neked is.
A kormánybefogót, ha úgyis cserélni akarod, akkor engedd meg, hogy hagy alakitgassam zsenge testi erőm és samu segitségével, hátha nem csak elrontani tudok dolgokat
8kor van vége az edzésnek, utána gyere teeee!
Mostanában nem jutok nethez kicsit, ez elvileg ma este megoldódik, röviden írom, mi van:
Kiégettem a kipufogóm a 250-esen, nem írom le, mi jött ki belőle, de eléggé vad művelet volt, a szemem majdnem kiégettem, és nem csak a terv, hanem egész Besnyő füstbe ment
Ezek után a dobot szedtem atomjaira, azt is felgyújtottam vagy háromszor, egy kisebb arab állam teljes olajkészlete volt az összeégett gyapotba rakódva. Miért? Mert a perforált cső fajinul 3-ba tört, és ferdén elrendeződött. Konkrétan NEM tudtam kompresszorral sem átfújni a dobon. Ideiglenesen orvosoltam a gondot (seprűnyélre húzott csődarabok köré tömött gyapottal, majd seprűnyél kihúz), de már keresem a szakembert, aki új perforált csövet hegeszt nekem a dobba, mert ez így el fog mozogni újra. A lényeg:
-A kiégetett és felújított dobos kipufogórendszerrel a motort újra át kell karburálni, mert úgy hörböli a benyát vidáman, hogy ami eddig alapjárat volt, az most üvöltő félgáz, és a motor pörög, mint a kurva retikülje!
Szabályosan fellélegzett a vad, és most egészséges, erős hangja van.
Erre tanúk a szomszédaim is, este 11-kor indítottam be a gépet, még a bal oldali szomszéd néni is étjött, pedig fél éve meghalt szegényke.
Szóval itt tartok, a kormánybefogóm sajnos S-alakú lett Nau monori kalandja óta, viszonylag helyrepofoztam, de nem 100%-os. Állítólag cca. 8ezer Ft a gyári kormánybefogó alja, ha lesz rá pénz, kapom az újat.
Láttam egy gyári dobot a neten, 16ezerért , el is határoztam rögtön, hogy jó lesz nekem a perforált cső cseréje
KENNEX: amint kipróbáltad a CDI-t, írj, mert marha kíváncsi vagyok.
NAUTILUS: este megyek a sz.gépemért, reszkess. A rakott izé receptjét add el 10ezerért valami szállodába, akkor tuc nekem befogót venni
jó az,majd kitágul.én 44 es csizmát vettem de 45 ös a lábam.pont jó volt míg haza nem értem és felhúztam mindkettőt.vagy az egyik kissebb volt,vagy nekem nőt csámpásra a lábam,mert a bal szorított.akkor elég szar volt,de mára már valamelyik méretet változtatott mert kényelmes mind a kettő!
hello!keme adta a jó választ 88' cr 125 gyujtása van nálad komletten,trafó nélkül.müködött az rendesen,csak izomból kellett rárúgni és akkor szépen villámlott,meg le is forgott teljesen.hogy áll a moci?a kémek azt súgták már van szikra
de mondtam,már,hogy ne görcsölj a szállításon....add fel postán,az én költségemre. Nehogymár még ez is költség legyen neked valamiben!
Piros?
Baromi jó!
kinézetre a kawa jobban tetszik,de akkor jön elő a honda iránti szeretetem
de jobban megnézve a kawa tetszik,mert a cr-e gusztustalanok az idomok szerintem...
emberek van eladó ujszerű állapotban lévő egy pár oldalidomom CRF 250 1 dobos verzióhoz
4000 FT / Pár Azért irom hogy oylan mint az uj mert 1.2 miliméteres matricaszett volt rajta
és az megvédte
0620/9112937
Szia Molnarzo! Holnap festem a motyit! Kész teljesen. Piros jó lesz? (...mert hogy CR) Aztán valamikor a héten, vagy a hét végén eljuttatom a tesóhoz Dunaújvárosba, onnan ő lesz a karmester!
Matlé Pajti! Ha előkerülsz egyszer csak, akkor mondd már el mégegyszer légyszi, hogy a kis fekete dobozka, amit Keme küldött (tegnap délután feladta, ma délután a kezemben volt, de még nem raktam fel), hanyas évjáratú és hengerűrtartalmú CR-en volt? Sajnos rövid az agyam, tudom hogy mondtad is telefonon, de úgy elfelejtettem, mint a sicc (emlékszem valamire, talán '88- as 250-es?). ...de egyáltalán nem vagyok benne biztos. Keme meg úgy emlékezett, hogy egy 125-ösön volt. Ezzel aztán végképp zavart okozott az erőben!
A befogót ennél jobban nem lehet már kiegyengetni, főleg nem célszerű sokat hajtogatni, én nem akarom egy ,,véletlen" nagyobbra sikerült ugrató után leharapni a kormányvédő szivacsot úgy, hogy azzal együtt temessenek el.
Nekem ezzel lesz kitömve a kipuff
nagyon jó hasonlat
A gépeddel izééé...tegnap legyalultam este, nem birtam ki, a particionálás a vindóz is tökéletes, viszont a nettel küzdök. Nincs valamiféle illesztőprogramod az ethernet karihoz? Nemsokára hazamegyek aztán küzdök vele, csak hátha van neked is.
A kormánybefogót, ha úgyis cserélni akarod, akkor engedd meg, hogy hagy alakitgassam zsenge testi erőm és samu segitségével, hátha nem csak elrontani tudok dolgokat
8kor van vége az edzésnek, utána gyere teeee!
Mostanában nem jutok nethez kicsit, ez elvileg ma este megoldódik, röviden írom, mi van:
Kiégettem a kipufogóm a 250-esen, nem írom le, mi jött ki belőle, de eléggé vad művelet volt, a szemem majdnem kiégettem, és nem csak a terv, hanem egész Besnyő füstbe ment
Ezek után a dobot szedtem atomjaira, azt is felgyújtottam vagy háromszor, egy kisebb arab állam teljes olajkészlete volt az összeégett gyapotba rakódva. Miért? Mert a perforált cső fajinul 3-ba tört, és ferdén elrendeződött. Konkrétan NEM tudtam kompresszorral sem átfújni a dobon. Ideiglenesen orvosoltam a gondot (seprűnyélre húzott csődarabok köré tömött gyapottal, majd seprűnyél kihúz), de már keresem a szakembert, aki új perforált csövet hegeszt nekem a dobba, mert ez így el fog mozogni újra. A lényeg:
-A kiégetett és felújított dobos kipufogórendszerrel a motort újra át kell karburálni, mert úgy hörböli a benyát vidáman, hogy ami eddig alapjárat volt, az most üvöltő félgáz, és a motor pörög, mint a kurva retikülje!
Szabályosan fellélegzett a vad, és most egészséges, erős hangja van.
Erre tanúk a szomszédaim is, este 11-kor indítottam be a gépet, még a bal oldali szomszéd néni is étjött, pedig fél éve meghalt szegényke.
Szóval itt tartok, a kormánybefogóm sajnos S-alakú lett Nau monori kalandja óta, viszonylag helyrepofoztam, de nem 100%-os. Állítólag cca. 8ezer Ft a gyári kormánybefogó alja, ha lesz rá pénz, kapom az újat.
Láttam egy gyári dobot a neten, 16ezerért , el is határoztam rögtön, hogy jó lesz nekem a perforált cső cseréje
KENNEX: amint kipróbáltad a CDI-t, írj, mert marha kíváncsi vagyok.
NAUTILUS: este megyek a sz.gépemért, reszkess. A rakott izé receptjét add el 10ezerért valami szállodába, akkor tuc nekem befogót venni
...nnnna. Itt ólálkodok még majd, ha valaki ír.
de mondtam,már,hogy ne görcsölj a szállításon....add fel postán,az én költségemre. Nehogymár még ez is költség legyen neked valamiben!
Piros?
Baromi jó!
Én meg ezt venném meg.
szal kawa
de jobban megnézve a kawa tetszik,mert a cr-e gusztustalanok az idomok szerintem...
4000 FT / Pár Azért irom hogy oylan mint az uj mert 1.2 miliméteres matricaszett volt rajta
és az megvédte
0620/9112937